Закупівля по здійсненню поточного ремонту

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
SvitloNadii

prostirtender tender_ntylth(9)
Закупівля по здійсненню поточного ремонту

17.12.2024 р.

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)

Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує закупівлю по здійсненню поточного ремонту у Центрі для обдарованої молоді ім.П.Калнишевського.

Опис позицій до закупівлі / технічне завдання для робіт, послуг:

Назва: Обрання постачальника по здійсненню поточного ремонту 

 

Надати Цінову пропозицію, згідно Додатку 1; 2 та розрахунки із документами до 25.12.2024 року на електронну адресу [email protected]. У темі листа обов’язково зазначте «Закупівля_поточний ремонт у Центрі для обдарованої молоді ім.П.Калнишевського»

Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюються у рамках проекту: «Інноваційні освітні та соціальні ініціативи для підтримки вразливих груп населення Сумської області»  за підтримки Swiss Solidarity.

Термін надання послуг:

за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії».

Очікуваний результат: 

підписання угоди про співпрацю та виконання поточного ремонту.

№ П/П

ОБОВ’ЯЗКОВІ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ

1.

Відпуск товарів згідно найменування, розміру та інших техн. характеристик, визначених у Ціновій пропозиції.

Цінова пропозиція.

2.

Безготівковий розрахунок.

Цінова пропозиція.

3.

Фіксована вартість товарів/послуг (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору).

Цінова пропозиція.

4.

Поставка товару повинна здійснюватися транспортом постачальника або за рахунок постачальника.

Цінова пропозиція.

5.

Місце здійснення поточного ремонту.

Цінова пропозиція.

 

№ П/П

ОБОВ’ЯЗКОВІ КВАЛІФІКАЦІЙНІ  ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.

 

  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; 
  • Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку; 
  • Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.; 
  • Копія Статуту (для юридичних осіб).

 

Організація не переслідує обрання конкретної торгової марки.

Організацією приймаються пропозиції на товари/послуги, які мають подібні характеристики і забезпечують результати, які є еквівалентними або кращими за ті, які необхідні.

Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Ціновій пропозиції.

ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

  1. Пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма Цінової пропозиції додається).
  2. Копії:
  • Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
  • Статуту (для юридичних осіб).
  1. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

Правила оформлення цінової пропозиції учасника:

  • Всі копії будь-яких документів, що включаються в цінову пропозицію, мають бути завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До цінової пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати цінову  пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
  • Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  • Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе учасник.
  • Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками: 

Маніленко Катерина, пров. Братів Шеметіа, 17-а.

Моб. 0991997876.

Тел./факс. (050) 60-60-81.

e-mail: [email protected].

Цінової пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, пров. Братів Шеметіа, 17-а.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв. до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом,

або e-mail: [email protected].

Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників: 

«25» грудня 2024 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.

Додаток 1

Додаток 2

Цінова пропозиція на обрання постачальника поточного ремонту у Центрі для обдарованної молоді ім.П.Калнишевського


Останні публікації цього розділу:

Послуги з організації проведення онлайн навчання для директорів та адміністративного персоналу 30 закладів професійної освіти (90 осіб)

Конкурс «Навички для інклюзивності» серед закладів ПТО

Тендер із постачання 2000 непродовольчих наборів для використання під час роботи з вразливими групами в громадах в ході реалізації Проєкту.

Тендер із постачання палива (бензин марки А-95 та дизельне пальне) для використання в ході реалізації Проєкту.

Закупівля послуг тренерів для проведення тренінгів у м. Ужгород

SDG Лабораторія зеленої журналістики