Закупівля робіт з облаштування системи вентиляції та кондиціонування на об’єкті

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
MykytaFisenko

tender_ntylth(1)
Закупівля робіт з облаштування системи вентиляції та кондиціонування на об’єкті

МГО «Львів молодіжна столиця Європи» в межах грантового проєкту з метою втілення активностей, спрямованих на підтримку Львова, як Європейської молодіжної столиці 2025 для створення стійких механізмів для участі та розширення можливостей молоді, що фінансується United Nations Children’s Fund в рамках Угоди № UKR/PCA2023225/SPD2023371, оголошує відкриту закупівлю (тендер) на закупівлю робіт «Влаштування системи вентиляції та кондиціонування на об’єкті: приміщення міського молодіжного центру, за адресою вулиця Коперника, 9» (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)

  1. Дата затвердження оголошення про тендер: 18  березня  2024 р.
  2. Контактна особа Замовника, котра уповноважена здійснювати зв’язок із учасниками:
  3. Соломія Павликівська, +380685290895, e-mail: solomiiapavlykivska@tvory.net

Термін подання тендерних пропозицій: - до 12.00 години 28 березня 2024 року.

  1. Спосіб подання: Пропозицію потрібно підготувати згідно з положеннями даного оголошення та додатків до нього та надіслати документи на електронну пошту: [email protected]

!!! в темі листа обов’язково зазначати «Тендер. Влаштування системи вентиляції та кондиціонування …»!!!!

Листи надіслані після зазначеного в п.4 терміну не будуть братись до розгляду.

  1. Предметом закупівлі євиконання робіт  «Влаштування системи вентиляції та кондиціонування на об’єкті: приміщення міського молодіжного центру, за адресою вулиця Коперника, 9». Виконання робіт повинно бути здійснено на об’єкті замовника, згідно розробленої проектно-кошторисної документації.

Детальна інформація міститься в Технічному завданні (Додаток №1), Проект (Додаток № 2), Дефектний акт (Додаток №3)

  1. Джерело фінансування: грантові кошти проєкту.
  2. Умови оплати: Оплата здійснюється шляхом безготівкового перерахунку Замовником Підряднику  платіжним дорученням на поточний рахунок у національній валюті України з урахуванням фактично виконаних обсягів робіт Підрядником на підставі актів виконаних робіт за формою №КБ-2 та довідки за формою №КБ-3 в межах коштів, спрямованих на виконання робіт.

Розрахунки можуть проводитись проміжними платежами шляхом підписання проміжних актів. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більше як 85 % їх загальної вартості за договірною ціною.

  1. Строк виконання робіт – 1 місяць з моменту підписання договору або раніше за згодою сторін та із дотриманням технологічних процесів.
  2. Вимоги до постачальника товарів – учасника тендеру:

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для виконання даного виду робіт.

Перелік документів, котрі учасник зобов’язаний подати для участі у Закупівлі:

  • Копія документа, котрий підтверджує державну реєстрацію (виписка/витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань) із відповідними КВЕДами.
  • Копія документа, котрий підтверджує систему оподаткування (витяг з реєстру платників єдиного податку, свідоцтво платника ПДВ/єдиного податку).

У разі якщо учасник не є платником податку на додану вартість або не є платником єдиного податку, то у складі пропозиції учасником має бути надано відповідний лист-пояснення.

  • Тендерна пропозиція заповнена згідно взірця (Додаток №04)

Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів довільної форми, котра містить інформацію: дата та номер його укладеного договору, сума, найменування замовника, ЄДРПОУ Замовника, адреса фактична об”єкта, де проводились такі роботи. Копію договорів (не менше 3-ох) та листів-відгуків (не менше 3-ох), що такі договори є виконані в повному обсязі та належним чином.

Під аналогічним договором вважається договір, щодо надання послуг або виконання робіт, які передбачають: – встановлення опалювальних, вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря або договори на виконання поточного/капітального ремонту, які в складі робіт містили роботи пов’язані із монтажем/встановленням систем вентиляції та кондиціонування повітря.

 

  • Розрахунки ціни пропозиції мають бути підтверджені наступними документами у складі тендерної пропозиції:

- локальний кошторисний розрахунок;

- зведений кошторисний розрахунок;

- розрахунок договірної ціни

9.6. Довідку довільної форми, в котрій учасник, як потенційний підрядник, декларує наявність інженера з безпеки праці, офіційне працевлаштування робітників, та бере на себе зобов’язання дотримуватись чинних норм безпеки при виконанні робіт, в т.ч. належне забезпечення робітників засобами індивідуального захисту.

Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою, про що в складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі. У разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою.

  1. Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор може відхилити його комерційну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови (згідно з технічними вимогами).

  1. Процедура оцінки пропозицій

Тендерний комітет проводитиме оцінку пропозицій за наступним алгоритмом:

  • Першою розглядається пропозиція учасника вартість якої є найменшою.
  • Проводиться аналіз технічної частини поданих документів (кошториси, технічне завдання та ін.)
  • Після аналізу фінансової та технічної частини тендерної пропозиції – тендерним комітетом проводиться аналіз установчих документів учасника.

На цьому етапі, у випадку якщо ціна є найбільш економічно вигідною та технічна та кошторисна частина тендерної пропозиції учасника відповідає вимогам встановленим ЗАМОВНИКОМ вимогам і учасником не подано один чи кілька установчих документів – Замовник звертається із письмовим запитом до учасника про надання таких документів протягом 24 годин.

Можливість доповнити тендерну пропозицію поширюється виключно на документи установчі.

У випадку, якщо учасник не подав кошторисні документи, тендерну пропозицію – такого учасника тендерний комітет відхиляє.

https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1pq7n6OIkXVLqhFOizJC9CZkvX3rl7dYg

Тендер МСЄ вентиляція (2)

ДОДАТОК 01 вентиляція (2)

ДЕФЕКТНИЙ АКТ вентиляція (2)

Додаток_4_взірець_тендерної_пропозиції (3)

 


Останні публікації цього розділу:

Відкрита закупівля послуг з розробки дизайну та створення сайту, який представлятиме молодіжну столицю Європи

БО TBPeopleUkraine оголошує конкурсні торги (тендер) на закупівлю будівельних робіт

Конкурс на закупівлю меблів

Конкурс на подання концептуальних документів для реалізації ініціатив щодо покращення продуктивності сільського господарства в Україні

Тендер продовжено: послуги з розробки онлайн гри

Тендерне оголошення для закупівлі будівельних матеріалів/ інструментів