Запит комерційної пропозиції на послуги заправки та ремонту картриджів для офісу у м. Дніпро на 2023 р. (RFQ-UKR-2023-004)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Dmitry Skichko

Тендер tender(1)
Запит комерційної пропозиції на послуги заправки та ремонту картриджів для офісу у м. Дніпро на 2023 р. (RFQ-UKR-2023-004)

Добрий день!

Звертаємося до вас від імені міжнародної, недержавної, гуманітарної організації Представництво Датської Ради у справах біженців в Україні (DRC), яка представляє інтереси донорів, та реалізує в Україні програми допомоги постраждалим від конфлікту і переміщеним особам. У зв’язку з цим DRC проводить запит на послуги заправки та ремонту картриджів для офісу у м. Дніпро з січня 2023 по грудень 2023 (для заключення Рамкової угоди).

Запрошуємо вас подати комерційну пропозицію на постачання послуг заправки/ремонту картриджів у місті Дніпро на 2023 рік (для заключення Рамкової угоди).

Правила складання пропозицій, процес аналізу пропозицій і вибору постачальника описані в інструкції, що знаходиться на другій сторінці файлу форма комерційної пропозиції RFQ-004.

Ваша пропозиція має містити заповнену форму комерційної пропозиції з підписом і печаткою та технічний опис пропонуємих послуг у вільній формі.
форма комерційної пропозиції RFQ-004

Орієнтовний обсяг заправки та ремонту (відновлення) картриджів для потреб нашої організації становить приблизно 3-6 шт. на місяць.

Заповнена форма комерційної пропозиції повинна бути підписана уповноваженою особою та завірена печаткою.

Пропозиції необхідно подати до зазначеного в формі комерційної пропозиції терміну закінчення збору пропозицій. Скан пропозиції потрібно надіслати за адресою: [email protected]

Скани повинні бути кольоровими і чіткими, невеликий текст повинен легко читатися.
У темі повідомлення електронної пошти або на конверті необхідно вказати:

RFQ-UKR-2023-004 Refilling and repairing cartridges for DNK office in 2023 24.01.2023 15-00 [назва вашого підприємства].

Пропозиції, отримані після закінчення терміну подачі або за адресою електронної пошти, відмінному від зазначеного вище, розглядатися не будуть.

Всі питання щодо цього конкурсу необхідно надсилати електронною поштою за адресою:
[email protected]

Просимо утриматися від дзвінків або візитів.

Переможець тендеру або переможці зобов’язуються підписати контракт за формою наданою ДСДБ, невід’ємною частиною якого є Загальні умови закупівлі товарів і Етичні правила. Докладаємо дані документи для вашого ознайомлення.

загальні умови контракту на закупівлю товарів_2019
етичний кодекс

Кожен новий постачальник зобов’язаний заповнити та підписати Анкету та реєстраційну форму постачальника і підписати Supplier Code of Conduct. Докладаємо дані документи для заповнення.
CT Procurement 02_Supplier Profile and Registration Form ENG
CT Procurement 23_Supplier Code of Conduct (Standard) (1)

Дякуємо.


Останні публікації цього розділу:

Закупівля товарів гуманітарної допомоги сім’ям з дітьми

Закупівля послуг менеджера/ки з підтримки оновлення/розробки та впровадження стратегічних планів розвитку громад проєкту

Закупівля послуг менеджера/ки по локальній координації та взаємодії з партнерами проєкту

Закупівля послуг комунікаційного/ї менеджера/ки

Закупівля послуг асистента_ки керівника/ці проєкту

Закупівля послуг менеджер/ки з моніторингу та оцінки