Закупівля товарів (Електроніка, Меблі, Оргтехніка, Домедична допомога)

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
VoiceOfRomni

991738153666-3242-large
Закупівля товарів (Електроніка, Меблі, Оргтехніка, Домедична допомога)

В рамках реалізації проєкту «Посилення стійкості та захисту постраждалих від конфлікту осіб, громад і систем у центральній та східній Україні», що здійснюється згідно угоди про партнерське фінансування від 05.12.2024 між CARE Deutschland e.V., Representative Office of CARE Deutschland in Ukraine і ГО “Об’єднання ромських жінок “Голос Ромні” за фінансування відповідно до гранту BMZ 2024 – Стійкість & Захист (“Грант”), оголошуємо тендер на закупівлю товарів для функціонування жіночих просторів.

Предмет закупівлі:

Тендер поділений на 4 окремі лоти:

  1. Електроніка – набір електротоварів для облаштування просторів (специфікація у додатку).
    Форма цінової пропозиції (RFQ) для Лоту 1.
  2. Меблі – перелік меблів для облаштування просторів (специфікація у додатку).
    Форма цінової пропозиції (RFQ) для Лоту 2.
  3. Оргтехніка – техніка для забезпечення офісної роботи (специфікація у додатку).
    Форма цінової пропозиції (RFQ) для Лоту 3.
  4. Домедична допомога – товари для базової домедичної допомоги (специфікація у додатку).
    Форма цінової пропозиції (RFQ) для Лоту 4.

Додаткова інформація щодо предметів закупівель та порядку подання пропозицій:

Умови закупівлі:

  • Учасник може подавати пропозицію на 1 або більше лотів, але пропозиція по кожному лоту має бути подана окремо.
  • Під поданням окремої тендерної пропозиції слід розуміти окремий електронний лист, який містить заповнену форму RFQ за цим лотом із ПОВНИМ пакетом документів до неї.
  • Усі товари мають бути поставлені в офіси організації в містах Запоріжжя, Кривий Ріг, Харків та Ужгород за адресами та у кількості, зазначеній в RFQ кожного лоту.
  • Вартість товару у пропозиції має бути фіксованою.
  • Вартість товару у пропозиції повинна бути актуальною не менше 30 днів після закінчення терміну подянна пропозицій.
  • Вартість товару у пропозиції повинна включати всі супутні витрати, зокрема доставку до місця призначення, а для меблів також послуги зі збирання за адресою доставки. Вартість доставки не може бути відокремлена та повинна бути включена в загальну ціну товару.
  • Вартість товару повинна бути зазначена з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів (остаточна ціна).
  • Всі товари мають бути новими, сертифікованими та відповідати зазначеним характеристикам.
  • Строк постачання товарів: 14 дняв після укладення договору;
  • Умови оплати: 50% предоплата і 50% після отримання товару або 100% оплата протягом 5 банківських днів після отримання товару.
  • Пропозиція для лоту повинна містити пропозицію повного набору товарів, що закуповуються по лоту.

Основні вимоги до постачальника:

  1. Обов’язкова реєстрація юридичною особою або фізичною особою-підприємцем;
  2. Наявність відповідних КВЕДів;
  3. Досвід роботи у відповідній сфері постачання товарів – буде перевагою.

Документи, які подає учасник до пропозиції:

  1. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, що містить дані про останні реєстраційні дії – не старше 45 днів з дати публікації пропозиції.
  2. Копія Витягу/Свідоцтва з реєстру платників податків.
  3. Довідка про відкриття рахунку з Банку.
  4. Копія установчого документу (статуту) – для юридичних осіб.
  5. Сертифікати на товари, які підлягають обов’язковій сертифікації.
  6. Документи, що підтверджують досвід роботи у відповідній сфері постачання товарів: аналогічні договори постачання відповідних товарів і/або рекомендаційні листи (за наявності, будуть перевагою);

Порядок та строки подання пропозицій:

Пропозиції за кожним лотом окремо надсилаються у формі заповненого, підписаного (а також скріпленого печаткою, за наявності) та відсканованого файлу на електронну адресу [email protected] із темою листа “Тендерна пропозиція для жіночих просторів CARE BMZ, лот №*** – назва постачальника”.

Разом з кожною тендерною пропозицією надсилається архів (RAR або ZIP) із пакетом документів постачальника, що перераховані вище. Загальний обсяг файлів в електронному листі не повинен перевищувати 25Мб. У разі перевищення об’єму, допускається надсилання пакету документів у вигляді посилання на Google-диск постачальника, файли на якому повинні зберігатись щонайменше протягом тижня з дня закінчення прийому пропозицій.

Пропозиції приймаються до 23:00 за Київським часом 6 квітня 2025 р. Пропозиції подані після зазначеного часу до розгляду не приймаються.

Контактна особа для довідки: Жуков Артем+38(099)49-09-448[email protected]. При відправці запитань електронною поштою, будь ласка, вказуйте в темі листа “Запитання стосовно тендеру для жіночих просторів CARE BMZ, лот №*** (якщо відомо) – назва постачальника”.


Останні публікації цього розділу:

Запит цінової пропозиції на втановлення та постачання кондиціонера

Закупівля послуг з технічного аудиту державних інформаційно-комунікаційних систем та реєстрів

Тендер на закупівлю інтерактивної підлоги

Тендер на закупівлю непродовольчих товарів для МТП у Дніпропетровській та Закарпатській обл.

Всеукраїнська ініціатива для школярів - «Урок миру та справедивості»

Тендер із постачання 1500 жіночих гігієнічних наборів для використання в ході реалізації Проєкту