Закупівля інвалідних візків, милиць, палиць, подушок протипролежних та дрібного реабілітаційного обладнання

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Tasha Sivak

тендер tender 1 (11)
Закупівля інвалідних візків, милиць, палиць, подушок протипролежних та дрібного реабілітаційного обладнання

Шановні партнери, Momentum Wheels for Humanity, неурядова організація США, яка працює в Україні з 2005 року у сфері допоміжних технологій та підтримки покращених реабілітаційних послуг.

ОГОЛОШУЄ ЗАПИТ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ (RFQ) на закупівлю та поставку реабілітаційного та медичного обладнання (специфікація в додатку).

Дати оголошення конкурсу: 10.01.2023 – 20.01.2023 (включно).

Предметом тендеру є закупівля реабілітаційного медичного обладнання, до якого входять: інвалідні візки, милиці, палиці, подушки протипролежні та дрібне реабілітаційне обладнання.

Товар повинен відповідати вимогам, викладеним у Додатку до цього оголошення. Замовник обладнання не женеться за вибором конкретної марки. Предмети закупівлі повинні відповідати або бути кращими за вказані технічні характеристики. Всі предмети закупівлі повинні супроводжуватися сертифікаційними документами, що підтверджують сертифікацію обладнання та мати сертифікат відповідності, що підтверджує відповідність обладнання державним стандартам. У вартість товару повинна входити доставка товару до місця призначення. Закупівля здійснюється в рамках проекту без ПДВ. Вимоги до постачальника товарів – учасника Оголошення пропозицій: До участі в конкурсі запрошуються суб’єкти підприємницької діяльності, зареєстровані в установленому законодавством України порядку, мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД з торгівлі; заявлений товар повинен бути в наявності на складі в зазначеній кількості; постачальник має можливість доставити в обумовлений термін за вказаною адресою та надати оригінали супровідних документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, накладна, акти виконаних робіт тощо) Учасник надає Організатору такі документи: 1. Копія документа, що підтверджує державну реєстрацію; 2. Копія документа, що підтверджує податковий статус 3. Запит пропозицій, заповнений за зразком (додається); 4. Оригінал рахунку; 5. Зразок договору поставки товару; 6. Паспорт виробу; 7. Ліцензія на продукцію / сертифікат відповідності; 8. Гарантійний талон; 9. Та інші документи, якщо вони будуть визнані необхідними та можуть бути корисними для розгляду. Основні критерії (умови) відбору: 10. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам Оголошення пропозицій; 11. Відповідність наданих документів умовам Оголошення пропозицій; 12. Якість опису продукту та відповідність очікуванням організатора; 13. Термін поставки товару: протягом 30 календарних днів з моменту підписання Договору; 14. Прийнятна ціна, умови оплати – гарантійний термін та 100% оплата після доставки. Оплата послуг буде здійснюватися в доларах США в безготівковій формі. Рішення про визначення переможця конкурсу пропозицій буде прийнято відповідно до вимог чинного законодавства України та Політики закупівель Донора. Переможцем стане постачальник, пропозиція якого відповідає технічним вимогам в оголошенні тендеру, технічних характеристиках і пропонує найкраще співвідношення вартості та гарантії. Процедури та вимоги до надсилання пропозиції До участі в Оголошенні допускаються пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення. Пропозиції є дійсними та не можуть змінюватися учасниками, які їх подали, до повного завершення надання послуг/передачі товарів, але не менше 60 (шістдесяти) днів з дати розкриття пропозицій. Пропозиції мають бути складені українською та/або англійською мовами, підписані уповноваженим представником учасника, засвідчені печаткою (за наявності) та надіслані не пізніше 23:00 20 січня 2023 року: • в електронному вигляді (у форматі PDF) на електронну адресу: [email protected] із зазначенням теми листа «RFQ/_______________ ПІБ учасника»; Усі конкурсні пропозиції, які надійдуть організатору після закінчення терміну їх подання, а саме після 23:00 20 січня 2023 року, розглядатися не будуть. Переможець буде визначений шляхом розгляду та перевірки надісланих пропозицій на відповідність умовам, викладеним у документації тендерної пропозиції. Про результати проведення конкурсу організатор повідомляє переможця конкурсу електронною поштою не пізніше п’яти робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможця. Додаткові застереження Організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника додаткові документи та/або інформацію, що підтверджує відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього оголошення про тендер. Надаючи документи для участі в конкурсі пропозицій за цим оголошенням, учасник цього конкурсу підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор може відхилити їх тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників містять більш вигідні умови, що організатор тендеру не обмежені в прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш сприятливими для них умовами, і що організатор тендеру може вирішити не вибирати жодну тендерну пропозицію. Контакти: Зацікавлені учасники можуть отримати додаткову інформацію та відповіді на запитання щодо тендеру за електронною адресою: [email protected] до 18:00 15 січня 2023 року. Просимо учасників заповнити всі необхідні документи для участі в конкурсі у формах та таблицях, що додаються, та надіслати їх не пізніше 23:00 20 січня 2023 року

Dear partners,

Momentum Wheels for Humanity, a US non-governmental organization working in Ukraine since 2005 in the field of assistive technology and support for improved rehabilitation services

ANNOUNCES A REQUEST FOR QUOTES (RFQ) for the purchase and delivery of rehabilitation and medical equipment (specification in the Appendix).

Tender announcement dates: January 10, 2023 – January 20, 2023 (inclusive).

The subject of the RFQ is the purchase of rehabilitation medical equipment, which includes: wheelchairs, crutches, canes, anti-bedsore pillows, and small rehabilitation equipment. The product must meet the requirements set out in the Appendix to this announcement. The equipment customer does not pursue the selection of a specific brand. Procurement items must meet or be better than the specified technical characteristics. All purchase items must be accompanied by certification documents that confirm the certification of the equipment and have a certificate of conformity that confirms the compliance of the equipment with state standards. The price of the product must include delivery of the product to the destination. The purchase is made within the framework of the project without VAT. Requirements for a supplier of goods – and RFQ participant: Entities of business activity, duly registered under the Law of Ukraine, have work experience in the relevant field, appropriate KVED for trade are invited to participate in the tender; the declared product must be available in the warehouse in the specified quantity; the supplier has the opportunity to deliver within the specified time to the specified address and to provide the originals of the accompanying documents with a stamp and signature (delivery contract, invoice, bill of lading, acts of completed works, etc.) The participant provides the organizer with the following documents: 1. Copy of the document confirming state registration; 2. A copy of the document confirming the tax status 3. RFQ filled out according to the sample (attached); 4. Original Invoice; 5. Sample contract for the supply of goods; 6. Product passport; 7. Product license/certificate of conformity; 8. Warranty card; 9. And other documents, if deemed necessary and may be useful for consideration. Essential selection criteria (conditions): 10. Compliance of the participant with the qualification requirements of the RFQ; 11. Compliance of the submitted documents with the conditions of the RFQ; 12. The quality of the product description and compliance with the organizer’s expectations; 13. Term of delivery of goods: within 30 calendar days from the date of signing the Agreement; 14. Acceptable price, terms of payment – warranty period, and 100% payment after delivery. Payment for services will be made in USD in non-cash form. The decision to determine the winner of the RFQ will be made in accordance with the requirements of the current legislation of Ukraine and the Procurement Policy of the Donor. The winner will be the supplier whose offer meets the technical requirements in the tender announcement, and technical specifications and offers the best value in terms of cost and warranty. Procedures and requirements for sending an offer Offer that fully complies with the conditions of this announcement are allowed to participate in the RFQ. Offers shall be valid and shall not be subject to changes by the tenderers who submitted them, until the full completion of the provision of services/handover of goods, but not less than 60 (sixty) days from the date of opening of offers. Proposals must be drawn up in Ukrainian and/or English, signed by an authorized representative of the participant, certified with a seal (if available), and must be sent no later than 23:00 on January 20, 2023: • in electronic form (in PDF format) to the e-mail addresses: [email protected] with the subject of the letter “RFQ/_________________ participant’s name”; All bids received by the organizer after the deadline for their submission, namely after 23:00 on January 20, 2023, will not be considered. The winner will be determined by reviewing and checking the submitted proposals for compliance with the conditions set out in the RFQ documentation. The results of the RFQ will be notified by the organizer to the winner of the RFQ by e-mail within no more than five working days from the date of the decision on the determination of the winner. Additional caveats The RFQ organizer reserves the right to demand from the participant additional documents and/or information confirming the compliance of certain provisions of the documents with the requirements and conditions of this tender announcement. By submitting documents for participation in the RFQ under this announcement, the participant of this RFQ confirms their understanding and agreement that the organizer may reject their tender offer in the event that the offers of other participants contain more favorable terms, that the tender organizer is not limited in accepting any other offer with more favorable conditions for them, and that the tender organizer may determine to not select any tender. Contacts: Interested parties can get additional information and answers to questions about the tender at the e-mail address: [email protected] until 18:00 on January 15, 2023. Please fill out all the necessary documents for participants of the RFQ in the attached forms and tables and send them no later than 23:00 on January 20, 2023.

Annex 1 of RFQ 04 for CBM ADL and self care APs equipment

RFQ 4 for self care APs’ rehab equipment_final


Останні публікації цього розділу:

Закупівля послуг фінансового менеджера/ки

Закупівля послуг бухгалтера/ки

Закупівля послуг фінансового асистента/ки

Закупівля послуг менеджера/ки із закупівель

Закупівля послуг спеціаліста/ки із закупівлі

Закупівля послуг юрисконсульта_ки