Запит цінових пропозицій на послуги з проведення тренінгу Care Danida 2

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
[email protected]

prostirtender_tender_ntylth(4)
Запит цінових пропозицій на послуги з проведення тренінгу Care Danida 2
Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» просить надати комерційну пропозицію на послуги з організації заходів згідно Лота (-ів)
Дата Запиту: 24.10.2024
Відповідальний спеціаліст із закупівель: Лисенко Ігор 0639735550 [email protected]
Закупівля в рамках проєкту: Lifesaving response to protection risks and humanitarian needs of conflict-affected population in South and South-East of Ukraine
Мета проведення заходу: Забезпечення якісного навчання, сприяння розвитку професійних навичок учасників, мотивування їх на досягнення результатів та надання підтримки у застосуванні отриманих знань на практиці.
Дата проведення заходу: 30.11.2024-02.12.2024; 19.04.2025-21.04.2025; Березень 2025; Квітень 2025
Бажане місце проведення заходу: Дніпропетровська обл. Новомосковський р-н; м. Одеса Одеська обл
Валюта розрахунків: Оплату послуг буде здійснено в національній валюті України у безготівковій формі.
Кількість Додатків (Лотів) до Запиту: 4
Термін подання комерційної пропозиції: до 15.11.2024. до 23:59 включно на ел.адресу [email protected] з темою листа «КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ_НАЗВА ПОСТАЧАЛЬНИКА_ОРГАНІЗАЦІЯ ЗАХОДУ_________».
 
Вимоги до постачальника послуги організації заходу: Постачальник має бути суб‘єктом підприємницької діяльності який належним чином зареєстрованим за Законодавством України на підконтрольній Україні території; має досвід роботи у відповідній сфері не менше 12 місяців, має КВЕД які відповідають Запиту; має можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом.
Перелік супроводжуючих документів для проведення оплати:
– договір з найменуванням послуги згідно з КВЕД;
– специфікації за кількістю замовлених послуг, на кожну послугу детальна специфікація (наприклад, Специфікація 1 “Послуги тренера”; Специфікація 2 “Харчування” тощо);
– рахунок із найменуванням послуги згідно з КВЕД;
– акт виконаних послуг із найменуванням послуги згідно з КВЕД;
– розрахунок витрат (документ, у якому порядково вказано суму за кожною лінією витрат);
– програма заходу на кожний захід/день окремо;
– звіт тренера/організатора/відповідальної особи за проведення заходу (після проведення заходу (якщо організатор надає послуги тренера));
– списки реєстрації на кожен день;
– меню з детальним зазначенням блюд, вартості, ваги, кількості та подібне;
– відомість виплати компенсації за проїзд з підписами отримувачів компенсації та копіями квитків або маршрутний лист. Для учасників з інших міст компенсація квитків (потяг: купе, плацкарт; Інтерсіті: 2 клас; автобус) буде проведена лише за наявності квитків в обидві сторони (оригінали, копія у зворотному напрямку). Квитки можуть бути з пересадкою, але усі вони мають бути придбані виключно в касі або через офіційні сервіси, мають мати належне оформлення, печатку, дані перевізника, номер та серію квитка тощо. Витрати на подорож власним авто не компенсуються;
– фото звіт із заходу/ посилання на відео.
Комерційна пропозиція має бути оформлена згідно “Зразку” та містити наступну інформуцію: 1.        Пропозицію (калькуляція), яка повинна відповідати вимогам викладених у Лоті (-ах). Окремо вказати вартість участі одного учасника;
2.        Умови оплати;
3.        Терміни дії пропозиції;
4.        Пропозиція має бути оформлена українською мовою, скріплена підписом та печаткою;
5.        Реєстраційні документи :
●        копія паспорта громадянина України – сторінки 1-6 та ті, на яких зазначено зареєстроване місце проживання або копія  ID-    паспорта з витягом із Єдиного державного демографічного реєстру (для фізичних осіб, ФОПів та осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність);
●        копія довідки РНОКПП (для фізичних осіб та осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність);
●        виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
●        статут або інший установчий документ (остання редакція) (для юридичних осіб);
●        документ, що підтверджує право підпису уповноваженої особи (для юридичних осіб);
●        копія довідки чи свідоцтва платника ПДВ, копія витягу з реєстру платників ПДВ (для платників ПДВ);
●        копія витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку);
●        довідка про банківські реквізити;
●        довідка про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених ч. 1 та 2 ст. 17 ЗУ № 922, зокрема вчинення кримінальних правопорушень, скоєних з корисливих мотивів, вчинення антиконкурентних дій, корупційних правопорушень, вчинення правопорушень, пов’язаних з використанням дитячої праці або будь-якими формами торгівлі людьми, відсутність заборгованісті у сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів);
●         документи щодо фінансової звітності для оцінки фінансової спроможності Учасника:
                     – Податкову декларацію за останні 2 роки (у разі, якщо звітний період Учасника за останній рік не наступив, то тоді                          Учасник надає звітність за 6 місяців поточного року);
                     – Баланс та Звіт про фінансові результати за останні 2 роки;
                     – Обіг коштів на банківських рахунках;
                     – Лист-гарантію щодо виконання обов’язків відповідно до умов тендеру.
●        гарантійний лист про те, що товар не виробляється на території російської федерації та/або республіки білорусь та не імпортується/експортується в/з території російської федерації та республіки білорусь (якщо в рамках проведення заходів планується придбання товарів);
●         референс-лист;
●         рекомендаційні листи щодо виконання подібних угод (мінімум 2 листи).
Вимоги до Учасника, щодо наявності відповідного досвіду, рекомендаційних та референс-листів: 1) Учасник має надати не менше двох рекомендаційних листів від своїх Клієнтів, яким була надана аналогічна послуга чи товар в період 24 місяців до дати тендеру;
2) Рекомендаційний лист має містити вичерпну інформацію про наступне – Назва Отримувача, строк поставки, обсяг поставки (в грошах чи одиницях), умови оплати на яких були проведені поставки, загальне враження чи оцінка отримувачем співпраці;
3) До розгляду допускаються лише рекомендаційні листи видані на Учасника з вказанням його, як сторони виконання зобов’язань, листи щодо делегування чи передавання спільного досвіду з третьою особою, яка надає інформацію, що досвід її поставок може рахуватися досвідом Учасника не будуть прийняти до уваги, будуть рахуватися помилковими і такими, що не відповідають кваліфікаційним вимогам тендеру;
4) Інформація про загальний досвід – референс-лист має бути складений у форматі таблиці, яка містить наступну інформацію: повна назва клієнта, обсяг поставки за договором, посилання на договір (номер, дата), умови оплати за якими була здійснена поставка;
5) Надати інформацію щодо виконання поставок (не менше ніж як за 5 договорів за останні 36 місяців).
При рівних умовах перевагу буде надано постачальнику який запропонує наступне: 1. 100% відтермінування платежу;
2. Запропонує найкраще співвідношення ціни та якості надання послуг;
Надаючи комерційну пропозицію Постачальник надає згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства, персональних даних (у т. ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які Постачальник надає про себе для забезпечення участі у процедурі закупівлі, цивільно-правових та господарських відносин.
Якщо до комерційної пропозиції не буде прикріплено вищезгадані документи, то така пропозиція може бути не розглянута. 
Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» зберігає за собою право на те, щоб:
–  запросити будь-які додаткові або підтверджувальні дані (у Постачальників)
–  прийняти або відхилити будь-яку Комерційну пропозицію повністю або частково
–  вступити у переговори з обраним Постачальником
–  доручити реалізацію контрактів більш ніж одному Постачальнику (на кожен Лот).
Постачальник може надати пропозицію згідно всіх Лотів до запиту, або частково (на один з Лотів).

У випадку, якщо постачальник надає свою пропозицію він заявляє і гарантує, що він і всі його субпідрядники будуть захищати людей від сексуального домагання і сексуальної експлуатації, термін «сексуальна експлуатація» має значення будь – якого зловживання, чи спроби зловживання уразливим становищем, владою або довірою з метою сексуальної експлуатації, включаючи, але не обмежуючись, набуття грошової, соціальної чи політичної вигоди від сексуальної експлуатації інших. Подібним чином, термін «сексуальне домагання» має значення фізичної дії чи погрози сексуального характеру, як з використанням сили, так і в нерівних чи примусових умовах».

БО БФ «Посмішка ЮА» докладає зусиль із запобігання, виявлення та вжиття заходів проти всіх випадків шахрайства та зловживань.
Конфіденційна гаряча лінія по боротьбі з шахрайством та зловживаннями доступна для всіх учасників тендерів, про підозрілі та шахрайські дії має бути повідомлено на пошту:  [email protected],ua або за тел: +380503211288 «гаряча лінія».Запит орг.тренінгів CARE Danida 2 Запит тендер орг заходу CARE Danida 2 сжатий


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді

Тендер на відбір постачальника офісної техніки