Закупівля причепів до мінітракторів (причепи тракторні 1ПТС-2,8)
ЗАВЕРШЕНО
Благодійна організація «Благодійний фонд «Моя Херсонщина» в межах реалізації проєкту «Створення двох мобільних бригад «ДОБРОБАТИ» у деокупованій громаді Херсонської області оголошує тендер для відбору постачальника на закупівлю причепів до мінітракторів (причепи тракторні).
Закупівля причепів для мінітракторів (причепи тракторні) здійснюється за фінансування RAZOM, згідно Опису додаткового гранту №1 відповідно до Угоди про надання гранту від 15.10.2024 року №164-RPA/2024.
Найменування замовника: Благодійна організація «Благодійний фонд «Моя Херсонщина»
Код за ЄДРПОУ: 45102675
Організаційний статус: 0036 Благодійна організація
Місце реєстрації: Тернопільська область, м.Кременець, вул.Мікрорайон 3, буд 3, офіс 1
Місце поставки товару: Херсонська область, Херсонський район, село Федорівка
Строк поставки товару: протягом 15 календарних днів від дати укладання договору
Валюта закупівлі: Національна валюта України – гривня
Предмет закупівлі: причіп до мінітрактора (причіп тракторний 1ПТС-2,8) відповідно до переліку необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (Додаток 1)
Умови оплати: Розрахунки за отриманий товар здійснюються у безготівковій формі на поточний рахунок постачальника в порядку, що погоджують сторони при підписанні договору, з перерахуванням часткової передплати та решти суми після отримання товару, але не пізніше 3-х банківських днів.
Вимоги до постачальника товарів – учасника тендеру
1.До участі у тендері запрошуються суб`єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані згідно законодавства України, які мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можуть надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна).
2.Товар повинен відповідати якісним, технічним та кількісним характеристикам, що зазначені в інформації (додаток 1 ), мати відповідні сертифікати якості та відповідати встановленим в Україні стандартам.
- Поставка товару здійснюється за вказаною адресою. В вартість товару входить доставка.
- Постачальник несе відповідальність за всі ризики втрати або пошкодження товару, а також за збереження товару до моменту його доставки в узгоджений пункт призначення.
Критерії відбору переможця:
1.Повна кваліфікаційна відповідність учасників тендеру до умов цього оголошення.
2.Повна відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
- Прийнятна ціна пропозиції, умови оплати та умови надання товарів. Надані учасниками тендеру комерційні (цінові) пропозиції мають бути дійсними без змін впродовж не менш ніж 30 (тридцять) календарних днів з дня їх подачі, а у разі підписання контракту – до кінця його реалізації. Тендерні пропозиції мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення передачі товару.
- Тендерні документи повинні бути складені українською мовою відповідно до умов тендерного оголошення.
5.Надання гарантії на поставлений товар не менше 24 місяців.
Перелік документів для участі у тендері:
Для участі у тендері просимо Вас надати наступні документи:
1.Реєстраційні документи постачальника (Виписку або Витяг з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, з зазначеними відповідними КВЕДами).
- Для ФОП – Витяг з реєстру платника єдиного податку.
3.Для платників ПДВ – копія довідки чи свідоцтва платника ПДВ, копія витягу з реєстру платників ПДВ.
- Копія документу, що підтверджує податковий статус.
- Цінову (комерційну) пропозицію з детальним описом товару та умовами поставки згідно додатку 1.
- Лист-підтвердження про те, що товар не виробляється на території російської федерації та/або республіки білорусь та не імпортується/експортується в/з території російської федерації та республіки білорусь.
- Копії сертифікатів відповідності та інших дозвільних документів.
- Гарантійний лист-згода до виконання поставлених вимог.
Термін надання цінової (комерційної) пропозиції: з 24.10.2024 по 03.11.2024 року включно до 23.00 години.
Пропозиції з комплектом документів надсилати на електронну пошту [email protected] з темою листа «Тендер: закупівля причепа до мінітрактора».
Визначення переможця тендеру відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 05.11.2024 року.
Результати тендеру будуть повідомлені учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.
Додаткові застереження
Учасник цього тендеру приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.
Учасник цього тендеру, надсилаючи документи для участі в тендері підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, а також те, що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.
Для уточнення інформації та обговорення технічних питань в період підготовки цінової (комерційної) пропозиції звертайтеся за телефоном +380682522076 або на електронну адресу [email protected].