Закупівля глибинних насосів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
CSD

Титульный
Закупівля глибинних насосів

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення тендеру CSD  -15.05-2024

Шановні пані та панове,

БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ “БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД “ЦЕНТР ПІДТРИМКИ ТА РОЗВИТКУ ЄДРПОУ 43208902, місцезнаходження якої: 89600, Закарпатська область, Мукачівський район, м. Мукачево, вул. Данчевського Володимира, 12-Б, Україна; оголошує тендер CSD – 15.05-2024 на визначення постачальника глибинних насосів в рамках проекту «Зміцнення систем водопостачання, санітарії та гігієни в пріоритетних сферах Харківської області шляхом забезпечення обладнанням та реконструкції об’єктів WASH» що здійснюється Дитячим Фондом

ООН UNICEF спільно з благодійною організацією БО «БФ «ЦЕНТР ПІДТРИМКИ ТА РОЗВИТКУ».

Будь ласка, ознайомтесь з тендерною документацією, що складається з:

а) Цього оголошення

б) Тендерної форми (Додаток №1)

в) Проекту Договору, що додається до цього Оголошення (Додаток №2)

г) Переліку вимог до обладнання (Додаток №3)

д) Цінової пропозиції (Додаток №4)

е) Декларація Стандартів (Додаток №5)

Мета тендеру:

Метою тендеру є вибір постачальника глибинних насосів згідно переліку, вказаного в Ціновій пропозиції.

Предмет тендеру:

Предметом тендеру є цінова пропозиція та інші документи, форма та зміст яких мають відповідати умовам, викладеним у Вимогах.

Умови проведення тендеру:

  1. В тендері розглядаються пропозиції на постачання глибинних насосів згідно переліку.
  2. Надані учасниками тендеру комерційні пропозиції мають бути дійсними без змін впродовж не менш ніж 30 (тридцяти) календарних днів з дня їх подачі.
  3. Ціни мають бути зазначені в гривнях з урахуванням ПДВ, якщо передбачено.
  4. Глибинні насоси повинні мати Паспорт.

4. Учасник визначає ціну на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на їх транспортування.
6. Умови доставки, об’єм та умови оплати викладені у Договорі. Доставка, а саме кількість, перелік, дати перевезень для кожної поставки визначаються перед кожним постачанням Замовником.
7. Поставка планується на адресу: 61017 м. Харків, вул. Велика Панасівська, 108.

Вимоги до обладнання:

- Продукція, що поставляється на день поставки повинна бути новою, раніше невикористаною, виготовленою не раніше 2023-2024 року;

- Товар повинен бути в наявності у продавця та повинен відповідати заявленим технічним характеристикам.

- Насоси повинні мати  паспорт, що підтверджує заводське походження  агрегату та гарантійні зобов’язання заводу-виробника, а також сертифікат якості.

- Учасник у тендерній пропозиції повинен надати Зразки документів виробника на кожен вид продукції, які  підтверджуватимуть її приналежність і якість.

- Товар, який постачається, повинен бути відповідно упакований, термін та умови його зберігання не порушені.

- Гарантійний термін експлуатації не менше 12 місяців.

Перелік документів та кваліфікаційні вимоги до учасників:

Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати перелік документів, які підтвердять наступні кваліфікаційні критерії та інші вимоги, а саме:

  1. Належним чином заповнена та підписана Тендерна форма.
  2. Цінова пропозиція.
  3. Копія Свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності або Виписка з державного реєстру.
  4. Підтвердження виду діяльності (Копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців).
  5. Копії документів, що підтверджують повноваження особи підписувати тендерну пропозицію, укладати договір (виписка з протоколу засновників про призначення, наказ, довіреність та інше.)
  6. Підприємство повинно бути зареєстровано не менше 3 років;
  7. Відсутність податкового боргу (згідно офіційних даних ДФС);
  8. Відсутність збитків і наявність прибутку за останні 3 роки (баланс, фінансовий звіт);
  9. Не повинно бути судових проваджень;
  10. Наявність рекомендаційних листів по схожим видам поставок.
  11. Референс-лист.

Порядок оформлення та подання тендерної пропозиції:

  1. Всі документи, що мають відношення до цього тендеру, повинні буди складені українською мовою на фірмових бланках компанії учасника.
  2. Всі документи Учасника у складі тендерної пропозиції, повинні бути підписані та завірені печаткою (за наявністю).
  3. Кінцевий термін подання тендерної пропозиції – не пізніше «11» червня 2024 року до 13:00. Всі пропозиції отримані після кінцевого терміну розгляду не підлягають.
  4. Пропозиції направляються в закритих конвертах на адресу:

- БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ “БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД “ЦЕНТР ПІДТРИМКИ ТА РОЗВИТКУ: 89600, Закарпатська область, Мукачівський район, м. Мукачево, вул. Данчевського Володимира, 12-Б, або Новою поштою: м. Мукачево, відділення № 9, отримувач БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ “БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД “ЦЕНТР ПІДТРИМКИ ТА РОЗВИТКУ ЄДРПОУ 43208902, моб. 067 950-60-83. Пропозицію необхідно направляти в двох окремих підписаних файлах (конвертах):

1-й – цінова (комерційна) пропозиція,

2-й – статутні, фінансові та інша нормативно-технічна і дозвільна документація, яку треба надати згідно Вимогам. Учасники мають подавати пропозиції особисто або кур‘єрською поштою. Тендерні пропозиції, що надійдуть електронною поштою розглядатися не будуть.

  1. Відкриття конвертів буде проходити в 14:00 11 червня 2024 року за адресою Закарпатська область, Мукачівський район, м. Мукачево, вул. Данчевського Володимира, 12-Б. Всі заявники і бажаючі можуть бути присутніми на відкритті конвертів з ціновою пропозицією.
  2. Тендерна пропозиція має бути поміщеною у конверт формату А4, де на лініях склеювання має бути наклейка (зразок нижче) промаркована печаткою учасника (за наявністю) у декількох місцях, аби виключити можливість несанкціонованого ознайомлення із вмістом конверту до настання дати розкриття організацією тендерних пропозицій.
  3. Конверт повинен містити назву тендеру і слова: «НЕ РОЗКРИВАТИ ДО…» (указати час і дату, зазначені у документації як строк розкриття конвертів з тендерною пропозицією).

«Наліпка»

 

ПРОПОЗИЦІЯ НА ТЕНДЕР CSD  -15.05-2024

На визначення постачальника

Глибинних насосів

 

НЕ РОЗКРИВАТИ ДО 14:00, 11 червня 2024 року

 

8. Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).

  1. Всі пропозиції отримані після кінцевого терміну розгляду не підлягають.
  2. У разі необхідності, БО «БФ «ЦПР» має право запросити від будь-якого Учасника тендеру повторне підтвердження відповідності його кваліфікаційним вимогам, чи звернутися за підтвердженням такої інформації до державних органів або відповідних експертних установ, організацій

 

  1. Вибір постачальника буде проводиться за бальною системою відповідно до наступних критеріїв:

Категорія

Бали, виділені кожному фактору

Фінансові вимоги

 

  1. Найменша цінова пропозиція

10

Технічні вимоги

 

  1. Реєстрація підприємства не менше 3 років, реєстраційні документи, фінансова

    звітність, відсутність податкового боргу, відсутність збитків і наявність прибутку за останні 3 роки, наявність судових проваджень.

20

  1. Запропонований товар відповідає Переліку вимог (Додаток 3)

20

  1. Наявність технічної документації:

 

  • Надати копії паспортів та сертифікатів відповідності обладнання

10

  1. Здатність виконати поставку протягом 30 днів з дня підписання договору

10

  1. Наявність рекомендаційних листів по схожим поставкам, наявність

    референс- листа

10

  1. Умови оплати – по факту постачання Товару з відстрочкою платежу не менш 5 к.д.

20

Загальна оцінка

100

 

Критерії відбору переможця:

  1. Надання тендерної пропозиції в повному обсязі згідно вимог.
  2. Здатність виконати поставку протягом 30 днів з дня підписання договору.
  3. Найменша цінова пропозиція.
  4. Цінова пропозиція повинна мати весь зазначений перелік обладнання.
  5. Умови поставки DDP INCOTERM (конкретна адреса отримання Товару зазначається Сторонами в Специфікації).
  6. Надання рекомендаційних листів по схожим видам поставок.
  7. Гарантійний термін експлуатації – 12 місяців.

8. Умови оплати: протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту поставки товару. 9. Тендерна документація має бути складена без арифметичних та граматичних помилок. За результатами проведеного тендеру можливо узгодження і коректування технічних вимог.

Всі тендерні пропозиції розглядаються на предмет їх відповідності заявленим вимогам. До участі у розгляді цінових пропозицій допускаються пропозиції, які повністю відповідають умовам тендеру. Пропозицією, що відповідає умовам тендеру, вважається пропозиція, що узгоджується з усіма умовами  та термінами тендерної документації.

В разі отримання рівнозначних тендерних пропозицій щодо визначених у тендері критеріїв, перевага буде надана учаснику, що надав найменшу цінову пропозицію.

Переможця  тендеру буде обрано на засіданні тендерного комітету, після детальної технічної, фінансової та правової  оцінки пропозицій, яке відбудеться не пізніше «21» червня 2024 року. Оприлюднення інформації щодо переможця відбудеться протягом 5 (п’яти) робочих днів після офіційного затвердження переможців тендерним комітетом, шляхом надсилання відповідних повідомлень всім учасникам тендеру електронною поштою.

БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ “БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД “ЦЕНТР ПІДТРИМКИ ТА РОЗВИТКУзалишає за собою право вимагати від учасників тендеру додаткові матеріали або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень пропозицій вимогам даного тендеру.

БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ “БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД “ЦЕНТР ПІДТРИМКИ ТА РОЗВИТКУ залишає за собою право приймати або відхиляти будь-яку тендерну заявку, відповідно до документації і власних Політик і Процедур, та припинити процедуру тендеру й відмовитися від усіх заявок у будь-який час до укладення договору, не несучи при цьому ніякої відповідальності перед учасниками тендеру.

БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ “БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД “ЦЕНТР ПІДТРИМКИ ТА РОЗВИТКУзобов’язана повідомити про причини відхилення всіх тендерних заявок, за умови надходження письмового запиту від учасника тендеру.

Будь-які питання стосовно цього тендеру мають бути подані в електронному форматі на адресу електронної пошти: [email protected], вказати в темі письма CSD  -15.05-2024, або за телефоном +38 067 524-67-31, спеціаліст по закупівлям Андрій Піщулін. Примітка:Проводячи Тендер Благодійна організація «Благодійний фонд «Центр підтримки та розвитку» не приймають на себе жодних зобов’язань по укладанню договорів, здійсненню поставок, придбання товару та інше з учасниками Тендеру в тому числі з учасником Тендеру котрий набрав найбільшу кількість балів. Це Оголошення носить виключно інформаційний характер, не є попереднім договором або пропозицію укласти договір (офертою), і не націлене на створення обов’язків зі сторони Благодійної організації «Благодійний фонд «Центр підтримки та розвитку». 

Тендерна документація розташована за посиланням

Дякуємо за співпрацю.


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді