Закупівля манекену для навчання
ЗАВЕРШЕНО
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення процедури закупівлі
(далі – «Оголошення»)
Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує закупівлю манекену для навчання, манекену для тампонування рани, автомобільної аптечки у рамках проекту: “Interactive Center for the Development of Safety Skills”/”Інтерактивний центр з формування безпекових навичок”
Предмет закупівлі: перелік, найменування, розмір та ін. тех. характеристики вказані у Тендерній пропозиції.
Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:
листопад-грудень 2023 року (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).
Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та постачання манекену для навчання, манекену для тампонування рани, автомобільної аптечки.
№ п/п |
Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі |
Документи, які підтверджують відповідність вимогам |
1. |
Відпуск товарів згідно найменування, розміру та інших техн. характеристик, визначених у Ціновій пропозиції. |
Тендерна пропозиція. |
2. |
Безготівковий розрахунок. |
Тендерна пропозиція. |
3. |
Фіксована вартість товарів (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору). |
Тендерна пропозиція. |
4. |
Поставка товару повинна здійснюватися транспортом постачальника та за рахунок постачальника. |
Тендерна пропозиція. |
№ п/п |
Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до предмета закупівлі |
Документи, які підтверджують відповідність вимогам |
1. |
Право на здійснення підприємницької діяльності. |
|
Організація не переслідує обрання конкретної торгової марки.
Організацією приймаються пропозиції на товари, які мають подібні характеристики і забезпечують результати, які є еквівалентними або кращими за ті, які необхідні.
Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Тендерній пропозиції.
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:
- Пропозиція подається у формі офіційної тендерної пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма Тендерної пропозиції додається).
- Копії:
- Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
- Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
- Статуту (для юридичних осіб).
- Також, просимо додати до Вашої тендерної пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).
Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:
- Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
- Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
- Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.
Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками:
Зирянова Катерина Геннадіївна, пров. братів Шеметів, 17а.
Моб. 0960309323.
e-mail: [email protected].
Тендерні пропозиції приймаються за електронною адресою ПРООН: [email protected] з темою листа «Відкритий тендер_RPP/2023/10/039/CS_назва учасника»
Україна, 36039, м. Полтава, пров. Братів Шеметів, 17а.
Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв. до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.
Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників:
«28» листопада 2023 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.