Запит цінової пропозиції на придбання квадрокоптера
Запит цінової пропозиції на придбання квадрокоптера
Товар: |
Квадрокоптер DJI Mavic 3 Pro Fly More Combo1 (один ) шт. |
Умови постачання: |
Без ПДВ. Доставка: Херсонська обл., Херсонський р-н, с. Чорнобаївка, |
Строк постачання: |
15 квітня 2025 року |
Замовник: |
ГО «Взаємодія – Плюс», менеджер Брюховець О.М. |
Метод оцінювання: |
Найнижча цінова пропозиція, яка відповідає всім критеріям |
ЗАГАЛЬНА МЕТА ТА ЗАВДАННЯ
Громадська організація «Взаємодія – Плюс» має намір закупити квадрокоптер
Закупівля здійснюється ГО «Взаємодія – Плюс» за сприяння Програми розвитку ООН (ПРООН) в Україні за фінансової підтримки Європейського Союзу (ЄС), наданої в межах проєкту «EU4Recovery — Розширення можливостей громад в Україні», та урядів Данії, Королівства Нідерландів та Франції на виконання завдання управління Фондом проєктів зі швидкого впливу в межах Договору № 2024_09_041_ADM від 24/09/2024.
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ / СПЕЦИФІКАЦІЯ ДО ЛОТУ
Постачання Підрядником Квадрокоптер– 1(один) шт. має здійснюватися відповідно до нижчезазначеної технічної специфікації.
Адреса доставки: Херсонська обл., Херсонський р-н, с.Чорнобаївка (уточнюється під час підписання)
Умови постачання: вартість має включати доставку на адресу замовника.
Технічна специфікація:
№ |
Параметри |
Опис технічних вимог |
1 |
Квадрокоптер |
Модель: DJI Mavic 3 Pro Fly More Combo з DJI RC або еквівалент Час роботи: 43 хв Радіус дії: 6000 м Елементи живлення: 5000 mAh, Літій-полімерний 4S Управління / Передавач: пульт ДУ GPS-передавач: є |
3 |
ГАРАНТІЯ |
Не менше 1 року |
УМОВИ ОПЛАТИ
Оплата здійснюється без ПДВ – рахунок за послуги повинен не містити податок на додану вартість, сума до сплати повинна бути вказаною «Без ПДВ».
Постачальник укладає договір з ГО «Взаємодія -Плюс».
Оплата буде здійснена одним траншем протягом 3-х робочих днів після виконання замовлення і підписання видаткових накладних.
ВИМОГИ ДО ПІДРЯДНИКА
Загальні вимоги:
- Офіційно зареєстрована компанія (для українських компаній – компанія має бути зареєстрована на території, підконтрольній уряду України).
- Досвід роботи у сфері постачання аналогічної продукції не менше 3 років, наявність відповідних КВЕДів.
- Наявність сервісних центрів в Україні з обслуговування техніки, що закуповується.
- Наявність Web-сайту з інформацією про асортимент товарів, ціни та умови обслуговування.
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ
Пакет документів пропозиції за цим запитом необхідно відправити на електронну адресу [email protected]
1 Рахунок, виписаний на ГО “Взаємодія – Плюс”;
2 Ціни без ПДВ та з врахуванням доставки;
3 Витяг з ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
4 Податкова інформація:
- для платників єдиного податку – витяг з реєстру платників єдиного податку на дату, не раніш 1 жовтня 2024 року,
- для платників податку на загальній системі оподаткування – податкова інформація за попередньо наданою згодою платника податків у визначеному ним обсязі;
4 Зразок договору.
Контакти для довідок: +38 066 0944 933, +38 096 0944 933
Запит цінової пропозицій затверджено:
Підпис
Керівник
ГО “Взаємодія – Плюс” Ретюнських О.Б
Дата 13.03.25 р