Запит пропозицій на UA Voices Abroad (Сторітелінг партнерів ENGAGE)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
USAID/ENGAGE

тендер-tender-ntylth3
Запит пропозицій на UA Voices Abroad (Сторітелінг партнерів ENGAGE)

Назва запиту: UA Voices Abroad (Сторітелінг партнерів ENGAGE)

Номер запиту: P4767-2024-14

Дата публікації: 18 березня 2024

Дата закриття подачі: 12 квітня 2024

Дата закриття подачі запитань: 22 березня 2024

Дата надання відповідей: 26 березня 2024

Орієнтовна дата оголошення результатів: квітень 2024

Запит пропозицій на UA Voices Abroad

(Сторітелінг партнерів ENGAGE)

Пакт — це міжнародна неурядова організація з представництвами по всьому світу, місія якої полягає в тому, щоб забезпечити системні рішення, які дозволять бідним і маргіналізованим людям заробляти на гідне життя, бути здоровими та брати участь у благах, які надає природа. Пакт досягає цього шляхом зміцнення місцевого потенціалу, створення ефективних систем управління та перетворення ринків на силу розвитку. Пакт працює в Україні з 2006 року у сферах управління, розвитку потенціалу та охорони здоров’я. Спираючись на десятирічний досвід, ми вирішуємо ключові виклики, з якими стикаються організації громадянського суспільства в Україні.

Цей запит пропозицій (RFP) є частиною програми сприяння громадській активності «Долучайся!» (ENGAGE). Метою програми «Долучайся!»  є підвищення рівня обізнаності та участі громадян у громадській діяльності на національному, субнаціональному та місцевому рівнях.

Після вторгнення Росії в лютому 2022 року забезпечення безперервної та адекватної міжнародної солідарності, політичної, фінансової, гуманітарної та військової підтримки стало одним із пріоритетів політики України та місією багатьох ЗМІ та організацій громадянського суспільства. Для досягнення цієї мети державні інституції, медіа та громадські учасники активно зверталися до міжнародної аудиторії, щоб стратегічно донести «українську історію» (“Ukraine’s story”). Партнери ENGAGE також переорієнтували свої медіа та інформаційні кампанії серед громадян на теми, пов’язані з війною, включаючи роботу з іноземною аудиторією з документуванням військових злочинів, вуличними мітингами на підтримку надання розширених пакетів допомоги Україні, а також рядом заходів культурної дипломатії, зустрічами високого рівня з політиками та змістовними виступами в ЗМІ. У перший рік повномасштабного вторгнення ці зусилля допомогли заручитися підтримкою населення України та сприяли урядовій стратегічній комунікації, спрямованій на забезпечення Україні статусу кандидата в ЄС.

Однак періодичні гучні корупційні скандали, внутрішньополітична боротьба, складна ситуація на передовій, зниження довіри українців до Президента та зростання зневіри в тому, що країна рухається в правильному напрямку, є одними з причин зростаючої втоми серед західних партнерів України. Власні виборчі процеси міжнародних партнерів України, а також глобальні події, такі як війна між Ізраїлем і Газою, відволікають увагу іноземних ЗМІ, громадськості та політиків від України. З квітня 2023 року кількість статей про Україну у великих міжнародних онлайн-ЗМІ, а також розголос у соціальних мережах стабільно та різко зменшуються. Водночас у країнах Глобального Півдня (Китай, Індія, Індонезія, Казахстан, Марокко, Туреччина) , та ОАЕ) 34% опитаних людей мали чітку проукраїнську позицію, ще 46% були нейтральними щодо України чи Росії, а решта 20% позитивно ставилися до Росії. Це контрастує з тим, що близько 80% населення Європи та Північної Америки стверджували, що підтримують Україну, і приблизно 15% мали нейтральну позицію. Загалом підтримка Росії та нейтралітету була вищою в країнах Близького Сходу, Африки, Азії та Латинської Америки — у середньому 25% та 15% відповідно.

Оскільки Україна вступає в третій рік повномасштабної війни з Росією, ця ситуація створює як ризики, так і можливості для стратегічної комунікації України за кордоном. У 2024 році, щоб допомогти своїм партнерам з ОГС більш стратегічно поширювати «українську історію» (“Ukraine’s story”) за кордоном, Пакт прагне придбати набір комплексних послуг, щоб збільшити виробництво спонсорованого громадянським суспільством медіаконтенту про боротьбу з агресією Росії через контракти з маркетинговими компаніями задля підтримки розробки, комунікації та розміщення історій, що висвітлюють внутрішні події, що відбуваються в Україні, а також історії успіху партнерів ОГС та політичні продукти.

Основна мета:

Допомогти утримувати рівень міжнародної підтримки України та важливих для неї наративів через підвищення обізнаності міжнародної спільноти про внутрішні події шляхом створення та розповсюдження історій, що висвітлюють діяльність програми ENGAGE та її партнерів, орієнтовану на іноземну аудиторію.

Основні цілі:

  • Забезпечити своєчасне виробництво та розповсюдження правдивого контенту про події, що відбуваються в Україні та історії партнерів ENGAGE в іноземних ЗМІ.
  • Забезпечити розміщення історій партнерів ENGAGE у зовнішніх ЗМІ, щоб допомогти розширити охоплення партнерів і внести значний внесок у міжнародні зусилля з адвокації.
  • Сприяти горизонтальній взаємодії між партнерами ENGAGE та іноземними партнерами з метою забезпечення міжнародної підтримки України та її програми адвокації.

Очікувані результати:

  • Зріст міжнародної обізнаності про внутрішні події, що відбуваються в Україні.

Для досягнення вищезазначених цілей цей запит розділено на шість лотів. Потенційні учасники можуть подати пропозицію по одному з обраних лотів або по декількох лотах одночасно.

Лот 1: Забезпечення виробництва, комунікації та розміщення історій, що висвітлюють програму та події ENGAGE та її партнерів, що відбуваються в Україні, для Європи та Північної Америки:

  • Забезпечення комунікаційну підтримку прямих заходів ENGAGE, передбачених щодо програм культурної спадщини, спрямованих на іноземну аудиторію.
  • Створення та адаптація історій партнерів ENGAGE для різних аудиторій.
  • Надання PR-послуги для забезпечення пітчингу та публікації історій в іноземних ЗМІ.
  • Організація відповідних заходів для популяризації тематичної експертизи українських спеціалістів у закордонних ЗМІ.

Лот 2: Забезпечення виробництва, комунікації та розміщення історій, що висвітлюють програму та події ENGAGE та її партнерів, що відбуваються в Україні, для аудиторії регіону MENA та Туреччини, що може включати, але не обмежуватися:

  • Виробництво цифрового контенту, включаючи відео, блоги та інші відповідні формати мовами, рідними для регіону MENA та Туреччини.
  • Виробництво, розміщення та просування політичного аналізу на регіональних медіа-платформах. Платформи та канали можуть включати, але не обмежуватися традиційними (телебачення, радіо, преса) та онлайн-медіа; а також іншими відповідними веб-сайтами, платформами блогів і новими медіа.
  • Забезпечення обміну знаннями та інформацією між місцевими та українськими лідерами громадської думки через участь у спільних заходах, публікаціях чи прес-турах.

Лот 3. Забезпечення комунікації та розміщення історій і подій ENGAGE та її партнерів, що відбуваються в Україні, у регіоні Субсахарської Африки:

  • Пошук можливостей для обміну знаннями, виступів в ЗМІ та на інших значущих майданчиках.
  • Організація зв’язку між партнерами ENGAGE та їх місцевими аналогами в регіоні для сприяння розвитку горизонтальних мереж, необхідних для побудови місцевих партнерств.
  • Організація відповідних подій та заходів для забезпечення розповсюдження історій партнерів ENGAGE на аудиторію Субсахари, такі як прес-тури, візити по обміну, фестивалі, конференції тощо.
  • Забезпечити виробництво та просування цифрового контенту для охоплення місцевої аудиторії правдивою інформацією про події в Україні та історіями партнерів ENGAGE.

Лот 4. Забезпечення комунікації та розміщення історій і подій ENGAGE та її партнерів, що відбуваються в Україні, у регіоні Південно-Східної Азії:

  • Сприяння тематичному досвіду партнерів ENGAGE шляхом значущої взаємодії з місцевими ЗМІ та просування їхніх продуктів і історій, пов’язаних із політикою, серед місцевої аудиторії.
  • Організація відповідних подій та заходів, щоб забезпечити донесення історій партнерів ENGAGE до аудиторії Південно-Східної Азії.
  • Виробництво та просування цифрового контенту для охоплення місцевої аудиторії правдивою інформацією про події в Україні та історіями партнерів ENGAGE.

Лот 5. Забезпечення комунікації та розміщення історій і подій ENGAGE та її партнерів, що відбуваються в Україні, в Латинській Америці:

  • Сприяння тематичному досвіду партнерів ENGAGE шляхом значущої взаємодії з місцевими ЗМІ та просування їхніх продуктів і історій, пов’язаних із політикою, серед місцевої аудиторії.
  • Організація відповідних подій та заходів, щоб забезпечити донесення історій партнерів ENGAGE до латиноамериканської аудиторії.
  • Виробництво та просування цифрового контенту для охоплення місцевої аудиторії правдивою інформацією про події в Україні та історіями партнерів ENGAGE.

Лот 6. Створення мультимедійного контенту для підтримки міжнародних зусиль з адвокації та донесення історій партнерів ENGAGE до іншої іноземної аудиторії, що може включати, але не обмежуватися, виробництвом документальних фільмів, спеціальних сюжетів, аудіо- та відеоматеріалів, художніх виставок, фотоісторій та інших творчих проекти.

Кваліфікації:

За лотом 1:

  • Технічні знання, навички та досвід у сфері комунікацій, журналістики чи написання сценаріїв.
  • Досвід проведення PR-кампаній, особливо за кордоном.
  • Здатність ефективно вести переговори з іноземними ЗМІ для забезпечення розміщення матеріалів.
  • Здатність організовувати та проводити рекламні заходи для демонстрації досвіду української культурної спадщини.
  • Продемонстрований досвід виконання подібних контрактів.

За лотом 2:

  • Технічні знання, навички та досвід у сфері комунікацій, журналістики чи написання сценаріїв.
  • Вміння створювати цифровий контент мовами, рідними для регіону MENA та Туреччини.
  • Сильна мережа та розуміння медіа-ландшафту регіону MENA та Туреччини.
  • Досвід просування політичного аналізу на регіональних медіа-платформах.
  • Здатність сприяти міжкультурному обміну знаннями та співпраці між місцевими та українськими зацікавленими сторонами.

За лотом 3:

  • Попередня участь у комунікаційній та просвітницькій діяльності, націленій на аудиторію регіону Субсахарської Африки.
  • Знайомство з регіональними ЗМІ та організаціями Субсахарської Африки для ефективного розповсюдження історії.
  • Сильні комунікативні навички та здатність створювати культурно чутливі повідомлення та контент, адаптований для різноманітної аудиторії.
  • Досвід в організації та управлінні подіями, адаптованими до аудиторії регіону на південь від Сахари.
  • Представництво в одній із країн на південь від Сахари було б перевагою.

За лотом 4:

  • Попередня участь у комунікаційних та інформаційних заходах, орієнтованих на аудиторію регіону Південно-Східної Азії.
  • Знайомство з орієнтацією на регіональні ЗМІ та організації Південно-Східної Азії для ефективного розповсюдження історії.
  • Сильні комунікативні навички та здатність створювати культурно чутливі повідомлення та контент, адаптований для різноманітної аудиторії.
  • Досвід організації та проведення заходів для різних аудиторій.

За лотом 5:

  • Попередня участь у комунікаційних та інформаційних заходах, орієнтованих на латиноамериканську аудиторію.
  • Ознайомленість з латиноамериканськими регіональними ЗМІ та організаціями для ефективного розповсюдження історій.
  • Сильні комунікативні навички та здатність створювати культурно чутливі повідомлення та контент, адаптований для різноманітної аудиторії.
  • Досвід організації та проведення заходів для різних аудиторій.

За лотом 6:

  • Вміння створювати мультимедійний контент, включаючи документальні фільми та аудіовізуальні матеріали.
  • Здібності до творчого оповідання, щоб залучити різноманітну іноземну аудиторію.

Будь ласка, ознайомтеся з повним обсягом робіт і вимогами до результатів у повному Запиті пропозицій (RFP), що додається нижче.

Усі запитання чи уточнення щодо цього RFP необхідно надіслати в письмовій формі на [email protected] до 22 березня 2024 року (18:00 за київським часом).

Запитання та запити на роз’яснення, а також відповіді на них будуть розіслані всім, які виявив інтерес до цього Запиту (RFP).

Пропозиції необхідно подавати лише в електронному форматі (PDF, MS Word, MS Excel, MS PowerPoint) на адресу [email protected] до 12 квітня 2024 року (23:59 за київським часом).

ENGAGE RFP P4767-2024-11 UA Voices Abroad

Attachment 1. Cover sheet

Attachment 2. Pact General Terms and Conditions for Subcontracts

Attachment 3. Cost Proposal


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді