Запит на організацію проведення тренінгу в м.Одеса
ЗАВЕРШЕНО
Фонд Terre des hommes (Tdh) заснований у 1960 році і є провідною швейцарською організацією з надання допомоги дітям.
Terre des hommes діє в Україні з 2015 року сприяючи вдосконаленню системи захисту дітей та реформуванню соціальної допомоги.
Ми також сприяємо участі дітей у розвитку їхніх громад.
В межах реалізації проекту Фонд оголошує проведення конкурсу на проведення тренінгу в м.Одеса 19-21 березня.
Специфікацію у форматі Ворд можна переглянути тут: Специфікація тренінг Одеса 19-21 березня.
Специфікація до запиту на організацію тренінгу You Create+ Positive Parenting
В рамках проєкту GIZ.
Доброго дня, шановні партнери! Просимо вас, організувати триденний тренінг, за викладеними далі параметрами:
Дата проведення тренінгу: 19.03.-21.03.2024 рік
Місце проведення: м. Одеса
Загальна кількість учасників тренінгу- 40 людина
Заїзд та проживання учасників тренінгу:
Тренера:
18.03.2024р – раннє поселення 3-х співробітників команди Tdh у 3 одномісних номери, класу «Стандарт» зі сніданками,тур збір не враховувати,будуть накази на відрядження.
19.03.2024 р. – стандартне поселення 1 співробітника Tdh у одномісний номер, класу «стандарт» зі сніданками; тур збір не враховувати,будуть накази на відрядження.
21.03.24, на 1 номер-пізнє виселення.
Учасники:
19.03.2024р – стандартне поселення 35 учасників у 18 двомісних номері, класу «стандарт» зі сніданками;окремі ліжка.
Виїзд учасників тренінгу 21.03.24 відбувається згідно правил готелю.
Проведення тренінгу:
З 19.03 по 21.03.24, на 3 дні необхідна організація 2-х конференц-залів з місткістю – 25 людей кожен. Для проведення тренінгу, обладнаний проектором з виводом звуку, для демонстрації відео-роликів та презентації, фліпчартом та клікером.
Організація харчування:
19.03-21.03 (3 дні) – Організація обіду о 13:00 для 40 учасника тренінгу
19.03-20.03 (2 дні) – Організація вечері о 18:00 для 40 учасників тренінгу
Організація кава-пауз (спільних) для 40 учасника:
19.03 – Організація 3-х каво-пауз: о 9:30; 11:30; 15:30;
20.03 – Організація 2-х каво-пауз: 11:30; 15:30;
21.03 – Організація 2-х каво-пауз: 11:30; 15:30;
А також просимо організувати 150 пляшок води об’ємом 0,5 літрів. По 20-25 штук в кожному конференц-залі, 3 дні.
Меню харчування можна надіслати на ел.почту.
Комерційну пропозицію надсилати з печаткою та підписом на ел.адресу: [email protected]
Контактний тел:0958201163