Закупівля ноутбуків, планшетів, павербанків, автономних акустичних систем

Зафіксувати у Google календарі!


photo_2023-08-17_11-48-07
Закупівля ноутбуків, планшетів, павербанків, автономних акустичних систем

ГО «Південна стратегія розвитку» оголошує запит на надання конкурсних пропозицій № 10-13 від 07.04.2025 р. і запрошує зацікавлених постачальників/кандидатів до участі в процедурі закупівлі наступних товарів:

лоту

Опис одиниці (технічні специфікації до лотів вказані в Додатку №1)

Кількість, шт –  місце доставки: м. Миколаїв

Кількість, шт –  місце доставки: м. Дніпро

Кількість, шт Всього

1

НОУТБУК

2

2

4

2

ПЛАНШЕТ та ЧОХОЛ ДЛЯ ПЛАНШЕТУ

16

20

36

3

ПАВЕРБАНК

16

20

36

4

АВТОНОМНА АКУСТИЧНА СИСТЕМА

4

4

8

Для впровадження гуманітарних проєктів №UA-ICSP2025 11 SDS-OD LVH UACO  та №UA-ICSP2025 10 SDS-DNI LVH UACO – «Provide support, including direct assistance, capacity strengthening, policy development and assets recovery/creation to enhance the livelihoods of food systems actors and crisis-affected communities», що здійснюється за підтримки та у співпраці з партнером World Food Programme (WFP), необхідна закупівля ноутбуків, планшетів, павербанків, автономних акустичних систем. 

У Додатку№1 (Додаток 1 – Технічні специфікації) ви можете знайти Технічні специфікації до вказаних лотів.

1. Зазначені вище товари підлягають доставці за умовами Incoterm DDP:

  • Україна, м. Миколаїв, Миколаївська обл.
  • Україна, м. Дніпро, Дніпропетровська обл.

2. Запропоновані ціни мають бути вказані лише в гривні.

3. Вимоги до кандидатів:

  • На підставі цього Запрошення та Технічних специфікацій (Додаток 1 – Технічні специфікації) надати Комерційну пропозицію з печаткою та/або підписом (для ФОП без печатки). Вказати вартість товару з доставкою на умовах DDP, умови оплати, термін поставки, гарантійний термін та технічні характеристики запропонованої моделі в Додатку №1.
  • Надати копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Надати Витяг з реєстру платників єдиного податку або ПДВ;
  • Наявність відповідних КВЕДів;

4. Критерії відбору:

  • Вартість послуг.
  • Строки поставки товару (термін поставки орієнтовно до 24 квітня 2025)
  • Відповідність товарів заявленим Технічним характеристикам;
  • Умови оплати. Відтермінування оплати буде перевагою.
  • Надання гарантій, гарантійний термін.

5. Замовник розглядає закупівлю, як 4 лоти, та залишає за собою право укласти договір на окремі лоти.

6. Усі пропозиції, складені українською мовою, необхідно надіслати на електронну адресу [email protected] до 11 квітня 2025 р.

Крім того, подана Комерційна пропозиція:

  • Підтверджує дотримання Етичного кодексу (Додаток №2) Додаток №2 -Етичний_кодекс_gray
  • Засвідчує, що учасник не підтримує терористів або терористичну діяльність та не потурає застосування тероризму.

Додаток 1 – Технічні специфікації

Контактна особа м. Миколаїв

Спеціаліст із закупівель Ірина Клименко,

+38067 8806969  [email protected]

ГО «Південна стратегія розвитку»

Контактна особа м. Дніпро

Спеціаліст із закупівель  Анастасія Мисліцька,

+380 67 7377615 [email protected]

ГО «Південна стратегія розвитку»


Останні публікації цього розділу:

Запит на закупівлю терміналу Starlink (або аналог)

Запит цінових пропозицій на надання логістичних послуг для проведення публічних заходів

Запит цінових пропозицій надавача послуг вантажних перевезень

Тендер на розробку навчальних матеріалів та проведення 3 дводенних тренінгів з фармменеджменту

Конкурс для надання консультаційних послуг зі створення тренінгового модулю та проведення тренінгу «Основи картування та геоінформаційного аналізу даних у сфері громадського здоров’я»