Закупівля послуг з обслуговування комп’ютерів та оргтехніки
ЗАВЕРШЕНО
ЗАПИТ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ
(далі – „Запит”)
Благодійна організація «Мережа 100 відсотків життя. Запоріжжя» (далі – «Організація») оголошує конкурс на місцеву закупівлю послуг з обслуговування комп`ютерної та оргтехніки.
Джерело фінансування закупівлі – дана закупівля необхідна для забезпечення життєдіяльності офісу в рамках реалізації проекту «Together for life!» Угоди №050-GF-19 від 14.01.2019р., який реалізує Організація, за фінансової підтримки БО «100 відсотків життя».
Опис позицій до закупівлі товарів
№ п\п |
Назва |
Додаткова інформація |
1 |
Обслуговування комп’ютерної та оргтехніки |
Детальний опис послуг в додатку №2 |
Термін надання послуг: в період з червня 2019р. по грудень 2019р.
№ п/п |
Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі
|
Документи, які підтверджують відповідність вимогам |
1. |
Надання послуг |
Детальний опис послуг (додаток 2) |
2. |
Надання послуг без ПДВ |
Детальний опис послуг (додаток 2) |
3. |
Безготівковий розрахунок |
Детальний опис послуг (додаток 2) |
Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів |
Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам |
Право на здійснення підприємницької діяльності |
Свідоцтво про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців (ЄДР) |
Інші правовстановлюючі документи. |
Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість (або єдиного податку для ФОП) |
Умови співпраці, загальні вимоги до товарів |
|
Загальний термін договору: |
з дати укладення договору про закупівлю до 31.12.2019 р. |
Умови оплати: |
Оплата протягом 5 робочих днів з дати підписання акту наданих послуг
|
Розрахунок: |
Безготівковий розрахунок |
Надання послуг: |
Щомісячно/за потребою, в період з дати підписання договору по грудень 2019р. На період заправки та/або регенерації картриджу – обов`язкове надання Замовнику змінного картриджу |
Місце надання послуг: |
м. Запоріжжя, вул. Михайла Гончаренка, буд. 21. |
Звільнення від ПДВ: |
У разі подання своїх пропозицій платниками ПДВ, учасник разом із своєю ціновою пропозицією подає лист у довільній формі про готовність пройти процедуру звільнення від сплати ПДВ |
Інші умови: |
Якщо число потенційних постачальників менше ніж 3 (три), дана закупівля переоголошується. Організація залишає за собою право визначити переможця. Організація залишає за собою право відмінити закупівлю без будь яких зобов’язань. |
Закупівля товарів, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ (згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні).
Тендерна пропозиція має включати в себе:
- Пропозиція у формі додатку 1, додатку 2;
- Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище);
- Також, просимо додати до Вашої пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи, тощо).
Підписанням та поданням своєї цінової пропозиції учасник погоджується з наступним:
- Учасник ознайомлений з Кодексом поведінки постачальників (http://network.org.ua/wp-content/uploads/2017/03/Kodeks-povedinki-postachalnikiv.pdf).
- участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників місцевої закупівлі забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Організації.
Кінцевий термін приймання пропозицій від учасників:
24 червня 2019 р. до 16-00 за Київським часом.
Посадові особи Організатора, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками
Філінович Ольга Дмитрівна– начальник фінансового відділу.
Україна, 69035, м. Запоріжжя, вул. Михайла Гончаренка, буд. 21
роб. тел. (061)236-38-28.
Звертайтесь також через електронну пошту: [email protected]
Методика обрання переможця конкурсу (процедури місцевої закупівлі). Спочатку серед поданих цінових пропозицій Комітетом із місцевої закупівлі Організатора місцевої закупівлі відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Запиті. З відібраних цінових пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі обирається пропозиція з найнижчою ціною та постачальник/виконавець, який подав таку цінову пропозицію, оголошується переможцем процедури місцевої закупівлі.
Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться, протягом 5 робочих днів з дати відкриття цінових пропозицій. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 (п’яти) календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надсилання відповідних повідомлень всім учасникам місцевої закупівлі поштою або електронною поштою.
Додаткова інформація (у разі необхідності)
Додаток 1
Загальна інформація про Учасника
Відомості про учасника процедури закупівлі |
|
Повне найменування учасника |
|
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ |
|
Керівництво (ПІБ, посада) |
|
Контактні дані керівника (номер телефону, адреса поштової скриньки) |
|
Місцезнаходження учасника |
|
Особа, відповідальна за участь у торгах (ПІБ, посада, контактні телефони, адреса поштової скриньки) |
|
Факс |
|
Електронна пошта |
|
Інша інформація (посилання на web сторінку) |
Ми, (назва Учасника), надаємо свою пропозицію щодо участі у конкурсі на місцеву закупівлю послуг з обслуговування комп`ютерної та оргтехніки, згідно Угоди №050-GF-19 від 14.01.2019 року, що фінансується БО «100 відсотків життя» згідно з вимогами Організатора закупівлі.
Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи інші надані пропозиції, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.
Ми підтверджуємо згоду на продаж товару без ПДВ.
Разом з цією пропозицією ми надаємо документи, передбачені «Вимогами Замовника» (скановані в форматі pdf) на підтвердження заявлених вимог, завірені підписом та печаткою (якщо є в наявності).
Уповноважена особа _______________ __________________ _______________________
Підпис, печатка ініціали та прізвище посада
«____» _____________2019р.
Додаток 2 | |||
Детальний опис послуг | |||
№ | Найменування послуг* | Одиниця виміру | Вартість за одиницю, грн. (без ПДВ) |
1 | Заправка картриджу CANON 712 | послуга | |
2 | Заправка картриджу CANON 728 | послуга | |
3 | Заправка картриджу CANON 725 | послуга | |
4 | Заправка картриджу CANON 737 | послуга | |
5 | Заправка картриджу CANON 045 BK (1400 стр.) з заміною чіпа | послуга | |
6 | Заправка картриджу CANON 045 C (1500 стр.) з заміною чіпа | послуга | |
7 | Заправка картриджу CANON 045 M (1500 стр.) з заміною чіпа | послуга | |
8 | Заправка картриджу CANON 045 Y (1500 стр.) з заміною чіпа | послуга | |
9 | Заправка картриджу НР CB435A | послуга | |
10 | Регенерація картриджу CANON 712 | послуга | |
11 | Регенерація картриджу CANON 728 | послуга | |
12 | Регенерація картриджу CANON 725 | послуга | |
13 | Регенерація картриджу CANON 737 | послуга | |
14 | Регенерація картриджу CANON 045 BK (1400 стр.) з заміною чіпа | послуга | |
15 | Регенерація картриджу CANON 045 C (1500 стр.) з заміною чіпа | послуга | |
16 | Регенерація картриджу CANON 045 M (1500 стр.) з заміною чіпа | послуга | |
17 | Регенерація картриджу CANON 045 Y (1500 стр.) з заміною чіпа | послуга | |
18 | Регенерація картриджу НР CB435A | послуга | |
19 | Консультація фахівця | година | |
20 | Виїзд фахівця до замовника | послуга | |
21 | Комплексна діагностика ПК | послуга | |
22 | Ремонт блоку живлення | послуга | |
23 | Заміна блоку живлення | послуга | |
24 | Заміна процесора | послуга | |
25 | Ремонт материнської плати | послуга | |
26 | Заміна материнської плати | послуга | |
27 | Чистка ПК від пилу | послуга | |
28 | Установка та налагодження програмного забепечення (ліцензія замовника) | послуга | |
29 | Пошук та видалення вірусів | послуга | |
30 | Прокладка локальної мережі | метри | |
31 | Налагодження локальної мережі | послуга | |
32 | Діагностика пошкодження БФП CANON | послуга | |
33 | Налаштування серверного обладнання | послуга | |
34 | Налаштування банк клієнту | послуга | |
35 | Обслуговування СКУД | послуга | |
36 | Ремонт БФП | послуга | |
37 | Ремонт принтера | послуга | |
* – список не є остаточним, буде змінюватись протягом дії угоди | |||
*- під заправкою картриджів, мається на увазі повна розборка та очищення всіх елементів картриджу, та заправка його тонером | |||
*- під регенерацією картриджу, мається на увазі повна розборка та очищення всіх елементів картриджу, заміна всіх зношених комплектуючих та заправка його тонером | |||
1. Час реагування на заявку в віддаленому режимі – 20 хвилин (Так/Ні) | |||
2. Час реагування на заявку з виїздом – 1 робоча година (Так/Ні) | |||
3. Профілактичні виїзди – 1 раз на тиждень (Так/Ні) | |||
4. Безкоштовна доставка картриджів (Так/Ні) | |||
5. Безкоштовна послуга замінного картриджу на період заправки (Так/Ні) | |||
6. Безкоштовна доставка техніки у ремонт до СЦ (Так/Ні) | |||
7. Безготівковий розрахунок (Так/Ні) | |||
8. Надання послуг без ПДВ (Так/Ні) | |||
__________________________ _________________________ __________________________________________________ | |||
Підпис |