Запит на організацію проведення тренінгу в м.Одеса

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


тренінг вебінар
Запит на організацію проведення тренінгу в м.Одеса

Фонд Terre des hommes (Tdh) заснований у 1960 році і є провідною швейцарською організацією з надання допомоги дітям.

Terre des hommes діє в Україні з 2015 року сприяючи вдосконаленню системи захисту дітей та реформуванню соціальної допомоги.

Ми також сприяємо участі дітей у розвитку їхніх громад.

В межах реалізації проекту Фонд оголошує проведення конкурсу на проведення тренінгу в м.Одеса 19-21 березня.

Специфікацію у форматі Ворд можна переглянути тут: Специфікація тренінг Одеса 19-21 березня.

Специфікація до запиту на організацію тренінгу You Create+ Positive Parenting

В рамках проєкту GIZ.

Доброго дня, шановні партнери! Просимо вас, організувати триденний тренінг, за викладеними далі параметрами:

Дата проведення тренінгу: 19.03.-21.03.2024 рік

Місце проведення: м. Одеса

Загальна кількість учасників тренінгу- 40 людина

Заїзд та проживання учасників тренінгу:

Тренера:

18.03.2024р – раннє поселення 3-х співробітників команди Tdh у 3 одномісних номери,  класу «Стандарт» зі сніданками,тур збір не враховувати,будуть накази на відрядження.

19.03.2024 р. – стандартне поселення 1 співробітника Tdh у одномісний номер, класу «стандарт» зі сніданками; тур збір не враховувати,будуть накази на відрядження.

21.03.24, на 1 номер-пізнє виселення.

Учасники:

19.03.2024р – стандартне поселення  35 учасників у 18 двомісних номері, класу «стандарт» зі сніданками;окремі ліжка.

Виїзд учасників тренінгу 21.03.24 відбувається згідно правил готелю.

Проведення тренінгу:

З 19.03 по 21.03.24, на 3 дні необхідна організація 2-х конференц-залів з місткістю – 25 людей кожен.  Для проведення тренінгу, обладнаний проектором з виводом звуку, для демонстрації відео-роликів та презентації, фліпчартом та клікером.

Організація харчування:

19.03-21.03 (3 дні)  – Організація обіду о 13:00 для 40 учасника тренінгу

19.03-20.03 (2 дні) – Організація вечері о 18:00 для 40 учасників тренінгу 

Організація кава-пауз (спільних) для 40 учасника:

19.03 – Організація 3-х каво-пауз: о 9:30; 11:30; 15:30;

20.03 – Організація 2-х каво-пауз: 11:30; 15:30;

21.03 – Організація 2-х каво-пауз: 11:30; 15:30;

А також просимо організувати 150 пляшок води об’ємом  0,5 літрів. По 20-25 штук в кожному конференц-залі, 3 дні.

Меню харчування можна надіслати на ел.почту.

Комерційну пропозицію надсилати з печаткою та підписом на ел.адресу: [email protected]

Контактний тел:0958201163


Останні публікації цього розділу:

Тендер на постачання наборів будівельних матеріалів

Закупівля послуг логістики і організації сервісів для івенту

Тендер на закупівлю котельні модульної твердопаливної транспортабельної

Тендер пропозицій на закупівлю послуг з організації та проведення освітнього та стратегічного офлайн-практикуму із підвищення ефективності та забезпечення стійкість результатів проєкту «Рівні»

Тендер на закупівлю шоломів віртуальної реальності

Послуги транспортування товарно-матеріальних цінностей населенню та домогосподарствам