Закупівля послуг логістики і організації сервісів для івенту
Громадська організація «ФУНДАЦІЯ ПРОДЖЕКТОР» (далі по тексту «Замовник») оголошує конкурс пропозицій на закупівлю послуг логістики і організації сервісів для івенту.
Адреса проведення надання послуг: місто Київ
Джерело фінансування закупівлі – ця закупівля проводиться в рамках проєкту № ENI/2023/447-446, з метою реалізації проекту Замовника, що фінансується Європейським Союзом.
Цінові пропозиції приймаються за адресою електронної пошти: [email protected]. Також, можливе направлення паперових пропозицій за адресами: 01001, Україна, м. Київ, вул. Ольгинська, 2/1, кв.16.
Приймання пропозицій здійснюється з «18» листопада 2024 р. включно з 10 год. 00 хв. за київським часом
Кінцевий термін приймання комерційних (цінових) пропозицій від учасників – «28» листопада 2024 року до 09:00 за київським часом.
Заявки, відправлені поштою, приймаються, якщо вони отримані не пізніше 28 листопада 2024 року до 09:00 за київським часом.
Заявки, подані після спливу терміну не передаються до розгляду тендерній комісії.
МЕТА ТА ОБҐРУНТУВАННЯ:
Для реалізації проєкту «Building resilience of Ukrainian women IDPs and refugees and increasing female workforce in tech-driven industry» та в рамках виконання грантової угоди з Європейським Союзом, громадська організація «Фундація Прожектор» проводить закупівлю Послуг логістики і організації сервісів для івенту.
Строк надання послуг: 2-3 грудня 2024 року
ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ:
Послуги логістики і організації сервісів для івенту.
Формат: фінальна подія, гібридний формат
Дати: 2 грудня
Кількість учасників - 80
Концепція: кар’єрна подія, яка об’єднає випускниць навчальних програм та кар’єрних консультантів, рекрутерів для нових кар’єрних можливостей.
Учасники/-ці – стейкхолдери:
- випускниці гранту ЄС на навчання креативним та іт професіям
- представники/-ці міжнародних партнерів та донорів, партнерів
- представники/-ці креативних індустрій
- рекрутери, HR-ри
- партнери з державних органів влади
Детальний опис до очікуваних послуг передбачений в додатку 1 до даного Запиту на закупівлю.
Для участі у конкурсному відборі необхідно надати наступні документи:
- Комерційна пропозиція;
- Контакти: релевантний емейл;
- Виписка або Витяг з ЄДР;
- Витяг з реєстру платника єдиного податку (3 група, 5 % від доходу)
Документи приймаються на електронну пошту foundation@prjctr@com до 9:00 год. за к.ч. 28.10.2024 включно.
Всі документи повинні буди надіслані в форматі “pdf” або “jpeg”, мітити дату надсилання та підписи.
Зразок комерційної пропозиції передбачений в Додатку 2 до даного Запиту. Зауважимо, що даний зразок є типовим, та може мітити доповнення від учасника згідно пропонованих ним послуг.
Оцінка на аналіз отриманих комерційних пропозицій здійснюється за результатом аналізу отриманих комерційних пропозицій. Питомою вагою для здійснення аналізу ГО “ФУНДАЦІЯ ПРОДЖЕКТОР” отриманих пропозицій від постачальників є відповідність кандидата/учасника встановленим вимогам згідно даного Запиту та ціна, що вказана учасником за загально за послугу “Послуг логістики і організації сервісів для івенту ”.
ГО “ФУНДАЦІЯ ПРОДЖЕКТОР” зауважує, що нами приймаються всі пропозиції до аналізу, і до співпраці буде запрошений той кандидат, цінова пропозиція якого буде визначена найбільш економічно вигідною, та такою чиї послуги відповідають цілям та меті проєкту.
ВАЖЛИВО! Учасник, який подає свою комерційну пропозицію на дану закупівлю погоджується та гарантує дійсність поданої ним пропозиції протягом 120 днів з моменту подачі такої пропозиції.
Детальна інформація та зразки документів (Додаток й та Додаток 2 до даного Запиту) міститься за посиланням: https://www.prjctrfoundation.com/ua-procurement