Запит цінових пропозицій для участі у конкурсі з вибору постачальника побутових товарів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


photo_2023-10-27 22.26.39
Запит цінових пропозицій для участі у конкурсі з вибору постачальника побутових товарів

Запит цінових пропозицій для участі у конкурсі з вибору постачальника побутових товарів (далі – “Запит”)

Благодійна організація “Благодійний Фонд “Я-Маріуполь” (далі – “Організатор”) оголошує конкурс з вибору постачальника побутових товарів, а саме, кухонного приладдя, постільного приладдя, рушників та господарських товарів, для формування комплектів для домашнього господарства для ВПО з м. Маріуполь, що мешкають у межах Львівської області та у м. Львів.

Даний конкурс оголошено в межах виконання проєкту «Забезпечення найбільш вразливих груп ВПО непродовольчими товарами через гуманітарний центр «Я-Маріуполь» у місті Львів», який реалізується в межах Програми «Разом ми – Шелтер», що виконується Фондом Східна Європа за підтримки Гуманітарного фонду для України.

Технічне завдання та опис закупівлі:

Перелік товарів на закупівлю для формування комплектів для домашнього господарства:

№ з/п

Назва

Одиниця виміру

Кількість одиниць

1

Простирадла: 145×210 см

шт.

224

2

Наволочка: 70×70 см

шт.

224

3

Ковдра 140×200 см

шт.

224

4

Рушник 70 ×140 см

шт.

224

5

Рушник 50 ×90 см

шт.

224

6

Каструля з нержавкої сталі,  7 л

шт.

112

7

Сковорода з нержавкої сталі, 2,5 л (використовується як кришка для 7-літрової каструлі)

шт.

112

8

Знімна ручка для сковороди ємністю 2,5 л

шт.

112

9

Каструля з нержавкої сталі з кришкою, 5л

шт.

112

10

Миска з нержавкої сталі,1 л

шт.

560

11

Тарілки з нержавкої сталі

шт.

560

12

Чашки з нержавкої сталі

шт.

560

13

Столові ложки з нержавкої сталі

шт.

560

14

Вилки столові з нержавкої сталі

шт.

560

15

Столові ножі з нержавкої сталі

шт.

560

16

Кухонний ніж із лезом із нержавкої сталі

шт.

112

17

Дерев’яний ополоник

шт.

112

18

Ополоник з нержавкої сталі

шт.

112

19

Черпак із нержавкої сталі

шт.

112

20

Кухонна шкребачка з нержавкої сталі, 1шт

шт.

112

21

Торбини підвищеної міцності (50х45х25 см)

шт.

112

Терміни та інші умови

Період надання пропозицій на постачання товару:

27.10.2023 – 02.11.2023

Для участі у конкурсі, просимо надати цінові пропозиції або рахунки-фактури, шляхом надсилання на електронну пошту [email protected] по 02 листопада 2023 року до 23:59 (включно).

В темі листа просимо обовʼязково зазначити “Назва Вашої організації_Цінова пропозиція для БО “БФ “Я-Маріуполь” – закупівля побутових товарів”. У тілі листа просимо вказати повну назву Вашої організації/компанії/ФОП, ЄДРПОУ або ІПН, контакти – електронну адресу, актуальний номер телефону та загальну суму пропозиції з урахуванням усіх податків і зборів.

Додатками до листа з пропозицією, просимо надіслати скановані копії такого переліку документів в форматі PDF або JPEG:

1. Цінова пропозиція або рахунок-фактура, складені українською мовою, надані на загальний об’єм зазначених товарів, з переліком  характеристик, повних назв, найменувань торгових марок, кількості, вартості одиниць товару та загальної вартості кожного виду товарів та пропозиції загалом, відповідно до Технічного завдання та опису закупівлі. Цінова пропозиція або рахунок-фактура повинні містити назву та реквізити постачальника. Документ повинен бути підписаний уповноваженою особою постачальника та завірений печаткою, за наявності.

Цінові пропозиції, мають бути чинними та не підлягати внесенню змін з боку учасників конкурсу, що їх подали, до повного завершення передачі товару.

2 Для ФОП та компаній інших видів власності просимо надатиповний перелік реєстраційних документів, таких як:

  • Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Витяг з реєстру платників єдиного податку, з відповідними КВЕДами для здійснення торгівлі (перелік документів для ФОП);
  • Свідоцтво про реєстрацію, податкові документи, Свідоцтво платника ПДВ (якщо учасник – платник цього податку) та/або інші реєстраційні документи, які входять до повного пакету документів компанії учасника (перелік документів для компаній інших форм власності).

Запитання щодо цінової пропозиції, просимо надсилати на електронну пошту: [email protected] по 01 листопада 2023 року до 18:00 (включно) з темою «Питання щодо Запиту цінових пропозицій для участі у конкурсі з вибору постачальника побутових товарів».

Підписанням та поданням своєї цінової пропозиції учасник погоджується з наступним:

1. Підприємство або підприємець, виступаючи потенційним постачальником товарів є зареєстрованим на підконтрольній Уряду України території, яка не є тимчасово окупованою.

2. Участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників закупівлі забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Організатору.

3. Всі учасники конкурсу будуть перевірені у відкритих Реєстрах (такі як OpenData тощо) на санкційні обмежувальні заходи РНБО.

Закупівля  послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється укладанням Договору.

Термін доставки товарів, на закупівлю яких оголошено конкурс, має бути здійснено не пізніше 13 листопада 2023 року.

Переможець конкурсу – постачальник, збирає та готовить товари для відправки – формує/складає в коробки тощо. Вартість доставки та її спосіб визначає та сплачує Організатор (замовник) по домовленості з постачальником. Дані умови будуть включено до Договору закупівлі.

Методика обрання переможця конкурсу (процедури місцевої закупівлі):

1. Серед поданих цінових пропозицій конкурсною комісією Організатора закупівлі відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Запиті. З відібраних цінових пропозицій конкурсною комісією Організатора обирається пропозиція з найнижчою ціною та постачальник/виконавець, який подав таку цінову пропозицію, визначається Організатором, як переможець процедури місцевої закупівлі, після чого кандидатура обраного переможця відправляється на затвердження донорською організацією, яка підтримує проєкт.

2. Визначення переможця Організатором даної процедури закупівлі відбудеться протягом 5 робочих днів з дати відкриття цінових пропозицій, з наступного дня, після завершення збору пропозицій. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам затвердження переможця конкурсу донорською організацією, яка підтримує проєкт, шляхом надсилання відповідних повідомлень всім учасникам місцевої закупівлі електронною поштою.


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді