Запит комерційної пропозиції на постачання послуги “Доставка непродовольчих товарів та розвантажувально-навантажувальні роботи” RFQ-UKR-2023-001

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Dmitry Skichko

тендер tender 1 (10)
Запит комерційної пропозиції на постачання послуги “Доставка непродовольчих товарів та розвантажувально-навантажувальні роботи” RFQ-UKR-2023-001

Добрий день!

Звертаємося до вас від імені міжнародної, недержавної, гуманітарної організації Представництво Датської Ради у справах біженців в Україні (DRC), яка представляє інтереси донорів, та реалізує в Україні програми допомоги постраждалим від конфлікту і переміщеним особам. У зв’язку з цим DRC проводить закупівлі продуктів харчування, будівельних матеріалів, господарсько-побутових і гігієнічних товарів, одягу і взуття, канцелярії і так далі.

Запрошуємо вас подати комерційну пропозицію на постачання послуги “Доставка непродовольчих товарів та розвантажувально-навантажувальні роботи”.

Правила складання пропозицій, процес аналізу пропозицій і вибору постачальника описані в інструкції, що знаходиться на другій сторінці файлу форма комерційної пропозиції RFQ-UKR-2023-001.
форма комерційної пропозиції RFQ-UKR-2023-001

Ваша пропозиція має містити заповнену форму комерційної пропозиції з підписом і печаткою та технічний опис послуг у вільній формі.

Заповнена форма комерційної пропозиції повинна бути підписана уповноваженою особою та завірена печаткою.

Ваша комерційна пропозиція повинна включати вартість доставки за вказаними у запиті напрямками + навантажувально-розвантажувальниі роботи (обов’язкова умова для участі у конкурсі), вартість кругорейсу (якщо вказана потреба у запиті).

Пропозиції необхідно подати до зазначеного в формі комерційної пропозиції терміну закінчення збору пропозицій. Скан пропозиції потрібно надіслати за адресою: [email protected]

Скани повинні бути кольоровими і чіткими, невеликий текст повинен легко читатися.
У темі повідомлення електронної пошти або на конверті необхідно вказати:

RFQ-UKR-2023-001 Delivery services of non-food items, loading and unloading works 23.01.2023 15-00 [назва вашого підприємства].

Пропозиції, отримані після закінчення терміну подачі або за адресою електронної пошти, відмінному від зазначеного вище, розглядатися не будуть.

Всі питання щодо цього конкурсу необхідно надсилати електронною поштою за адресою:
[email protected]

Просимо утриматися від дзвінків або візитів.

Переможець тендеру або переможці зобов’язуються підписати контракт за формою наданою ДСДБ, невід’ємною частиною якого є Загальні умови закупівлі товарів і Етичні правила. Докладаємо дані документи для вашого ознайомлення.

загальні умови контракту на закупівлю товарів_2019
етичний кодекс

Кожен новий постачальник зобов’язаний заповнити та підписати Анкету та реєстраційну форму постачальника і підписати Supplier Code of Conduct. Докладаємо дані документи для заповнення.
CT Procurement 02_Supplier Profile and Registration Form ENG (2)
CT Procurement 23_Supplier Code of Conduct (Standard)

Дякуємо.


Останні публікації цього розділу:

Закупівля тракторного обладнання

Конкурс для неурядових організацій з впровадження Проєкту USAID "Інновації для подолання епідемії ВІЛ"

Закупівля послуг асистента/ки з посилення спроможності спільнот та громад

Тендер на закупівлю обладнання та матеріалів для облаштування 16 просторів дружніх до дитини в Харківській та Одеській областях №UA-000145

Послуги водіїв з автомобілем у Миколаївській та Івано-Франківській областях

Конкурс на реалізацію 3 проєктів у сфері комунікацій, аналітики та організації подій