Запит цінових пропозицій на закупівлю банерів Mental Trek

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
TochkaRivnovagu

tender_ntylth8-2
Запит цінових пропозицій на закупівлю банерів Mental Trek

Громадська організація «Точка рівноваги» в рамках реалізації проєкту “Підвищення рівня безпечної освіти для дітей та підлітків, які постраждали від війни у Сумській, Харківській та Донецькій областях”, що фінансується Департаментом Європейської Комісії з питань цивільного захисту та гуманітарної допомоги (ECHO) за підтримки Plan International, оголошує запит цінових пропозицій на закупівлю комплексних поліграфічних послуг.

Дата оголошення: 06.02.2025

Термін подання тендерних пропозицій: 10 днів.

Предмет закупівлі: комплексні поліграфічні послуги, що включають:

  1. Друк банерів.
  2. Друк карток на ПВХ.
  3. Нашивання липкої стрічки на банери.
  4. Наклеювання липкої стрічки на картки.
  5. Нанесення логотипів на банери.
  6. Виготовлення павуків для банерів з алюмінію.
  7. Пошив сумок для комплекту (6 банерів з картками, 6 павуків).
  8. Пакування продукції та розсилка її адресатам по Україні.

Обсяг закупівлі:

  • 20 наборів (кожен набір включає 6 банерів, картки та 6 павуків).
  • 120 друкованих посібників формату А4 (115 сторінок, включаючи кольорові малюнки).

Вимоги до поліграфічних послуг:

  1. Друк посібників:
    • Формат А4.
    • Кількість – 120 штук.
    • Внесення логотипів та дисклеймеру на одну сторінку посібника.
    • Видалення логотипа з першої сторінки посібника.
  2. Виготовлення банерів:
    • Відповідність зразкам.
    • Використання якісних матеріалів для довготривалого використання.
  3. Пакування та логістика:
    • Безпечне пакування.
    • Доставка до вказаних отримувачів в межах України.

Вимоги до учасників:

  1. Наявність відповідних реєстраційних документів (витяг з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців, витяг з Реєстру платників податків тощо).
  2. Досвід виконання аналогічних замовлень (доказ у вигляді рекомендаційних листів або договорів) за наявності.
  3. Висока якість друку та використання відповідних матеріалів.

 

Порядок подання пропозицій:

  1. Заповнений додаток цінова пропозиція у вільному форматі.
  2. Копія реєстраційних документів.
  3. Аналогічний договір (за наявності)
  4. Орієнтовний графік виконання замовлення.
  5. Інші документи, що підтверджують відповідність вимогам тендеру.

Тендерні процедури:

  1. Запитання щодо тендеру можна надсилати на електронну адресу: [email protected].
  2. Пропозиції мають бути подані до 18:00 16.02.2025 у форматі PDF на електронну адресу: [email protected] з темою “Тендерна пропозиція_поліграфічні послуги_назва учасника”.
  3. Визначення переможця відбудеться після оцінки тендерних пропозицій відповідно до зазначених критеріїв.

Додаткова інформація:

  1. Валюта пропозиції – гривня.
  2. Оплата здійснюється за системою: 50% передплата після підписання договору, 50% після завершення послуг.
  3. Організатор залишає за собою право змінювати умови закупівлі залежно від фінансування та потреб.

Посилання на посібник


Останні публікації цього розділу:

Запит цінових пропозицій на придбання наборів

Тендер на укладення рамкового договору на постачання лікарських засобів та виробів медичного призначення у м. Миколаїв

Відкритий тендер із закупівлі послуг ремонтних робіт (Запорізька обл., Дніпропетровська обл. (Кривий Ріг), Харківська обл.)

Запит на цінову пропозицію з виготовлення металоконструкцій

Тендер із закупівлі будівельних робіт із заповнення прорізів (вікна, ворота) та улаштування підлоги