Закупівля транспортних послуг в межах міста Харкова та Харківської області
ЗАВЕРШЕНО
Благодійна організація «Благодійний фонд «Безпечне небо» має потребу у закупівлі транспортних послуг в межах міста Харкова та Харківської області в період 26 вересня 2023 року – 26 вересня 2024 року та оголошує відкритий тендер на закупівлю транспортних послуг.
Тендерні документи повинні бути підписані уповноваженою особою подавача, засвідчені печаткою (за наявності) та надіслані до 25 вересня 2023 року у відсканованому форматі з поміткою «Відкритий тендер із закупівлі транспортних послуг» на електронну адресу [email protected].
Дата оголошення про тендер: 15 вересня 2023 року.
Запити та уточнення щодо тендеру: до 16:00, 25 вересня 2023 року.
Термін подання тендерних пропозицій: до 25 вересня 2023 року.
Послуги, щодо яких проходить тендерна закупівля: здійснення вантажних перевезень транспортом до 3,5 т. в межах міста Харкова та Харківської області.
Між Благодійною організацією «Благодійний фонд «Безпечне небо» та підрядником буде підписано угоду про надання послуг, в якій буде детально викладено умови співпраці.
Вимоги до підрядника – учасника тендеру:
- реєстрація юридичною особою або фізичною особою-підприємцем 3 групи, без ПДВ;
- наявність відповідних КВЕДів (49.41, 52.29);
- досвід у сфері перевезень;
- надання послуг якісно та своєчасно протягом строку дії договору;
- вартість перевезень не може бути змінена без погодження із Замовником протягом терміну дії договору;
- наявність власних транспортних засобів до 3,5 т. у кількості від 3 одиниць;
- транспортні засоби повинні бути безпечними, справними та чистими;
- маршрути перевезень повідомляються замовником безпосередньо перед перевезенням;
- маршрути перевезень включатимуть місто Харків та населені пункти Харківської області, подача транспорту передбачена до м. Харкова.
Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:
- відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
- відповідність та якість поданих документів умовам тендерного оголошення;
- прийнятна вартість послуг;
- досвід у сфері перевезень.
Учасник тендеру надає Благодійній організації «Благодійний фонд «Безпечне небо» наступні документи:
- копія документа, що підтверджує державну реєстрацію та податковий статус;
- копії документів на транспортні засоби;
- тендерна пропозиція, заповнена за зразком, який додається.
Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція та обмін документацією щодо цього тендеру мають здійснюватися українською мовою.
Тендерні документи повинні бути підписані уповноваженою особою подавача, засвідчені печаткою (за наявності) та надіслані до 25 вересня 2023 року у відсканованому форматі з поміткою «Відкритий тендер із закупівлі транспортних послуг» на електронну адресу [email protected].
Тендерна пропозиція має містити такі деталі та підтвердження:
- пропозиція повинна бути оформлена згідно з Додатком А, вчасно надіслана в межах остаточної дати подання пропозиції та підписана уповноваженою особою та включати контактні деталі Подавача;
- дотримання технічних специфікацій. Претендент має підтвердити, що всі позиції відповідають або перевищують вимоги даного запиту;
- ціни мають бути вказані в гривнях (UAH), без урахування ПДВ.
- тендерна пропозиція повинна обов’язково включати вартість подачі транспорту для м. Харкова; вартість перевезення за 1 км; вартість простою транспорту (за 1 годину);
- вся заявлена вартість по вказаним позиціям повинна включати в себе весь комплекс послуг (водій, паливо-мастильні матеріали, податки та збори за користування шляхами, стоянки тощо).
Покупець залишає за собою право приймати або відхиляти будь-які пропозиції, а також анулювати, в цілому або частково, або призупиняти процес та відхиляти всі пропозиції в будь-який час до моменту здійснення замовлення на покупку. При цьому Покупець не несе жодної відповідальності перед задіяним(и) Подавачем або Подавачами або жодного обов’язку щодо інформування задіяного Подавача або Подавачів про причини таких дій.
Будь-які зміни в проведення тендеру вносяться через Додатки. Копії змін будуть доступні для всіх зацікавлених Подавачів.
До будь-якого замовлення на послуги, що буде зроблене в результаті цього Запиту, застосовуються Загальні умови Покупця для угод із закупок товарів та послуг.
Покупець не буде надсилати повідомлення Подавачам, пропозиції яких не були успішними.
Всі запити та уточнення надсилаються у письмовій формі на електронну адресу [email protected] не пізніше 16:00, 25 вересня 2023 року.