Запит на послуги з технічного супроводу заходу та виготовлення поліграфічної продукції

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
[email protected]

тендер-tender-1-10
Запит на послуги з технічного супроводу заходу та виготовлення поліграфічної продукції

Закупівля послуг за цим технічним завданням здійснюється в рамках програми малих грантів, що реалізується в межах Проєкту «Підтримка інклюзивного економічного розвитку в Україні шляхом узгодження експортної стратегії з регіональним розвитком і ЦСР», що фінансується урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH у співпраці з Програмою розвитку ООН (ПРООН) в Україні.

ЗАГАЛЬНА МЕТА ТА ЗАВДАННЯ

Загальною метою цього завдання є технічний супровід заходу “Першого міжнародного інноваційного інвестиційного форуму INVESTinUA” та виготовлення поліграфічної продукції.

Ця закупівля відповідає досягненню цілей проєкту «Підтримка українських МСП (SupportofUkrainianSMEs – SU4SMEs)» згідно угоди № UNDP_2023_BIO/4.

Конкретні очікувані результати включають у себе, з поміж інших, наступні:

Завдання 1. Технічний супровід заходу на 200 осіб, який включає: 

    • синхронний переклад із залученням двох перекладачів (переклад з української на англійську і з англійської на українську);

 оренду обладнання для синхронного перекладу (кабіна для перекладачів – 1 од., пульт перекладача – 2 од., ІЧ приймач -200 од., стійка для акустичної системи – 3 од., тощо);

  • оренда обладнання для відеотрансляції (відео мікшер – 1 од., пульт мікшерний відео  – 1 од., презентер клікер – 1 од., ноутбук – 4 од., проектор, обладнання для трансляції заходу онлайн);
  • послуги фотографа протягом заходу;
  • оренда звукового обладнання  (акустична система активна – 3 од., аудіо мікшер цифровий – 1 од., радіомікрофони 3 од., мікрофони петличні  -7  од.,);
  • технічна можливість підтримки онлайн заходів (наявність 7 технічних спеціалістів для підтримки заходів).

 Завдання 2. Розробка та виготовлення поліграфічної продукції (банер розміром 5м*3м, 200 бейджів, 200 примірників програми заходу). Вся поліграфічна і візуальна продукція погоджуватиметься та затверджуватиметься ПРООН. 

Завдання 3. Формування пакету звітності по технічному супроводу та виготовленні поліграфічної продукції.

УМОВИ ОПЛАТИ 

Оплата здійснюється без ПДВ – рахунок за послуги повинен не містити податок на додану вартість, сума до сплати повинна бути вказаною «Без ПДВ».

Оплата буде здійснена двома траншем після підписання акту приймання-передачі послуги.

  • Перший платіж (99,33% % від суми контракту) у строк 10 робочих днів після виконання завдань
  • Другий платіж (0,67% від суми контракту) у строк 10 робочих днів після поданого звіту за договором.

ДОСВІД І КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО ВИКОНАВЦЯ

  • Не менше 1 (одного) року досвіду надання послуг з технічного супроводу заходів  та виготовлення поліграфічної продукції.
  • Надати щонайменше 3 (три) приклади попередніх робіт з виготовлення поліграфічної продукції та/або технічного супроводу заходів.

ВИМОГИ ДО ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ

Цінова пропозиція подається до ГО «Стратегія майбутнього» не пізніше 12:00 08.11.2023 р.

Документи повинні бути складені українською мовою, та у електронному вигляді (у форматі PDF одним файлом) надіслані учасником на електронну адресу [email protected]  з темою листа «Цінова пропозиція на послуги з технічного супроводу заходу та виготовлення поліграфічної продукції» від ___________(ПІБ)».

До цієї Пропозиції додається:

  1. Цінова пропозиція у наступній формі (ціна повинна бути вказана в гривнях).
  2. Послуги

    Кількісний показник 

    Кількість одиниць

    Вартість за одиницю (без ПДВ)

    Загалом (без ПДВ)

    1

    Послуги з технічного супроводу заходу та виготовлення поліграфічної продукції

           
     
    1. Технічний супровід заходу на 200 осіб, який включає: 
    • синхронний переклад з англійської мови із залученням двох перекладачів;
    • оренду обладнання для синхронного перекладу (з української на англійську і з англійської на українську), 
    • пульт перекладача

    - ІЧ приймач 

    -стійка для акустичної системи 

    • оренда обладнання для відеотрансляції:
    • відео мікшер 
    • пульт мікшерний відео 
    • презентер клікер
    • ноутбук
    • проектор
    • обладнання для трансляції заходу онлайн;
    • послуги фотографа протягом заходу;
    • оренда звукового обладнання  
    • акустична система активна
    • аудіомікшер цифровий 
    • радіомікрофони
    •  мікрофони петличні  
    • технічна можливість підтримки онлайн заходів (наявність 7 технічних спеціалістів для підтримки заходів)
           
     
    1. Розробка та виготовлення поліграфічної продукції (1 банер 5*3м, 200 бейджів)
           
     
    1. Формування пакету звітності по технічному супроводу та виготовленні поліграфічної продукції.
           
     

    Всього без ПДВ, ГРН

     
  1. Резюме з описом досвіду роботи.
  2. Виписка з ЄДРПОУ.
  3. Приклади попередніх виконаних робіт.

 


Останні публікації цього розділу:

Надання послуг експерта/киа, ментора/ки для партнерських організацій

Закупівля товарів гуманітарної допомоги сім’ям з дітьми

Закупівля послуг менеджера/ки з підтримки оновлення/розробки та впровадження стратегічних планів розвитку громад проєкту

Закупівля послуг менеджера/ки по локальній координації та взаємодії з партнерами проєкту

Закупівля послуг комунікаційного/ї менеджера/ки

Закупівля послуг асистента_ки керівника/ці проєкту