Вогнезахист дерев’яних конструкцій даху будівлі м. Київ
Державна установа «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України» (далі – Замовник) оголошує закупівлю послуги: Вогнезахист дерев’яних конструкцій даху будівлі № 41 (літ. «В») по вул. Ярославська, м. Київ – ДК 021:2015: 45343100-4 Роботи із забезпечення вогнезахисту (далі – Послуги) за процедурою «Запит цінових пропозицій».
Закупівля здійснюється з метою реалізації механізму реагування на COVID-19 (C19RM 2021-2023) в рамках виконання програми Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією «Прискорення прогресу у зменшенні тягаря туберкульозу та ВІЛ-інфекції в Україні», згідно з Угодою про надання гранту між Замовником та Глобальним фондом для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією № 1936 від 04 грудня 2020 року (далі – Грантова угода).
1. Найменування та місцезнаходження Замовника: Державна установа «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України». 04071, м. Київ, вул. Ярославська 41.
2. Назва предмета закупівлі: Вогнезахист дерев’яних конструкцій даху будівлі № 41 (літ. «В») по вул. Ярославська, м. Київ – ДК 021:2015: 45343100-4 Роботи із забезпечення вогнезахисту.
3. Кількість Послуг: визначена в Додатку 2 «Технічна специфікація» до цього оголошення про закупівлю.
4. Місце надання Послуг: 04071, м. Київ, вул. Ярославська, буд. 41.
5. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: визначені в Додатку 2 «Технічна специфікація» до цього оголошення про закупівлю
6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 128 827,07 грн без ПДВ.
Операції з оплати Послуги звільняються від оподаткування податком на додану вартість згідно статті 7 Закону України від 21.06.2012 року № 4999-VI «Про виконання програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні», п. 26 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 року № 284 «Деякі питання ввезення на митну територію України товарів і постачання на митній території України товарів та надання послуг, що оплачуються за рахунок грантів (субгрантів) Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні».
7. Строк надання Послуги: з дати підписання Договору – до 22.12.2024 року.
8. Кінцевий термін подання цінових пропозицій: до 11 грудня 2024 року до 14:00 (включно) за київським часом.
9. Строк, протягом якого цінові пропозиції є дійсними: Цінові пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з дати кінцевого строку подання цінових пропозицій.
10. Адреса веб-сайту, на якому розміщена інформація про закупівлю: https://phc.org.ua в розділі «Закупівлі».
11. Прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб Замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками:
З питань технічної специфікації:
Гармаш Ігор Анатолійович – інженер з охорони праці відділу господарського забезпечення,
e-mail: [email protected],
тел.: +380631170774.
З питань проведення процедури закупівлі:
Іванова Оксана – фахівець з закупівель та постачань відділу закупівель та постачань,
e-mail: [email protected],
тел.: +38 (044) 334-53-16.
12. Порядок подання цінових пропозицій.
Цінова пропозиція повинна надсилатись на електрону адресу: [email protected]. Усі документи цінової пропозиції повинні бути у вигляді кольорової сканованої копії та мати чіткий вигляд повного (завершеного) документу, печатки (за наявності), підпису і т.ін. У разі якщо інформація на сканованій копії буде не доступна до перегляду (зображення буде не чітке, текст (повністю або частково) не буде видно), така пропозиція учасника відхиляється з підстави не надання інформації, передбаченої цим оголошенням про закупівлю. Цінова пропозиція та всі копії будь-яких документів, що включаються в пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом уповноваженого представника учасника, а також скріпленими печаткою (за її наявності).
Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник. Всі пропозиції, отримані після кінцевого строку подання цінових пропозицій розгляду не підлягають. Кожен учасник має право подати лише одну цінову пропозицію.
13. Цінова пропозиція повинна складатися з:
- документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та передбачені Додатком 1 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим кваліфікаційним критеріям»;
- інформації щодо відповідності запропонованого учасником послуги, технічним, якісними та кількісними характеристикам предмета закупівлі, які встановлені в Додатку 2 до цього оголошення про закупівлю із зазначенням відповідної інформації (Заповнений та підписаний учасником Додаток 2 до цього оголошення про закупівлю «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» в повному обсязі;
- скан-копії чинного Сертифікату ДСТУ ISO 23932:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи» (ISO 23932:2018, IDT), виданий щодо Учасника на сферу діяльності: 84.25 діяльність пожежних служб або Сертифікат ISO 23932-1:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи», виданий щодо Учасника на сферу діяльності: 84.25 діяльність пожежних служб;
- скан – копії сертифікатів відповідності на зазначені вогнезахисні засоби;
- лист-підтвердження щодо чинності на момент подачі цінової пропозиції документів, що підтверджують якість вогнезахисної речовини, а саме, регламент робіт з вогнезахисту, сертифікати відповідності що подані у складі цінової пропозиції;
- скан- копію чинного сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT)», або аналогічний сертифікат, на «вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення», разом зі звітом аудиту, який підтверджує первинну сертифікацію або продовження дії сертифікату, виданий органом сертифікації;
- скан-копію чинного сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», або аналогічний сертифікат, на «вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення», разом зі звітом аудиту, який підтверджує первинну сертифікацію або продовження дії сертифікату, виданий органом сертифікації;
- скан-копію чинного сертифікату на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 «Система управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», або аналогічний сертифікат, на «вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення», разом зі звітом аудиту, який підтверджує первинну сертифікацію або продовження дії сертифікату, виданий органом сертифікації;
- скан-копію чинного сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)», або аналогічний сертифікат, на «вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення», разом зі звітом аудиту, який підтверджує первинну сертифікацію або продовження дії сертифікату, виданий органом сертифікації;
- скан-копію чинного сертифікату ДСТУ ISO 28004:2010 (ISO 28004:2007, IDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Настанови щодо застосовування», на: обслуговування систем безпеки, діяльність пожежних служб;
- довідку у довільній формі про врахування у наданій ціновій пропозиції всього складу та обсягу послуг;
- гарантійний лист щодо гарантії якості на виконані роботи, терміном не менше 3 років;
- дефектний акт;
- договірну ціну;
- локальний кошторис;
- підсумкову відомість ресурсів;
- календарний план;
- інформації про ціну пропозиції, яка надається шляхом заповнення форми «Форма цінової пропозиції», що викладена в Додатку 3 до цього оголошення про закупівлю;
- листа – згоди в довільній формі про те, що учасник погоджується з умовами проекту договору про закупівлю, викладеного в Додатку 4 до цього оголошення про закупівлю;
- листа – згоди в довільній формі про те, що учасник ознайомився та зобов’язується дотримуватись вимог Кодексу поведінки для постачальників Глобального форду, що викладений в Додатку 5 до цього оголошення про закупівлю;
- завіреної підписом уповноваженого представника учасника, а також скріпленої печаткою (за її наявності) Декларації конфлікту інтересів учасника, який подає цінову пропозицію, що викладена в Додатку 6 до цього оголошення про закупівлю;
- витяг та/або свідоцтво з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- статут або інший установчий документ (для юридичних осіб) та/або опис з кодом, необхідним для доступу до електронних документів Учасника (виписка, статут).
14. Перелік критеріїв та методика оцінки цінових пропозицій: Єдиний критерій оцінки є ціна – 100%. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків і зборів, окрім ПДВ.
15. Інша інформація:
15.1. Факт подання цінової пропозиції учасником – фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI жодних окремих підтверджень не потрібно подавати в складі цінової пропозиції. У всіх інших випадках, факт подання цінової пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права Замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу Замовнику персональних даних, а також їх обробку, несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав цінову пропозицію жодних окремих підтверджень не потрібно подавати в складі цінової пропозиції.
15.2. На підставі оцінки поданих пропозицій Замовник визначає переможця закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник має право відмінити процедуру закупівлі.
15.3. Замовник не несе відповідальність:
- за роботу пошти, за будь-які поштові помилки, внаслідок яких матеріали (цінова пропозиція чи будь-які інші документи, необхідні для участі у процедурі закупівлі) учасників не надійшли, надійшли із запізненням, були загублені чи пошкоджені;
- за роботу операторів зв’язку;
- у випадку виникнення форс-мажорних обставин.
15.4. Учасники погоджуються з тим, що Замовник не повертає матеріали, подані на будь-якій стадії проведення процедури закупівлі.
15.5. Рішення Замовника є остаточним та оскарженню не підлягає.
15.6. Всі цінові пропозиції, отримані після кінцевого терміну, розгляду не підлягають. Кожен учасник має право подати лише одну цінову пропозицію. У разі подання декількох цінових пропозицій одним учасником усі вони будуть відхилені.
15.7. Замовник має право відмінити закупівлю.
15.8. Замовник залишає за собою право вимагати від учасників додаткові матеріали або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень пропозицій вимогам оголошення про закупівлю