Закупівля послуг фінансового_ї менеджера_ки
ЗАВЕРШЕНО
Послуги надаються в рамках проєкту «HAVEN – гуманітарна діяльність через волонтерів, активістів і мережі» (далі – Проект), що реалізується за сприянням FCDO, з метою Створення нових координаційних структур гуманітарного реагування на території Херсонської та Миколаївської областей та надання підтримки територіальним громадам та обласним політичним адміністраціям для координації реагування на виявлені потреби та інтеграції нагальних гуманітарних проблем у довгострокову стратегію соціально-економічного розвитку в Херсонській та Миколаївській областях.
Метою даного напряму є надання послуги зі збору, обробки та структурування інформації про населенні пункти Миколаївської та Херсонської областей, включаючи дані щодо громад, їх потреб, а також організацій, які можуть задовольнити ці потреби з подальшим адмініструванням таблиць і баз даних.
У зв’язку із розширеннях впроваджуваних ініціатив Громадська спілка “Мережа правового розвитку” запрошує підрядників послуг подати цінову пропозицію на закупівлю послуг фінансового менеджера_ки.
Підрядник повинен подати пропозицію згідно з доданим Запитом ціни.
Кінцевий термін подання заявок: 13 травня 2024 року до 19:00 за київським часом.
Просимо надіслати цінову пропозицію на пошту [email protected] з темою листа: “№ FCDO_LDN_2024_7 Послуги фінансового_ї менеджера_ки”.
Період заключення контракту: до 31 січня 2025 року.
Зайнятість: часткова.
Кваліфікаційні вимоги:
- Вища економічна освіта;
- Володіння українською та англійською мовами;
- Досвід надання послуг в даній сфері не менше 2 років;
- Досвід управління проєктами не менше 2 років;
- Досвід роботи в ОГС.
- Знання бухгалтерського обліку та фінансового менеджменту в неприбуткових організаціях;
- Досвід підготовки бюджетів і фінансових звітів;
- Стресостійкість, впевненість у своїх силах, можливість виконувати завдання в скорочені строки та під тиском обставин;
- Наявність профільних сертифікатів (не є обов’язково, але буде перевагою);
- Відмінне знання законодавчих та нормативно-правових актів, податкового законодавства України, ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності неприбуткових організацій відповідно до законодавства України.
Будь ласка, ознайомтесь з переліком умов та вимог до подання пропозиції: ІНСТРУКЦІЯ ЗАПИТ ЦІНИ Закупівля послуг № FCDO_LDN_2024_7.
Для участі в конкурсі учасник/ця надає:
- Резюме.
- Заповнену та підписану цінову пропозицію у затвердженому ГС “МПР” форматі документа (Додаток – Цінова пропозиція) у форматі PDF.
- Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію ФОП 3-ї групу (якщо зареєстрований ФОП).
- Копія документу, що підтверджує податковий статус ФОП 3-ї групу (якщо зареєстрований ФОП).
Якщо учасник не зареєстрований фізичною особою-підприємцем:
Просимо надати лист згоду (в довільній формі) про готовність зареєструвати ФОП 3-ї групи у разі вашого відбору.
Після первинної оцінки, з кандидатам будуть проведені співбесіди. Остаточне рішення щодо обрання переможця буде оголошено після співбесід.
Щодо додаткових питань, просимо звертатись на пошту [email protected] до 12 травня 2024 року.