Відкритий конкурс на закупівлю послуг мобільного харчування учасників заходів у 2018 році

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
lgdc

Херсонський відокремлений підрозділ Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» оголошує відкритий конкурс на закупівлю послуг мобільного харчування учасників заходів, що проводяться Херсонським ВП ЦРМС, а саме: кава-брейк для учасників заходів на місці їх проведення, а також харчування учасників заходів у форматі «бізнес-ланч» на місці їх проведення у 2018 році, відповідно до  Умов конкурсу. Орієнтовна середня кількість учасників одного заходу – 20-30 осіб. Орієнтовна кількість заходів – 6-10 в місяць.

Пропозиції  повинні бути подані особисто або поштою не пізніше 1800 години 04 січня 2018 року до Херсонського відокремленого підрозділу Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» за адресою: м. Херсон, вул.Перекопська, 19 поштовий індекс 73000  із темою листа, зазначеною на конверті, «Відкритий конкурс на закупівлю послуг мобільного харчування».

Детальну інформацію можна отримати звернувшись на електронну адресу: [email protected], або до контактних осіб: Оксана Сілюкова (тел.0676180021), Тетяна Петренко (тел. 0950127063, 0676183911).

Пропозиція, яка подається учасником на конкурс, повинна складатися з:

  • Повністю заповненої, підписаної уповноваженою особою, завіреною печаткою Форми комерційної пропозиції (додаток 1)
  • Копій документів, що надаються учасником:
  • свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ), свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.
  • Ліцензії на право надання послуг з перевезення пасажирів.

 Всі копії мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи.

До пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи її підписувати (наказ про призначення керівника або довіреність).

Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе учасник.

Строк дії пропозиції повинен становити не менше 10 місяців з дати підписання договору. Якщо строк не зазначений, він вважатиметься 10  місяців.

 Оцінка пропозицій здійснюватиметься на основі критеріїв «вартість послуг» та «якість запропонованого меню». До уваги також братиметься досвід надання аналогічних послуг.

Додаток 1 до

Оголошення конкурсу

на закупівлю послуг

мобільного харчування учасників семінарів/тренінгів

Учасник не повинен відступати від даної форми, в протилежному випадку пропозиція відхиляється

      “КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ”

    (подається Учасником на фірмовому бланку)

          Ми,

 

1

Повне найменування Учасника

 

2

Код ЄДРПОУ

 

3

Форма власності та юридичний статус

 

4

Платник ПДВ

Так___ Ні____

5

Дата створення

 

6

КВЕД (має відповідати виду закупівлі)

 

7

Адреса

 
 
  • Юридична
 
 
  • фактична
 

8

Телефон

 

9

Факс

 

10

ел. Пошта

 

11

Веб-сайт

 

12

ПІБ та посада керівника організації

 

13

ПІБ уповноваженого представника Учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі

 

14

ПІБ та посада контактної особи

 

15

Телефон контактної особи

 

16

Ел. пошта контактної особи

 

17

Перелік Замовників, яким надавались подібні послуги

 

18

Досвід надавання послуг харчування

_______ років

 

Надаємо свою пропозицію щодо участі у конкурсі на закупівлю послуг мобільного харчування учасників семінарів/тренінгів, а саме: кава-брейк для учасників заходів на місці їх проведення, а також харчування учасників заходів у форматі «бізнес-ланч» на місці їх проведення у 2018 році згідно вимог Умов конкурсу.

Маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору за наступною специфікацією та цінами (при цьому ціна включає вартість доставки та обслуговування):

 

 

Кава-брейк (максимум 60 грн. на особу)

 

Варіант меню 1

 

 

Варіант меню2

Вартість на 1 особу:       грн.

Вартість на 1 особу:    грн.

Варіант меню 3

 

 

Варіант меню 4

Вартість на 1 особу:       грн.

Вартість на 1 особу:    грн.

 

Бізнес-ланч (максимум 120 грн. на особу)

 

Варіант меню 1

 

 

Варіант меню 2

Вартість на 1 особу:       грн.

Вартість на 1 особу:    грн.

Варіант меню 3

 

 

Варіант меню 4

Вартість на 1 особу:       грн.

Вартість на 1 особу:    грн.

 

Бізнес-вечеря    (максимум 120 грн. на особу)

 

Варіант меню 1

 

 

Варіант меню 2

Вартість на 1 особу:       грн.

Вартість на 1 особу:    грн.

Варіант меню 3

 

 

Варіант меню 4

Вартість на 1 особу:       грн.

Вартість на 1 особу:    грн.

 

  1. Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі пропозиції згідно з умовами конкурсу, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.
  2. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося укласти договір про закупівлю не пізніше ніж через 5 банківських днів з дня акцепту пропозиції.
  3. Умови розрахунків: по факту надання послуг.

 

Дата:

 

________________ ПІБ посада уповноваженої особи Учасника (завірено печаткою)

підпис

 

 


Останні публікації цього розділу:

Надання послуг експерта/киа, ментора/ки для партнерських організацій

Закупівля товарів гуманітарної допомоги сім’ям з дітьми

Закупівля послуг менеджера/ки з підтримки оновлення/розробки та впровадження стратегічних планів розвитку громад проєкту

Закупівля послуг менеджера/ки по локальній координації та взаємодії з партнерами проєкту

Закупівля послуг комунікаційного/ї менеджера/ки

Закупівля послуг асистента_ки керівника/ці проєкту