Закупівля послуг копірайтингу в межах ведення адвокаційної кампанії

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
legal_dev_network

зовнішнього-ї консультанта-ки з посилення спроможності спільнот та громад, копия (1)
Закупівля послуг копірайтингу в межах ведення адвокаційної кампанії

Проєкт фінансовано Чеським агенством розвитку в рамках проєкту “Віднова” – Створення місцевого, інклюзивного та прозорого процесу відновлення в Україні – Чеської Республіки”.

У зв’язку із розширенням впроваджуваних ініціатив МПР запрошує підрядників послуг подати цінову пропозицію на закупівлю послуг копірайтингу в межах ведення адвокаційної кампанії.

Підрядник повинен подати пропозицію згідно з доданим Запитом ціни. 

Кінцевий термін подання заявок: 17 березня 2025 року до 23:59 за київським часом.

Період укладання контракту: до 31 грудня 2025 року.

Просимо надсилати пропозиції на пошту [email protected] з темою листа “Конкурс № PF.UKR25_LDN_14 Закупівля послуг копірайтингу в межах ведення адвокаційної кампанії”

Пропозиції надіслані на іншу пошту до розгляду прийматись не будуть!

Опис очікуваних послуг:

  • Написання 7 експертних матеріалів в межах адвокаційної кампанії у співпраці з експертами/ками з адвокації. 
  • Підготовка текстів дописів та візуалізацій до них (фото, відео абощо) для поширення в соцмережах.
  • Активна взаємодія з іншою адовокаційною командою;

Усі тексти, написані в рамках даних послуг, є власністю МПР. Виконавець зобов’язується дотримуватись конфіденційності та не розголошувати інформацію, отриману в процесі роботи, без попередньої згоди МПР.

Вимоги до підрядника послуг:

  1. Грамотна письмова українська мова;
  2. Уміння писати зрозумілі тексти різного обсягу за визначеним ТЗ;
  3. Вміння розробляти контент-плани під проєкти згідно загального комунікаційного плану;
  4. Підтверджений досвід роботи копірайтером від 2 років;
  5. Досвід написання експертних колонок та прес-релізів;
  6. Володіння англійською мовою на високому рівні;
  7. Наявність портфоліо;
  8. Навички сторітеллінгу;
  9. Ініціативність та творчий підхід до роботи;
  10. Впевнений користувач Google Документів;
  11. Знання графічного редактора (Adobe, Figma, Canva) є перевагою.

Для розгляду пропозиції та визначення переможця необхідно:

Для участі в конкурсі учасник/ця надає:

  1. Резюме.
  2. Портфоліо з прикладами робіт (тексти).
  3. Заповнену та підписану цінову пропозицію у затвердженому ГС “МПР” форматі документа (Додаток – Цінова пропозиція) у форматі PDF.
  4. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію ФОП 3-ї групу (якщо зареєстрований ФОП). 
  5. Копія документу, що підтверджує податковий статус ФОП 3-ї групу  (якщо зареєстрований ФОП). 
  6. Підписаний кодекс поведінки для постачальника

Якщо учасник не зареєстрований фізичною особою підприємцем:

Просимо надати лист згоду (у довільній формі) про готовність зареєструвати ФОП 3-ї групи у разі вашого відбору.

Важливо! Якщо учасник/ця конкурсу не надасть будь-який з вищезазначених документів, його/її заявка не розглядатиметься у межах подальшої оцінки.

Після первинної оцінки, з кандидатам можуть бути проведені співбесіди. Остаточне рішення щодо обрання переможця буде оголошено після аналізу всіх отриманих пропозицій. 


Останні публікації цього розділу:

Тендер пропозицій на надання послуг з проведення тематичного тренінгу з сексуальної освіти для молодіжних працівників та працівниць «МІСТ - Молодіжна інфраструктура створена тобою»

Постачання та монтаж Модульних Зерносховищ

Запит на послуги з підготовки та проведення регіонального форуму для налагодження діалогу між бізнесом, владою та закладами освіти в Одесі

Запит на послуги з організації круглого столу для започаткування діалогу між бізнесом та закладами освіти в Києві

Запрошення до участі у тендері на Надання послуг перекладу

Відкритий тендер на закупівлю бронежилетів та шоломів