Відкритий тендер на закупівлю товарів / послуг (система голосування)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


тендер tender(5)
Відкритий тендер на закупівлю товарів / послуг (система голосування)

Громадська організація «Марківська районна організація ветеранів України ім.А.І.Єременка» в рамках проєкту «Просто для влади-зручно для громади»- створення автономного, аналітичного веб-модуля для роботи Марківської громади» (Угода RPP/2021/09/092/DR), в межах Програми розвитку ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки урядів Данії, Швейцарії та Швеції, оголошує відкритий Тендер на закупівлю програмного забезпечення та послуг.

Дати оголошення тендеру на постачання послуг: 08.10.2021 – 22.10.2021 (включно).

Предметом відкритого тендеру є закупівля технічного та програмного забезпечення, що включає: веб-сервер системи голосування, систему поіменного голосування, зовнішній веб-модуль для автоматичної публікації проєктів, прийнятих рішень, поіменних голосувань і статистики роботи та замовлення послуги з їх впровадження та навчання спеціалістів.

Кількість одиниць: всього три.

Товар повинен відповідати наступним вимогам:

Товар / послуги

Характеристики.

Кіль-кість

Лот 1.

Веб-сервер системи голосування.

Веб-сервер для системи голосування (Intel, DDR4 4Gb, SSD 128Gb, LAN 1Gb/s; WIFI router Mikrotik 951, акустична система 2х3 Вт, Linux, MySQL, PHP)

1

Лот 2.

Система поіменного голосування.

  1. Ідентифікація голосуючих з допомогою аутентичних даних: логін і пароль
  2. Створення, редагування та видалення проєктів рішень ради
  3. Створення та редагування поправок і приєднання до проєктів рішень ради
  4. Приєднання до проектів додатків у *.pdf форматі
  5. Приєднання до поправок додатків у *.pdf форматі
  6. Додавання до проєктів рішень висновків засідань комісій
  7. Створення, редагування порядків денних з автоматичним сортування питань порядку денного при внесенні змін у черговість
  8. Запис на виступ депутатами та відмова від нього
  9. Ведення відліку часу виступу депутата визначеного регламентом (згідно налаштувань)
  10. Вивід даних про доповідача (виступаючого) на табло
  11. Ведення регламенту доповідача (виступаючого) (згідно налаштувань)
  12. Одночасний вивід на табло інформації про доповідача та запитуючого
  13. Вивід черги записаних на виступ на табло з динамічної зміною запису на виступ чи відмови від виступу
  14. Надання додаткового часу останньому виступаючому (для закінчення думки) (згідно налаштувань)
  15. Реєстр доповідачів та інших запрошених з можливістю надання їм слова під час засідань згідно регламенту ради
  16. Проведення реєстраційних голосувань (з результатом: підтверджено/не підтверджено і висновком про наявність чи відсутність кворуму)
  17. Проведення поіменних голосувань
  18. Проведення процедурних поіменних голосувань
  19. Проведення поіменних голосувань по внесених з голосу
  20. Проведення поіменних голосувань за депутатські запити.
  21. Проведення поіменних “пакетних голосувань” (проведення одного голосування за кілька однотипних проектів; в протоколах поіменних голосувань результати фіксуються по кожному, що входили в «пакет» – окремо) *1
  22. Кількість голосів необхідних для прийняття рішень по голосуванню (окрім тих, де необхідно половина складу ради +1), фіксується в налаштуваннях системи відносно прийнятого регламенту ради і змінюється модератором (процедурні, голосування за депутатські запити, тощо )
  23. Можливість проведення «Реєстраційного голосування» до моменту розпочинання сесії
  24. В налаштуваннях системи додано функцію “не відображати хід голосування в кольорах”

( в процесі голосування на центральному табло не відображаються зеленим, жовтим і червоним кольором вибір депутатів)

  1. Додано можливість інформаційного повідомлення у друкованих версіях результатів реєстраційних голосувань про врахування чи не врахування до кворуму міського\селищного\сільського голови.
  2. Виведення на табло ходу поіменного голосування візуалізовано відповідно до фактичного розташування депутатів у залі
  3. Виведення на табло результатів поіменного голосування після завершення процедури голосування
  4. Формування, збереження та вивід на табло звіту про результати поіменного голосування
  5. Формування, збереження та вивід на табло результатів голосувань пофракційно
  6. Ведення системою автоматичного технічного протоколу ходу засідання – (фіксувати) час (послідовність) подій, які відбуваються підчас проведення сесії
  7. Ведення аудіо протоколу засідання (окремий файл (mp3) для різних подій: виступи депутатів, доповіді, запитання, і т.п. для швидкого пошуку та прослуховування)

 

1

Лот 3.

Зовнішній ВЕБ-модуль для автоматичної публікації проєктів, прийнятих рішень, поіменних голосувань і статистики роботи.

  1. Підтримує автоматизований та користувацький режим оприлюднення інформації
  2. Підтримує фільтрування проєктів та рішень за статусами, галузями, сесіями та скликаннями
  3. Забезпечує швидкий доступ до матеріалів поточної сесії (якщо вона розпочата)
  4. Веде журнал хронології поточного засідання
  5. Забезпечує доступ до тексту проєкту рішення та додатків до нього
  6. Виводить інформацію про стан розгляду проєкту чи рішення
  7. Веде хронологію дій із проєктом рішення
  8. Забезпечує доступ до текстів поправок та висновків комісій
  9. Виводить поіменні результати голосувань в раді
  10. Має можливість фільтрування результатів за абеткою, результатом чи фракцією
  11. Забезпечує можливість друку результатів голосувань
  12. Веде статистику, та аналітику діяльності депутатів,
  13. Виводить загальну інформацію про депутата (ПІБ, комісія, партія, фракція, округ)
  14. Веде аналіз поданих депутатом проєктів рішень та пропозицій та аналіз голосувань депутата
  15. Забезпечує фільтрування аналітичної інформації за довільний період часу

 

 

1

 

Предмет закупівлі повинен відповідати технічним завданням наведеним в додатках до оголошення, без пониження їх кількісних та якісних властивостей.

У вартість послуги включена доставка ВЕБ-сервера з встановленим комплектом  системи голосування  до місця призначення.

На час проведення налаштування ВЕБ-серверу, навчання та проведення тестової сесії у вартість послуги повинно бути включено використання ПО для забезпечення спеціалістів відеоконференцзв’язком, передачі контенту та обмін повідомленнями на будь-яких пристроях.

Закупівля здійснюється в рамках проєкту без ПДВ.

Вимоги до постачальника товарів – учасника тендеру:

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України, що не є платниками ПДВ, мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі; заявлений товар має бути у наявності на складі у вказаній кількості; постачальник має можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, акти виконаних робіт тощо)

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Оригінал Рахунка-фактури;
  5. Зразок договору поставки товару;
  6. Гарантійний талон;
  7. Та інші документи, якщо вважає за необхідне та може бути корисним для розгляду.

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;
  3. Якість опису послуги та відповідність очікуванням організатора;
  4. Строк надання послуг: протягом 60 календарних днів від дати підписання Договору;
  5. Прийнятна ціна, умови оплати та гарантійний термін.

Оплата послуг здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі. Рішення щодо визначення переможця тендеру прийматиметься згідно з вимогами чинного законодавства України та Політики закупівель Донора. Переможцем стане постачальник, пропозиція якого відповідає технічним завданням у тендерному оголошенні, технічним специфікаціям і є найвигіднішою для замовника з погляду вартості та гарантії.

Тендерні процедури та вимоги до надсилання тендерної пропозиції

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення.

Тендерні  пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/передачі товару, але не менше 60 (шістдесяти) днів з дати розкриття пропозицій.

Тендерні документи (пропозиції) повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника, засвідчені печаткою (за наявності) та мають бути надіслані не пізніше 22.10.2021 р.:

  • в електронному вигляді (у форматі PDF) на електронні адреси: [email protected] та [email protected] із темою листа «Відкритий тендер грантова угода № RPP/2021/09/092/DR _________________ назва учасника»;
  • у паперовій формі (запечатаному конверті), організатору тендеру, нарочно або засобами поштового зв’язку за адресою: 92400, Луганська обл., Марківський р-н., смт Марківка, вул.Центральна, б.18 (кабінет №119).

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 22.10.2021 р. розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій на відповідність умовам тендеру, викладеним у тендерній документації

Результати тендеру будуть повідомлені організатором переможцю тендеру шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою протягом не більше ніж п’яти робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців. Дата засідання тендерного комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше 26.10.2021 р.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Контакти: Зацікавлені сторони можуть отримати додаткову інформацію та відповіді на питання щодо тендеру за ел.адресою: [email protected], або за телефоном +380956150107 (керівник проєкту Вікторія Сиса) до 22.02.2021 р. 17:00.

Зразок тендерної пропозиції знаходиться за посиланням.


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на закупівлю техніки та меблів: ноутбуків, мобільних телефонів, принтеру, письмових столів та офісних крісел

Тендер на закупівлю послуг з налаштування та впровадження CRM системи

Тендер на закупівлю робіт з розробки інформаційно-аналітичної веб-сторінки "Онлайн тренер реформ в Україні"

Тендер: поточний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) м. Миколаїв (продовжено)

Тендер на закупівлю продовольчих та непродовольчих товарів

Послуги проживання, оренди конференц-залу учасників тренінгів Управління проблемами в м. Полтава (продовжено)