Закупівля офісної техніки

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
NAPD

tender_ntylth(8) закупівля послуг
Закупівля офісної техніки

ЗАПИТ ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ

 (далі – „Запит”)

Громадська спілка “Всеукраїнське громадське об’єднання “Національна Асамблея людей з інвалідністю України” (далі – «Організатор») оголошує конкурс на закупівлю офісної техніки для забезпечення роботи органів місцевого самоврядування в територіальних громадах.

Джерело фінансування закупівлі: Дана закупівля здійснюється в рамках міжнародних проєктів «Інклюзивні реабілітаційні послуги», що реалізує ГС «ВГО «НАІУ» в партнерстві з Проєктом USAID «Підвищення ефективності роботи та підзвітності органів місцевого самоврядування» («ГОВЕРЛА») (угода № G-HOVERLA – 050 від 15.03.2024 р.).

Термін постачання товару: вересень 2024 року.

Очікуваний результат: підписання угоди та постачання офісної техніки для територіальних громад.

В закупівлі не може брати участь Учасник:

▪              щодо якого відкрито провадження у справі про банкрутство або прийнято рішення про припинення юридичної особи (фізичної особи-підприємця);

▪              який має кінцевого бенефіціарного власника, засновника (учасника), або керівника юридичної особи засудженого за шахрайство, привласнення, розтрату майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем, заподіяння майнової шкоди шляхом обману або зловживання довірою, легалізацію (відмивання) майна, одержаного злочинним шляхом або визнано винним у вчиненні іншого правопорушення, що може нанести майнову шкоду або шкоду діловій репутації Організації або донору;

▪              який має заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на податкові та митні органи;

▪              який має засновників юридичних осіб, бенефіціарних власників десяти і більше відсотків акцій (часток) якої є резидентами держави, визнаної Верховною Радою України державою-агресором;

▪              щодо якого застосовані спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) відповідно до Закону України “Про санкції”;

▪              який звинувачений у злочині, пов’язаному зі здійсненням професійної діяльності, на підставі рішення суду, яке вступило в силу;

▪              який звинувачений у очевидно неналежному здійсненні своєї професійній діяльності, що підтверджено будь-якими обґрунтованими доказами.

Вимоги до складання документації на закупівлю Товару

Згідно з умовами даного Запиту Виконавець має надати повний пакет документації на закупівлю Товару, яка включає:

  1. Цінову пропозицію згідно Додаток 1.
  2. Пропозиції можна подавати окремо по кожному лоту.
  3. Реєстраційні документи Учасника, а саме:

- копії Виписку/Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, в якому зазначаються основні види діяльності;

- документ, що підтверджує право підпису;

- копія паспорта – сторінки 1-6 та ті, на яких зазначено місце проживання (для фізичних осіб-підприємців);

- для платників ПДВ: копія довідки чи свідоцтва платника ПДВ, копія витягу з реєстру платників ПДВ;

- для платників єдиного податку: копія довідки чи свідоцтва платника єдиного податку та /або копія витягу з реєстру платників єдиного податку.

  1. Лист-підтвердження про відсутність обставин та діяльності: Додаток 2.
  2. Гарантійний лист, наданий постачальником товару, який підтверджує можливість поставки товару, що є предметом даної закупівлі, у необхідній кількості, необхідної якості, у визначені терміни, визначені цією документацією та пропозицією.
  3. Лист-гарантія в довільній формі, який містить інформацію про те, що Товар запропонований Учасником не відноситься до товарів, пов’язаних з державою-агресором відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 9 квітня 2022 р. №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації».
  4. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи (сертифікати, ліцензії, патенти, гарантії, тощо) або інформацію (фото Товару, посилання на Товар на Інтернет-сторінці Учасника тощо) які, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції.

Правила оформлення цінової пропозиції Учасника:

-              Всі копії будь-яких документів, що включаються в цінову пропозицію, мають бути завіреними підписом Учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До цінової пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати цінову пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).

-              Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

-              Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе Учасник.

-              Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 60 календарних днів з дати підписання договору про постачання товару, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.

Підписанням та поданням своєї цінової пропозиції Учасник погоджується з наступним:

-              участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова Учасників місцевої закупівлі забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Організації;

-              пропозиція може бути відхилена, та/або договір може бути розірваний, якщо є будь-які докази, що підписання договору або виконання договору включають в себе хабарництво або будь-які інші незаконні дії;

-              Учасник самостійно одержує всі необхідні документи, пов’язані з поданням його цінової пропозиції, та несе всі витрати на їх отримання;

-              Учасник не використовує працю дітей, забезпечує гідні умови праці та соціальні права, а також дотримується екологічних норм.

Перевагу буде надано постачальнику, який запропонує найкраще співвідношення ціни та якості, умов оплати (при рівних умовах перевагу буде надано постачальнику, який запропонує ціну товару з урахуванням доставки на адресу Громадської спілки “Всеукраїнське громадське об’єднання “Національна Асамблея людей з інвалідністю України, у м.Київ, вул. Рейтарська, 8/5 А за свій рахунок).

У разі виникнення запитань звертатись до контактної особи Ірини ДАВИДЮК, тел. 050-381-11-08, електронна пошта [email protected] не пізніше 18:00 за місцевим часом 3 вересня 2024 р.

Цінові пропозиції повинні бути надіслані з темою листа «Закупівлі Офісної техніки» на електронну адресу: [email protected].

Для прийняття остаточного рішення чекаємо на ВАШУ відповідь до 5 вересня 2024 року (включно). Всі цінові пропозиції, отримані після кінцевого терміну їх подання, а саме після 23:59 години 5 вересня 2024 року, розгляду не підлягатимуть.

Організатори залишають за собою право повідомляти про результати розгляду пропозицій тільки Учаснику, пропозиція якого визначена як переможець.

Чекаємо ваших пропозицій.

 


Останні публікації цього розділу:

Послуга друку сувенірної продукції

Тендер на відбір постачальника для комплексної розробки сайту

Послуги з організації структири підприємства (фонду)

Відкритий тендер на закупівлю Послуг з організації харчування (кейтерингу)

Конкурс грантів для ГО, які надають підтримку ветеранській спільноті, від Програми реабілітації та реінтеграції ветеранів IREX