Закупівля робіт з облаштування системи вентиляції та кондиціонування на об’єкті
ЗАВЕРШЕНО
МГО «Львів молодіжна столиця Європи» в межах грантового проєкту з метою втілення активностей, спрямованих на підтримку Львова, як Європейської молодіжної столиці 2025 для створення стійких механізмів для участі та розширення можливостей молоді, що фінансується United Nations Children’s Fund в рамках Угоди № UKR/PCA2023225/SPD2023371, оголошує відкриту закупівлю (тендер) на закупівлю робіт «Влаштування системи вентиляції та кондиціонування на об’єкті: приміщення міського молодіжного центру, за адресою вулиця Коперника, 9» (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
- Дата затвердження оголошення про тендер: 18 березня 2024 р.
- Контактна особа Замовника, котра уповноважена здійснювати зв’язок із учасниками:
- Соломія Павликівська, +380685290895, e-mail: solomiiapavlykivska@tvory.net
Термін подання тендерних пропозицій: - до 12.00 години 28 березня 2024 року.
- Спосіб подання: Пропозицію потрібно підготувати згідно з положеннями даного оголошення та додатків до нього та надіслати документи на електронну пошту: [email protected]
!!! в темі листа обов’язково зазначати «Тендер. Влаштування системи вентиляції та кондиціонування …»!!!!
Листи надіслані після зазначеного в п.4 терміну не будуть братись до розгляду.
- Предметом закупівлі євиконання робіт «Влаштування системи вентиляції та кондиціонування на об’єкті: приміщення міського молодіжного центру, за адресою вулиця Коперника, 9». Виконання робіт повинно бути здійснено на об’єкті замовника, згідно розробленої проектно-кошторисної документації.
Детальна інформація міститься в Технічному завданні (Додаток №1), Проект (Додаток № 2), Дефектний акт (Додаток №3)
- Джерело фінансування: грантові кошти проєкту.
- Умови оплати: Оплата здійснюється шляхом безготівкового перерахунку Замовником Підряднику платіжним дорученням на поточний рахунок у національній валюті України з урахуванням фактично виконаних обсягів робіт Підрядником на підставі актів виконаних робіт за формою №КБ-2 та довідки за формою №КБ-3 в межах коштів, спрямованих на виконання робіт.
Розрахунки можуть проводитись проміжними платежами шляхом підписання проміжних актів. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більше як 85 % їх загальної вартості за договірною ціною.
- Строк виконання робіт – 1 місяць з моменту підписання договору або раніше за згодою сторін та із дотриманням технологічних процесів.
- Вимоги до постачальника товарів – учасника тендеру:
До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для виконання даного виду робіт.
Перелік документів, котрі учасник зобов’язаний подати для участі у Закупівлі:
- Копія документа, котрий підтверджує державну реєстрацію (виписка/витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань) із відповідними КВЕДами.
- Копія документа, котрий підтверджує систему оподаткування (витяг з реєстру платників єдиного податку, свідоцтво платника ПДВ/єдиного податку).
У разі якщо учасник не є платником податку на додану вартість або не є платником єдиного податку, то у складі пропозиції учасником має бути надано відповідний лист-пояснення.
- Тендерна пропозиція заповнена згідно взірця (Додаток №04)
Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів довільної форми, котра містить інформацію: дата та номер його укладеного договору, сума, найменування замовника, ЄДРПОУ Замовника, адреса фактична об”єкта, де проводились такі роботи. Копію договорів (не менше 3-ох) та листів-відгуків (не менше 3-ох), що такі договори є виконані в повному обсязі та належним чином.
Під аналогічним договором вважається договір, щодо надання послуг або виконання робіт, які передбачають: – встановлення опалювальних, вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря або договори на виконання поточного/капітального ремонту, які в складі робіт містили роботи пов’язані із монтажем/встановленням систем вентиляції та кондиціонування повітря.
- Розрахунки ціни пропозиції мають бути підтверджені наступними документами у складі тендерної пропозиції:
- локальний кошторисний розрахунок;
- зведений кошторисний розрахунок;
- розрахунок договірної ціни
9.6. Довідку довільної форми, в котрій учасник, як потенційний підрядник, декларує наявність інженера з безпеки праці, офіційне працевлаштування робітників, та бере на себе зобов’язання дотримуватись чинних норм безпеки при виконанні робіт, в т.ч. належне забезпечення робітників засобами індивідуального захисту.
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою, про що в складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі. У разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою.
- Додаткові застереження
Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.
Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор може відхилити його комерційну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови (згідно з технічними вимогами).
- Процедура оцінки пропозицій
Тендерний комітет проводитиме оцінку пропозицій за наступним алгоритмом:
- Першою розглядається пропозиція учасника вартість якої є найменшою.
- Проводиться аналіз технічної частини поданих документів (кошториси, технічне завдання та ін.)
- Після аналізу фінансової та технічної частини тендерної пропозиції – тендерним комітетом проводиться аналіз установчих документів учасника.
На цьому етапі, у випадку якщо ціна є найбільш економічно вигідною та технічна та кошторисна частина тендерної пропозиції учасника відповідає вимогам встановленим ЗАМОВНИКОМ вимогам і учасником не подано один чи кілька установчих документів – Замовник звертається із письмовим запитом до учасника про надання таких документів протягом 24 годин.
Можливість доповнити тендерну пропозицію поширюється виключно на документи установчі.
У випадку, якщо учасник не подав кошторисні документи, тендерну пропозицію – такого учасника тендерний комітет відхиляє.
https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1pq7n6OIkXVLqhFOizJC9CZkvX3rl7dYg
Додаток_4_взірець_тендерної_пропозиції (3)