Закупівля ноутбуків, комп’ютерного обладнання та електричного приладдя
ГО Асоціація випускників Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова (надалі – АВ НУК), Організатор Закупівлі, впроваджує в Україні Проєкт «Подолання розриву: розбудова потенціалу інклюзивної освіти в Одеській, Миколаївській та Херсонській областях» UKR/PCA2024558/PD2024568 за кошти Агентства UNIСEF (надалі – Донор).
- В рамках Проєкту передбачається закупівля ноутбуків, комп’ютерного обладнання та електричного приладдя за безготівковим розрахунком.
- АВ НУК оголошує конкурс на відбір компанії, яка постачатиме товар за безготівковим розрахунком, вказаний у Тендерній документації, і цим запрошує Вас надати цінові пропозиції.
- Деталі щодо Запрошення та порядку участі у доданих файлах:
Додаток 1. Загальна інформація.
Додаток 2. Технічна пропозиція.
Додаток 3. Фінансова пропозиція.
Додаток 4. Реєстраційна форма постачальника.
Додаток 5. Проєкт Договору.
- За результатами закупівлі буде відібрано компанію, яка отримає право на укладення договору на постачання вказаного товару із закупівлі ноутбуків, комп’ютерного обладнання та електричного приладдя.
- До розгляду будуть прийматися лише ті пропозиції, які відповідатимуть усім вимогам, вказаним в тендерній документації. Учасником подається тільки одна пропозиція.
- Пропозиція має бути складена державною мовою, ціни мають бути зазначені в гривнях.
- Пропозиція у встановленому форматі, а також додаткова інформація мають надсилатися на електронну адресу [email protected]. У темі листа просимо зазначити «Закупівля ноутбуків, комп’ютерного обладнання та електричного приладдя».
- Заповнені форми Технічної пропозиції (Додаток 2) та Фінансової пропозиції (Додаток 3) повинні бути подані в форматі Word та у сканованому вигляді в форматі PDF за підписом ФОП / уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності).
- Всі інші додатки повинні надаватися у сканованому вигляді в форматі PDF за підписом ФОП / уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності).
- Увага! Технічна пропозиція та фінансова пропозиція повинні надаватися окремими файлами з назвами, що дозволяють їх чітко ідентифікувати!
- Кінцевим терміном для отримання пропозицій Організатором встановлюється «_18_» березня 2025 року14:00 за місцевим часом. Пропозиції, які надійдуть пізніше зазначеного терміну, до розгляду не приймаються.
- Кандидата-переможця конкурсу буде обрано на засіданні комісії, яке, як очікується, відбудеться не пізніше «_21_»__березня_ 2025 року. Оприлюднення інформації щодо переможця відбудеться протягом 5 (п’яти) робочих днів після офіційного затвердження конкурсною комісією. Закупівля буде здійсненна після узгодження з Донором.
- Оголошення про конкурс розміщуються Організатором на сайті www.prostir.ua та https://ga.nuos.edu.ua/
Організатор конкурсу не несе відповідальності за роботу електронного поштового сервісу, за будь-які помилки, внаслідок яких заявка/резюме учасників конкурсу не надійшли/надійшли із запізненням через виникнення форс-мажорних обставин. Організатор конкурсу не несе відповідальності за неможливість контакту з учасником конкурсу, якщо будь-яка інформація про учасника конкурсу надана неправильно. Учасник несе особисту відповідальність за достовірність наданої ним інформації.
14.Участю у конкурсі учасник безумовно погоджується з усіма умовами конкурсу та бере на себе зобов’язання їх належно виконувати.
Додаток 5 Проект договору Додаток 4 Реєстраційна форма Додаток 3 Фінансова пропозиція Додаток 2 Технічна пропозиція Додаток 1 Загальна інформація