Запит комерційної пропозиції на закупівлю меблів для офісу у м. Миколаїв

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Dmitry Skichko

тендер tender 1 (10)
Запит комерційної пропозиції на закупівлю меблів для офісу у м. Миколаїв

Звертаємося до вас від імені міжнародної, недержавної, гуманітарної організації Представництво Датської Ради у справах біженців в Україні (DRC), яка представляє інтереси донорів, та реалізує в Україні програми допомоги постраждалим від війни і переміщеним особам. У зв’язку з цим DRC проводить закупівлі продуктів харчування, будівельних матеріалів, господарсько-побутових і гігієнічних товарів, одягу і взуття, канцелярії  і так далі.

Запрошуємо вас подати комерційну пропозицію на поставку меблів для офісу у м. Миколаїв.

Правила складання пропозицій, процес аналізу пропозицій і вибору постачальника описані в інструкції, що знаходиться на другій сторінці файлу форма комерційної пропозиції 005.

форма комерційної пропозиції 005

Ваша пропозиція має містити заповнену форму комерційної пропозиції з підписом і печаткою та технічний опис та фото пропонованих товарів у вільній формі.

Заповнена форма комерційної пропозиції повинна бути підписана уповноваженою особою та завірена печаткою.

Ваша комерційна пропозиція повинна включати у вартість продукції зборку меблів та адресну доставку до: м. Миколаїв, вулиця Адмірала Макарова, 37/5

Пропозиції необхідно подати до зазначеного в формі комерційної пропозиції терміну закінчення збору пропозицій. Скан пропозиції потрібно надіслати за адресою: [email protected]

Скани повинні бути кольоровими і чіткими, невеликий текст повинен легко читатися.
У темі повідомлення електронної пошти або на конверті необхідно вказати:

RFQ-UKR-2023-005 Furniture for Mykolaiv office 25.01.2023 15-00 [назва вашого підприємства].

Пропозиції, отримані після закінчення терміну подачі або за адресою електронної пошти, відмінному від зазначеного вище, розглядатися не будуть.

Всі питання щодо цього конкурсу необхідно надсилати електронною поштою за адресою:
[email protected]

Просимо утриматися від дзвінків або візитів.

Переможець тендеру або переможці зобов’язуються підписати контракт за формою наданою ДСДБ, невід’ємною частиною якого є Загальні умови закупівлі товарів і Етичні правила. Докладаємо дані документи для вашого ознайомлення.

загальні умови контракту на закупівлю товарів_2019

етичний кодекс

Кожен новий постачальник зобов’язаний заповнити та підписати Анкету та реєстраційну форму постачальника і підписати Supplier Code of Conduct. Докладаємо дані документи для заповнення.

CT Procurement 02_Supplier Profile and Registration Form ENG (2)

CT Procurement 23_Supplier Code of Conduct (Standard)


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю послуг з оренди автомобільного транспорту з водіями

Відкритий тендер із закупівлі Товарів для Інклюзійно-ресурсних центрів 2 лоти

Запит цінових пропозицій з надання послуг із друку поштівок

Тендер на закупівлю меблів для облаштування «Зелених кімнат» в Чернігівській області

Тендер: пошук підрядників для проєктування та встановлення сонячної електростанції в Арцизі

Тендер: шукаємо підрядника для розробки проєктно-кошторисної документації на будівництво СЕС на водоканалі у Волочиську