Закупівля товарів (Електроніка, Меблі, Оргтехніка, Домедична допомога)
В рамках реалізації проєкту «Посилення стійкості та захисту постраждалих від конфлікту осіб, громад і систем у центральній та східній Україні», що здійснюється згідно угоди про партнерське фінансування від 05.12.2024 між CARE Deutschland e.V., Representative Office of CARE Deutschland in Ukraine і ГО “Об’єднання ромських жінок “Голос Ромні” за фінансування відповідно до гранту BMZ 2024 – Стійкість & Захист (“Грант”), оголошуємо тендер на закупівлю товарів для функціонування жіночих просторів.
Предмет закупівлі:
Тендер поділений на 4 окремі лоти:
- Електроніка – набір електротоварів для облаштування просторів (специфікація у додатку).
Форма цінової пропозиції (RFQ) для Лоту 1. - Меблі – перелік меблів для облаштування просторів (специфікація у додатку).
Форма цінової пропозиції (RFQ) для Лоту 2. - Оргтехніка – техніка для забезпечення офісної роботи (специфікація у додатку).
Форма цінової пропозиції (RFQ) для Лоту 3. - Домедична допомога – товари для базової домедичної допомоги (специфікація у додатку).
Форма цінової пропозиції (RFQ) для Лоту 4.
Додаткова інформація щодо предметів закупівель та порядку подання пропозицій:
- Файл зі списком товарів з детальною специфікацією та фото (допоміжний файл).
- Файл RFQ приклад, приклад правильного заповнення пропозиції.
Умови закупівлі:
- Учасник може подавати пропозицію на 1 або більше лотів, але пропозиція по кожному лоту має бути подана окремо.
- Під поданням окремої тендерної пропозиції слід розуміти окремий електронний лист, який містить заповнену форму RFQ за цим лотом із ПОВНИМ пакетом документів до неї.
- Усі товари мають бути поставлені в офіси організації в містах Запоріжжя, Кривий Ріг, Харків та Ужгород за адресами та у кількості, зазначеній в RFQ кожного лоту.
- Вартість товару у пропозиції має бути фіксованою.
- Вартість товару у пропозиції повинна бути актуальною не менше 30 днів після закінчення терміну подянна пропозицій.
- Вартість товару у пропозиції повинна включати всі супутні витрати, зокрема доставку до місця призначення, а для меблів також послуги зі збирання за адресою доставки. Вартість доставки не може бути відокремлена та повинна бути включена в загальну ціну товару.
- Вартість товару повинна бути зазначена з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів (остаточна ціна).
- Всі товари мають бути новими, сертифікованими та відповідати зазначеним характеристикам.
- Строк постачання товарів: 14 дняв після укладення договору;
- Умови оплати: 50% предоплата і 50% після отримання товару або 100% оплата протягом 5 банківських днів після отримання товару.
- Пропозиція для лоту повинна містити пропозицію повного набору товарів, що закуповуються по лоту.
Основні вимоги до постачальника:
- Обов’язкова реєстрація юридичною особою або фізичною особою-підприємцем;
- Наявність відповідних КВЕДів;
- Досвід роботи у відповідній сфері постачання товарів – буде перевагою.
Документи, які подає учасник до пропозиції:
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, що містить дані про останні реєстраційні дії – не старше 45 днів з дати публікації пропозиції.
- Копія Витягу/Свідоцтва з реєстру платників податків.
- Довідка про відкриття рахунку з Банку.
- Копія установчого документу (статуту) – для юридичних осіб.
- Сертифікати на товари, які підлягають обов’язковій сертифікації.
- Документи, що підтверджують досвід роботи у відповідній сфері постачання товарів: аналогічні договори постачання відповідних товарів і/або рекомендаційні листи (за наявності, будуть перевагою);
Порядок та строки подання пропозицій:
Пропозиції за кожним лотом окремо надсилаються у формі заповненого, підписаного (а також скріпленого печаткою, за наявності) та відсканованого файлу на електронну адресу [email protected] із темою листа “Тендерна пропозиція для жіночих просторів CARE BMZ, лот №*** – назва постачальника”.
Разом з кожною тендерною пропозицією надсилається архів (RAR або ZIP) із пакетом документів постачальника, що перераховані вище. Загальний обсяг файлів в електронному листі не повинен перевищувати 25Мб. У разі перевищення об’єму, допускається надсилання пакету документів у вигляді посилання на Google-диск постачальника, файли на якому повинні зберігатись щонайменше протягом тижня з дня закінчення прийому пропозицій.
Пропозиції приймаються до 23:00 за Київським часом 6 квітня 2025 р. Пропозиції подані після зазначеного часу до розгляду не приймаються.
Контактна особа для довідки: Жуков Артем, +38(099)49-09-448, [email protected]. При відправці запитань електронною поштою, будь ласка, вказуйте в темі листа “Запитання стосовно тендеру для жіночих просторів CARE BMZ, лот №*** (якщо відомо) – назва постачальника”.