Закупівля техніки для ресурсного центра
28.11.2024 р.
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення процедури закупівлі
(далі – «Оголошення»)
Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує закупівлю техніки для ресурсного центра.
Предмет закупівлі: Техніка (перелік, найменування, розмір та ін. характеристики зазначені у Ціновій пропозиції).
Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюються у рамках проекту: «Інноваційні освітні та соціальні ініціативи для підтримки вразливих груп населення Сумської області» за підтримки Swiss Solidarity.
Термін надання послуг:
за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії».
Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та постачання техніки для ресурсного центр.
№ П/П |
ОБОВ’ЯЗКОВІ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ |
ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ |
1. |
Відпуск товарів згідно найменування, розміру та інших техн. характеристик, визначених у Ціновій пропозиції. |
Цінова пропозиція. |
2. |
Безготівковий розрахунок. |
Цінова пропозиція. |
3. |
Фіксована вартість (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору). |
Цінова пропозиція |
4. |
Поставка товару повинна здійснюватися транспортом постачальника або за рахунок постачальника. |
Сумська обл., м. Ромни, вул. Героїв Роменщини, 188. |
№ П/П |
ОБОВ’ЯЗКОВІ КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ |
ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ |
1. |
Право на здійснення підприємницької діяльності.
|
|
Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Ціновій пропозиції.
Організація залишає за собою право збільшити або зменшити обсяг закупівлі у межах 20% від обсягу, вказаного у Ціновій пропозиції!
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:
- Пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма Цінової пропозиції додається).
- Копії:
- Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
- Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
- Статуту (для юридичних осіб).
- Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).
Правила оформлення цінової пропозиції учасника:
- Всі копії будь-яких документів, що включаються в цінову пропозицію, мають бути завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До цінової пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати цінову пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
- Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
- Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе учасник.
- Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.
Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками:
Маніленко Катерина, пров. Братів Шеметіа, 17-а.
Моб. 0991997876.
Тел./факс. (050) 60-60-81.
e-mail: [email protected].
Цінової пропозиції приймаються за адресою:
Україна, 36039, м. Полтава, пров. Братів Шеметіа, 17-а.
Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв. до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом,
або e-mail: [email protected].
Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників:
«05» грудня 2024 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.
Цінова пропозиція на обрання постачальника техніки для ресурсного центр