Закупівля послуг експерта/ки з розробки навчального курсу цільового призначення зі здобуття часткової кваліфікації: “Монтаж, технічне обслуговування та ремонт електропроводок і освітлювальних електроустановок та мереж”

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
tender_CSR

тендер tender ntylth
Закупівля послуг експерта/ки з розробки навчального курсу цільового призначення зі здобуття часткової кваліфікації: “Монтаж, технічне обслуговування та ремонт електропроводок і освітлювальних електроустановок та мереж”

Громадська організація  Центр «Розвиток КСВ» та її платформа Career Hub в межах програми USAID “Мріємо та діємо” у співпраці з Державною службою зайнятості України забезпечує розробку та оновлення навчальної програми зі здобуття часткової кваліфікації: “Монтаж, технічне обслуговування та ремонт електропроводок і освітлювальних електроустановок та мереж”. 

З метою перенавчання та/або перекваліфікації безробітної молоді, яка перебуває на обліку в Державній службі зайнятості України, Центром “Розвиток КСВ” спільно з ДСЗ України проведено аналіз та встановлено перелік часткових класифікацій, які сьогодні мають стійкий попит на ринку праці України та будуть актуальними після перемоги. Відтак встановлена потреба оновлення навчальних програм з перекваліфікації на базі Центрів професійно-технічної освіти ДСЗ України зі здобуття нових часткових класифікацій безробітними.

Мета: розробити навчальний курс цільового призначення зі здобуття часткової кваліфікації “Монтаж, технічне обслуговування та ремонт електропроводок і освітлювальних електроустановок та мереж”, яка відповідає актуальним вимогам роботодавців на ринку праці та відповідному рівню Національної рамки кваліфікацій. 

Очікуваний термін надання послуг: до 09.04.2023

Завдання  для експерта/ки:

  1. Розробити навчальний курс цільового призначення зі здобуття часткової кваліфікації “Монтаж, технічне обслуговування та ремонт електропроводок і освітлювальних електроустановок та мереж” (відповідно до нижченаведеної структури) для перекваліфікації/підвищення кваліфікації безробітних на базі Центрів професійно-технічної освіти Державної служби зайнятості України (далі – ЦПТО ДСЗ).
  2. Погодити розроблений проєкт навчального курсу цільового призначення з замовником, Державною службою зайнятості України, профільним ЦПТО ДСЗ та профільної організацією-роботодавцем. Внести зміни та доповнення у проєкт згідно отриманих коментарів від стейкхолдерів.
  3. Провести онлайн презентацію навчального курсу цільового призначення зі здобуття часткової кваліфікації для замовника, ЦПТО ДСЗ та інших зацікавлених сторін та стейкхолдерів. 

Навчальний курс цільового призначення зі здобуття часткової кваліфікації “Монтаж, технічне обслуговування та ремонт електропроводок і освітлювальних електроустановок та мереж” для перекваліфікації/підвищення кваліфікації безробітних на базі ЦПТО ДСЗ необхідно розробити згідно такої структури:

  1. Вимоги до рівня здобувачів часткової кваліфікації:
  • повна загальна середня освіта, без вимог до стажу роботи;
  • первинна професійна підготовка в професійно-технічних навчальних закладах І, II та III атестаційних рівнів без вимог до стажу роботи.
  1. Структура курсу теоретичного навчання:

2.1.Основи електротехніки та промислової електроніки

2.2.Електроматеріалознавство

2.3. Основи читання та виконання креслень електрорадіотехнічних пристроїв

2.4. Технологія електромонтажних робіт

2.5. Основи охорони праці 

  1. Структура курсу виробничого навчання та/або виробничої практики на підприємстві:

3.1. Електромонтажні роботи

3.1.1. Читання схем та опрацювання способів прокладання різних видів електропроводки.

3.1.2. Монтаж стельових і настінних лампових патронів і світильників.

3.1.3.Монтаж, ремонт, заміна, перенесення щитків, пунктів, розеток та вимикачів, кнопок.

3.1.4.Обслуговування освітлювальних електроустановок зі складними схемами вмикання.

3.2. Самостійне виконання монтажу, технічного обслуговування та ремонту електропроводок і освітлювальних електроустановок та мереж. Виконання кваліфікаційної роботи.

  1. Структура та вимоги до підсумкової атестації:

4.1. Повинен знати:

  • основи електротехніки;
  • основи електроматеріалознавства;
  • принцип дії та будову розподільних пристроїв, електромережі та електроприладів, вимикачів, запобіжників, контакторів, акумуляторів, контролерів та іншої електроапаратури та електроприладів;
  • конструкцію та призначення пускових і регулюючих пристроїв;
  • прийоми і способи заміни зрощування та паяння проводів, кабелів;
  • безпечні прийоми роботи, послідовність розбирання, ремонту і монтажу електроустаткування;
  • припої і флюси;
  • провідникові електроізоляційні матеріали та їх основні характеристики і класифікації;
  • будову і призначення простого та середньої складності контрольно-вимірювального інструменту та пристроїв;
  • способи вимірювання електричних величин;
  • прийоми виявлення та усунення несправностей у електромережах;
  • правила прокладання повітряних трас, кабелів у приміщеннях, та під землею;
  • правила електробезпеки.

Повинен уміти:

  • виконувати нескладні роботи у електромережі;
  • обробляти, зрощувати, ізолювати і паяти проводи напругою до 1000 В.
  • брати участь у ремонті, оглядах і технічному обслуговуванні електроустаткування з виконанням робіт з розбирання, складання, налагодження та обслуговування електричних приладів, електричних мереж;
  • виконувати окремі нескладні ремонтні роботи під керівництвом електромонтерів вищої кваліфікації;
  • брати участь у прокладанні електропроводки;
  • виконувати роботи відповідно до креслень та схем, використовуючи ізоляційні матеріали, як: текстоліт, гетинакс, фібру тощо;
  • перевіряти маркування простих монтажних і принципових схем. Виявляти та усувати відмовлення, несправності і пошкодження електроустаткування з простими схемами вмикання.

Для участі у закупівлі:

Виконавець/иця, який/а має намір взяти участь у закупівлі, повинен/на надіслати на електронну пошту [email protected], із зазначенням в темі листа “Тендер на розробку навчального курсу цільового призначення” в термін до 12.03.2023 року (включно) наступний пакет документів:

  • Цінову пропозицію з інформацією щодо вартості розробки двох навчальних програм згідно цього ТЗ.
  • Резюме або портфоліо реалізованих проєктів, розроблених навчальних програм і т.п.;
  • Контактні дані відповідальної особи (ПІБ, email, мобільний телефон).
  • Копії наступних реєстраційних документів:
    1. Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або ФОП чи Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
    2. Копії Витягу з реєстру платників єдиного податку або неприбутковості.
    3. Копія довідки про відкриття банківського рахунку.
  • Кінцевий термін подання тендерних пропозицій:03.2023
  • Результати розгляду цінових пропозицій стануть відомі не пізніше: 17.03.2023
  • Контактна особа – Тетяна Альве, програмна асистентка з адміністративних питань [email protected]

Відбір надавача послуг буде здійснюватися шляхом порівняння цінових пропозицій від учасників/ць конкурсного відбору.

ГО “Центр “Розвиток КСВ” її платформа Career Hub в межах програми USAID “Мріємо та діємо” у співпраці з Державною службою України оголошує тендер на  розробку та оновлення навчальних програм зі здобуття часткових кваліфікацій: “Збирання опалубки простих видів, виготовлення арматурних сіток і каркасів та приготування бетонних сумішей” та “Розпалубка та розбирання бетонних та залізобетонних конструкцій”. Програма “Мріємо та діємо” впроваджується за фінансової підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) та виконується IREX у партнерстві з Будуємо Україну Разом (БУР), Центром “Розвиток корпоративної соціальної відповідальності” (CSR Ukraine).


Останні публікації цього розділу:

Закупівля послуг менеджера/ки з підтримки оновлення/розробки та впровадження стратегічних планів розвитку громад проєкту

Закупівля послуг менеджера/ки по локальній координації та взаємодії з партнерами проєкту

Закупівля послуг комунікаційного/ї менеджера/ки

Закупівля послуг асистента_ки керівника/ці проєкту

Закупівля послуг менеджер/ки з моніторингу та оцінки

Закупівля послуг керівника/ці проєкту