Закупівля асистивних технологій

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
NAPD

tender_ntylth8 (1)
Закупівля асистивних технологій

Дана закупівля здійснюється в рамках проєкту «Інклюзивні реабілітаційні послуги», що реалізує ГС «ВГО «НАІУ» в партнерстві з Проєктом USAID «Підвищення ефективності роботи та підзвітності органів місцевого самоврядування» («ГОВЕРЛА») (угода № G-HOVERLA – 050 від 15.03.2024 р.). Оголошується закупівля допоміжних засобів реабілітації для забезпечення кабінетів асистивних технологій в медичних закладах.

Метою закупівлі є вибір виробників/постачальників асистивних технологій з доставкою до медичних закладів в 12 (дванадцяти) територіальних громадах.

Термін реалізації поставки допоміжних засобів реабілітації – до 15 листопада 2024 року.

Оплата товару здійснюється виключно за безготівковим розрахунком. Деталі обговорюються під час заключення Договору.

Для участі у тендері, необхідно підготувати та направити наступний пакет документів:

  1. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Додаток 1-асистивні технології
  2. Цінова пропозиція: Додаток 2_Цінова пропозиція асистивні технології
  3. Валютою тендерної пропозиції має бути національна валюта України – гривня.
  4. Пропозиції можна подавати окремо по кожному лоту.
  5. Ціна тендерної пропозиції повинна включати податки та збори, передбачені нормами чинного законодавства України.
  6. Товар зареєстровано в Україні або дозволено для введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) відповідно до законодавства. Ця вимога засвідчується завіреною копією декларації або копією документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту.
  7. Кваліфікаційні критерії до учасників — наявність у учасника закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
  • для підтвердження виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) необхідно надати в складі тендерної пропозиції копії не менше 2 (двох) успішно виконаних замовлень на поставку подібних до цієї Специфікації товарів протягом останніх 3 (трьох років) з додатками.
  • гарантійний лист (оригінал), наданий безпосередньо виробником товару або його офіційним представником в Україні, який підтверджує можливість поставки товару, що є предметом закупівлі цих торгів, у необхідній кількості, необхідної якості, у визначені терміни, визначені цією документацією та пропозицією.
  • учасник може надати принаймні 2 (два) позитивні рекомендаційні листи від попередніх клієнтів щодо постачання товарів, подібних до цієї Специфікації.
  • лист-гарантія у довільній формі, який містить інформацію про те, що учасник не підпадає під дію Закону України «Про санкції», Указу Президента від 15.05.2017р. №63/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 15 березня 2017р. «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», Указу Президента України від 15 травня 2017р. №133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017р. «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій).
  • Лист-гарантія в довільній формі, який містить інформацію про те, що Товар запропонований Учасником не відноситься до товарів, пов’язаних з державою-агресором відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 9 квітня 2022 р. №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації».

Повний пакет реєстраційних документів, а саме:

  • копію паспорта – сторінки 1-6 та ті, на яких зазначено місце проживання для фізичних осіб-підприємців;
  • виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
  • статут або інший установчий документ компанії (остання редакція);
  • документ, що підтверджує право підпису;
  • для платників ПДВ: копія довідки чи свідоцтва платника ПДВ, копія витягу з реєстру платників ПДВ;
  • для платників єдиного податку: копія довідки чи свідоцтва платника єдиного податку, копія витягу з реєстру платників єдиного податку.

Учасники тендеру: Учасник має бути юридичною особою або фізичною особою-підприємцем (що здійснює відповідну діяльність згідно КВЕД та групи оподаткування), зареєстрованою відповідно до законодавства України.

З переможцем підписується Договір і участю у тендері вони погоджуються на його підписання.

Ваша пропозиція має бути надіслана на електронну пошту [email protected]  – не пізніше 23:59 за місцевим часом 07.10.2024р.

У разі виникнення додаткових запитань, просимо надсилати їх на електронну пошту [email protected] – не пізніше 18:00 за місцевим часом 02.10.2024р.


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю важкого обладнання

Курс “Абетка саморегуляції 7.0” (конкурс на участь в ретриті в Карпатах)

Запит на пропозиції для платформи сприяння ринковим зв'язкам та ціновій аналітиці

Save the Children шукає партнерів у Південних областях

Запит цінових пропозицій – техніка (проект JERU)

Запит на закупівлю постільної білизни, ковдр та рушників