Вибір постачальника інтситуційних гігієнічних наборів для реалізації БФ «Право на захист», м.Київ. Q1-T74-ITB

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Tetiana Shevchuk

Hygiene-Kit
Вибір постачальника інтситуційних гігієнічних наборів для реалізації БФ «Право на захист», м.Київ. Q1-T74-ITB

ЗАПРОШЕННЯ ДО ТЕНДЕРУ: № ITB-Q1-T74
Вибір постачальника інституційних гігієнічних наборів для реалізації БФ «Право на захист», м. Київ
ДАТА ТА ЧАС ЗАКРИТТЯ: 09.02.2023 – 18.00 ЗА КИЇВСЬКИМ ЧАСОМ

1. Вимоги
Благодійний фонд «Право на захист» запрошує кваліфікованих постачальників та/або виробників для участі в конкурсі на постачання та доставки індивідуальних та інституційних гігієнічних наборів у кількості – 55 штук.
1 набір повинен бути розміщений на 1 палету.
Місце доставки: Учаснику-переможцю буде запропоновано доставити інституційні гігієнічні набори на склад БФ «Право на Захист» у м Львів, Городоцька, 359
Термін доставки: Переможець конкурсу повинен вказати найкращий можливий термін доставки в технічній специфікації (Додаток А), враховуючи, що вказано найдовший термін доставки – 6 тижнів.
Важливо. БФ «Право на захист» та/або Peace Winds (донор) можуть здійснювати вибіркову перевірку наборів під час розвантаження на складі з метою перевірки вмісту наборів, термінів зберігання, належної упаковки. Переможець тендеру погоджується надати дозвіл на проведення такої перевірки якості до 1% від загальної кількості комплектів. У разі порушення якості постачальником будь-які витрати, спричинені такою перевіркою, несе постачальник.

2. Інформація про тендер

2.1. Документи запиту:
Наступні додатки є невід’ємною частиною цього тендеру:
● Запит
● Додаток A: Технічні характеристики,
● Додаток B: Форма фінансової пропозиції (Інституційні набори),
● Додаток С: Кваліфікаційні документи,
● Requirements (вимоги).

2.2. Підтвердження отримання
Будемо вдячні за ваш лист-підтвердження отримання цього запиту, якщо ви надішлете його на електронну пошту [email protected] із зазначенням наступного:
• Ваше підтвердження отримання цього запиту,
• Повідомлення про намір або відсутність наміру подати тендерну пропозицію.

2.3. Запит на роз’яснення
Учасникам тендеру пропонується надіслати свої запити, якщо потрібні будь-які роз’яснення щодо цього запиту, на електронною поштою на [email protected].
Кінцевий термін для таких роз’яснень – 05.02.2023 до 18:00 за київським часом.
2.4. Пропозиція
Усі пропозиції повинні бути підготовлені українською мовою та з використанням лише Додатків, наданих як частина цього запиту. Тендерні пропозиції, подані в інших форматах, до розгляду не приймаються.
Пропозиція учасника має складатися з наступного:
● Технічні умови (заповнений Додаток А);
● Форма фінансової пропозиції (заповнений Додаток В);
● Кваліфікаційні документи (та заповнений Додаток С);
● Установчі документи вашої організації.
Пропозиція повинна включати вартість доставки до складу БФ «Право на Захист» у м Львів. Вартість доставки учасник може вказати окремим рядком у формі фінансової пропозиції.
Переможець повинен перевірити всі інституційні гігієнічні набори перед відправкою на склад ПнЗ.
Усі інституційні гігієнічні набори, відхилені через невідповідність вимогам технічних специфікацій, повинні бути замінені постачальником без додаткових витрат для ПнЗ.
2.4.1 Технічні характеристики
Технічна пропозиція не повинна містити жодної цінової інформації, пов’язаної з цим тендером. Не виконання такої вимоги може призвести до дискваліфікації. У поданій технічній пропозиції має бути чітко вказано, чи всі товари відповідають заданим специфікаціям.
Кожна пропозиція оцінюватиметься на основі критеріїв «Відповідає/Не відповідає» щодо виконання попередніх умов, зазначених у додатках А та С.
2.4.2. Форма фінансової пропозиції
Фінансова пропозиція повинна бути подана у вигляді заповнених Додатків B. Пропозиції подаються в національній валюті в гривнях.
Всі пропозиції надавати з урахуванням умов доставки DPU (склад Львів).
Умови оплати — ПнЗ встановлює вимогу передоплати >80%.
Прохання до учасника тендеру залишити свою пропозицію дійсною протягом 10 робочих днів після кінцевого терміну подання.
2.5. Оцінка тендерної пропозиції
Оцінювання проводитиметься із залученням Peace Winds як глядачів у 3 етапи:
1. Технічна складова буде оцінюватися на основі надання оцінки – «Відповідає» або «Не відповідає». Щодо умов подання пропозицій. Перевірка поданої технічної пропозиції проводиться комітетом з технічної оцінки ПнЗ у відповідності до попередніх умов, що описані вище; з подальшою відміткою «Пройшов» або «Не пройшов»
2. Оцінка технічної документації (додаток А та С) проводиться комітетом ПнЗ. Лише пропозиції з оцінкою «Пройшов» по всіх пунктам, будуть допущені до подальшої оцінки.
Peace Winds може проводити належну перевірку або аналіз попередніх даних будь-якого учасника, обраного випадковим чином. Якщо результати такої належної перевірки або аналізу довідкових даних вкажуть на невідповідність учасника тендеру, такі результати будуть викладені у звіті та передані для подальшого розгляду/ обговорення комітетом.

3. Аналіз фінансової складової буде проводитися лише для тих учасників, які пройдуть технічну оцінку. Усі пропозиції від постачальників будуть оцінюватися на основі:
• DPU, склад Львів, загальна вартість.
2.6. Подання заявок
Пропозиція повинна бути надана на офіційному бланку, який чітко ідентифікує вашу компанію. Тендерні пропозиції повинні бути подані електронною поштою з усіма вкладеннями (Додаток А, Додаток С та супутні документи – в першому листі, Додаток В – в другому листі) у форматі PDF з підписом і печаткою та у форматі Excel.

!ВАЖЛИВО: Технічну (додаток А), Кваліфікаційну (додаток С) та Фінансову(додаток В) пропозиції необхідно надсилати двома окремими електронними листами.
Фінансову інформацію в технічній пропозиції не вказувати!
Тобто, перший лист (підписаний- Фінансова пропозиція до тендеру: №ITB-T74-Q1), що включає в себе Додаток В;
другий лист (підписаний- Технічна пропозиція/Кваліфікаційні документи до тендеру: ITB-T74-Q1), що включає в себе Додаток А, Додаток С та інші супутні документи.

Пропозиції надсилаються виключно електронною поштою на електронну адресу [email protected]

Дякуємо за співробітництво.
З повагою, Президент Олександр Галкін
Annex B

Annex_A

Annex_С

Requirements Вимоги по закупівлям гігієна інституційна

Запит


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді