Закупівля послуг керівника_ці проєкту

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
legal_dev_network

тендер-tender-ntylth1
Закупівля послуг керівника_ці проєкту

 Послуги надаються в рамках проєкту «HAVEN – гуманітарна діяльність через волонтерів, активістів і мережі» (далі – Проект), що реалізується за сприянням FCDO, з метою Створення нових координаційних структур гуманітарного реагування на території Херсонської та Миколаївської областей та надання підтримки територіальним громадам та обласним політичним адміністраціям для координації реагування на виявлені потреби та інтеграції нагальних гуманітарних проблем у довгострокову стратегію соціально-економічного розвитку в Херсонській та Миколаївській областях.

Метою даного напряму є надання послуги зі збору, обробки та структурування інформації про населенні пункти Миколаївської та Херсонської областей, включаючи дані щодо громад, їх потреб, а також організацій, які можуть задовольнити ці потреби з подальшим адмініструванням таблиць і баз даних.

У зв’язку із розширенням впроваджуваних ініціатив Громадська спілка “Мережа правового розвитку” запрошує підрядників послуг подати цінову пропозицію на закупівлю послуг керівника/ці  із координації гуманітарного реагування та впровадження стратегічних рішень на рівні громад.

Підрядник повинен подати пропозицію згідно з доданим Запитом ціни. 

Кінцевий термін подання заявок: 13 травня 2024 року до 19:00 за київським часом.

Просимо надіслати цінову пропозицію на пошту [email protected] з темою листа: “№ FCDO_LDN_2024_1 Послуги керівника_ці проєкту”.

Період заключення контракту: до 31 січня 2025 року.

Зайнятість: часткова.

Вимоги до учасника/ці конкурсу:

  1. Вища освіта.
  2. Досвід надання послуг в даній сфері не менше 1 року
  3. Досвід роботи  в ОГС
  4. Досвід організації тренінгів та семінарів
  5. Вільне володіння українською та англійською мовою не нижче рівня Upper Intermediate.

Будь ласка, ознайомтесь з переліком умов та вимог до подання пропозиції: ІНСТРУКЦІЯ ЗАПИТ ЦІНИ Закупівля послуг № FCDO_LDN_2024_1.

Для розгляду пропозиції та визначення переможця необхідно:

Для участі в конкурсі учасник/ця надає:

  1. Резюме.
  2. Заповнену та підписану цінову пропозицію у затвердженому ГС “МПР” форматі документа (Додаток – Цінова пропозиція) у форматі PDF.
  3. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію ФОП 3-ї групу (якщо зареєстрований ФОП). 
  4. Копія документу, що підтверджує податковий статус ФОП 3-ї групу  (якщо зареєстрований ФОП).

Якщо учасник не зареєстрований фізичною особою-підприємцем:

Просимо надати лист згоду (в довільній формі) про готовність зареєструвати ФОП 3-ї групи у разі вашого відбору.

Важливо! Якщо учасник/ця конкурсу не надасть будь-який з вищезазначених документів, його/її заявка не розглядатиметься у межах подальшої оцінки.

Після первинної оцінки, з кандидатам будуть проведені співбесіди. Остаточне рішення щодо обрання переможця буде оголошено після співбесід. 

Запитання щодо конкурсу можна надсилати в електронному вигляді за ел.поштою: [email protected] до 12 травня 2024 року. 


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на закупівлю меблів

Конкурс на закупівлю обладнання для навчання

Конкурс на закупівлю звукового обладнання

Конкурс на закупівлю 3D принтерів

Закупівля послуг із організації заходу «Майстерня DOBRE Tourism Reboot Workshop: можливості для економічного відновлення і розвитку громад партнерів Програми USAID DOBRE» 17-19 грудня, 2024 р.

Конкурсу на закупівлю обладнання для спорту