Запит комерційної пропозиції на закупівлю меблів для офісу у м. Дніпро та м. Мерефа (Харківська обл.) RFQ-UKR-2023-009

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Dmitry Skichko

тендер tender ntylth
Запит комерційної пропозиції на закупівлю меблів для офісу у м. Дніпро та м. Мерефа (Харківська обл.) RFQ-UKR-2023-009

Добрий день!

Звертаємося до вас від імені міжнародної, недержавної, гуманітарної організації Представництво Датської Ради у справах біженців в Україні (DRC), яка представляє інтереси донорів, та реалізує в Україні програми допомоги постраждалим від конфлікту і переміщеним особам. У зв’язку з цим DRC проводить закупівлі продуктів харчування, будівельних матеріалів, господарсько-побутових і гігієнічних товарів, одягу і взуття, канцелярії і так далі.

Запрошуємо вас подати комерційну пропозицію на поставку меблів для офісу у м. Дніпро та м. Мерефа (Харківська обл.).

Правила складання пропозицій, процес аналізу пропозицій і вибору постачальника описані в інструкції, що знаходиться на другій сторінці файлу форма комерційної пропозиції 009.
форма комерційної пропозиції 009
Додаток 1 до форми комерційної пропозиції 009

Ваша пропозиція має містити заповнену форму комерційної пропозиції з підписом і печаткою та технічний опис та фото пропонованих товарів у вільній формі.

Заповнена форма комерційної пропозиції повинна бути підписана уповноваженою особою та завірена печаткою.
Ваша комерційна пропозиція повинна включати у вартість продукції зборку меблів та адресну доставку до:
LOT 1: проспект Д.Яворницького, 17-В, м. Дніпро, Україна, 49005
LOT 2: вул. Дніпровська, буд. 131, Харківська область, Харківський район, м. Мерефа, Україна, 61000

Пропозиції необхідно подати до зазначеного в формі комерційної пропозиції терміну закінчення збору пропозицій. Скан пропозиції потрібно надіслати за адресою: [email protected]

Скани повинні бути кольоровими і чіткими, невеликий текст повинен легко читатися (скани з нечітким текстом не будуть розглядатися).

У темі повідомлення електронної пошти або на конверті необхідно вказати:

RFQ-UKR-2023-009 Furniture for Dnipro and Merefa offices 08.02.2023 15-00 [назва вашого підприємства].

Пропозиції, отримані після закінчення терміну подачі або за адресою електронної пошти, відмінному від зазначеного вище, розглядатися не будуть.
Всі питання щодо цього конкурсу необхідно надсилати електронною поштою за адресою:
[email protected]
Просимо утриматися від дзвінків або візитів.

Переможець тендеру або переможці зобов’язуються підписати контракт за формою наданою ДСДБ, невід’ємною частиною якого є Загальні умови закупівлі товарів і Етичні правила. Докладаємо дані документи для вашого ознайомлення.

етичний кодекс
загальні умови контракту на закупівлю товарів_2019

Кожен новий постачальник зобов’язаний заповнити та підписати Анкету та реєстраційну форму постачальника і підписати Supplier Code of Conduct. Докладаємо дані документи для заповнення.

CT Procurement 02_Supplier Profile and Registration Form ENG (2)
CT Procurement 23_Supplier Code of Conduct (Standard)

Дякуємо.


Останні публікації цього розділу:

Тендер на укладання разового договору на ремонт трьох кухонь та трьох санвузлів, м. Запоріжжя

Надання послуг перевезень в межах реалізації проєкту УВКБ ООН

Запит цінових пропозицій на послуги з бронювання протиударною плівкою вікон офісного приміщення (Харків)

Тендер на проведення організації заходу

Тендер на постачання індивідуальних медичних аптечок

Запит на отримання цінової пропозиції на послуги охорони