Закупівля послуг копірайтингу в межах ведення адвокаційної кампанії
Проєкт фінансовано Чеським агенством розвитку в рамках проєкту “Віднова” – Створення місцевого, інклюзивного та прозорого процесу відновлення в Україні – Чеської Республіки”.
У зв’язку із розширенням впроваджуваних ініціатив МПР запрошує підрядників послуг подати цінову пропозицію на закупівлю послуг копірайтингу в межах ведення адвокаційної кампанії.
Підрядник повинен подати пропозицію згідно з доданим Запитом ціни.
Кінцевий термін подання заявок: 17 березня 2025 року до 23:59 за київським часом.
Період укладання контракту: до 31 грудня 2025 року.
Просимо надсилати пропозиції на пошту [email protected] з темою листа “Конкурс № PF.UKR25_LDN_14 Закупівля послуг копірайтингу в межах ведення адвокаційної кампанії”
Пропозиції надіслані на іншу пошту до розгляду прийматись не будуть!
Опис очікуваних послуг:
- Написання 7 експертних матеріалів в межах адвокаційної кампанії у співпраці з експертами/ками з адвокації.
- Підготовка текстів дописів та візуалізацій до них (фото, відео абощо) для поширення в соцмережах.
- Активна взаємодія з іншою адовокаційною командою;
Усі тексти, написані в рамках даних послуг, є власністю МПР. Виконавець зобов’язується дотримуватись конфіденційності та не розголошувати інформацію, отриману в процесі роботи, без попередньої згоди МПР.
Вимоги до підрядника послуг:
- Грамотна письмова українська мова;
- Уміння писати зрозумілі тексти різного обсягу за визначеним ТЗ;
- Вміння розробляти контент-плани під проєкти згідно загального комунікаційного плану;
- Підтверджений досвід роботи копірайтером від 2 років;
- Досвід написання експертних колонок та прес-релізів;
- Володіння англійською мовою на високому рівні;
- Наявність портфоліо;
- Навички сторітеллінгу;
- Ініціативність та творчий підхід до роботи;
- Впевнений користувач Google Документів;
- Знання графічного редактора (Adobe, Figma, Canva) є перевагою.
Для розгляду пропозиції та визначення переможця необхідно:
Для участі в конкурсі учасник/ця надає:
- Резюме.
- Портфоліо з прикладами робіт (тексти).
- Заповнену та підписану цінову пропозицію у затвердженому ГС “МПР” форматі документа (Додаток – Цінова пропозиція) у форматі PDF.
- Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію ФОП 3-ї групу (якщо зареєстрований ФОП).
- Копія документу, що підтверджує податковий статус ФОП 3-ї групу (якщо зареєстрований ФОП).
- Підписаний кодекс поведінки для постачальника
Якщо учасник не зареєстрований фізичною особою підприємцем:
Просимо надати лист згоду (у довільній формі) про готовність зареєструвати ФОП 3-ї групи у разі вашого відбору.
Важливо! Якщо учасник/ця конкурсу не надасть будь-який з вищезазначених документів, його/її заявка не розглядатиметься у межах подальшої оцінки.
Після первинної оцінки, з кандидатам можуть бути проведені співбесіди. Остаточне рішення щодо обрання переможця буде оголошено після аналізу всіх отриманих пропозицій.