Запит цінових пропозицій щодо послуг у сфері медіа

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Ridni2024

prostirtender_tender_ntylth(1)
Запит цінових пропозицій щодо послуг у сфері медіа

БО «БФ «Рідні» здійснює закупівлю послуг у сфері медіа (зйомка рекламно-інформаційного сюжету та його поширення в медіа).

Назва проєкту: «Підвищення стійкості громад, які постраждали від кризи, шляхом покращення практики управління програмами організацій громадянського суспільства в Україні».

Запрошуємо Вас взяти участь в даній процедурі закупівлі, та надати Комерційну пропозицію.

Строк надання послуги (зйомка сюжету): 24 січня 2025р.

Місце надання послуги: м. Львів (щодо конкретної адреси, контрагента (переможця процедури закупівлі) буде повідомлено не пізніше ніж за 3 дні до проведення відповідної події).

Умови оплати: 100% післяоплата (якщо учасник пропонує інші, відмінні від зазначених, умови оплати, він повинен враховувати, що це може бути підставою для відхилення його пропозиції (але не обовязково), у разі якщо такі умови не погодить Партнер Замовника та/або Замовник)

Вимоги до предмета закупівлі:

 

(Подання учасником Комерційної пропозиції, щодо даної процедури закупівлі є (вважається) його згодою виконати всі вимоги до предмету закупівлі, та його згодою на укладення стандартного примірника договору Фонду.)

 

  1. Загальні вимоги:
  • Мета: Створення рекламно-інформаційного сюжету для популяризації форуму, що проходитиме 24-25 січня.
  • Тривалість сюжету: 120-130 секунд.
  • Кількість виходів на канал: 3-4 трансляції на телеканалі протягом доби.
  • Публікація відео: Оприлюднення на офіційному інтернет-ресурсі каналу в день проведення події (24-25 січня).
  • Вихід сюжету охопленням на Львів та Львівську область.
  • Вихід відеоновини охопленням на Україну.
  1. Сюжет та структура відео:

Відео має бути структуровано наступним чином

  • Вступ (15-20 секунд): Знайомство з подією, представлення форуму, його мети та значення.
  • Основна частина (70-90 секунд): Інтерв’ю з:

Представником фонду (30-40 секунд): Загальна інформація про організаторів форуму, їх роль та внесок в організацію.

Фахівцем від фонду (30 секунд): Розповідь про програму форуму, ключові теми, тренди та актуальні питання, що будуть обговорюватися.

Учасниками події (по 10-15 секунд кожен): Враження від участі у форумі, очікування та важливість події для професіоналів і учасників.

  • Заключна частина (10-15 секунд): Заклик до дії: інформація про місце проведення, час та способи участі у форумі, контактні дані для додаткової інформації.
  1. Локація та обладнання:
  • Зйомка має бути проведена на місці проведення форуму, з особливою увагою до основних сцен та виступів.
  • Використання професійного обладнання:

Мікрофони для чистого запису звуку.

Освітлення для забезпечення оптимальних умов зйомки в приміщенні (відповідно до вимог локації).

  1. Технічні вимоги до відео:

Формат відео: MP4 (або інший відповідний формат).

Роздільна здатність: 1920×1080 (Full HD) або 4K.

Аудіо: 48 kHz, 192 kbps або вище.

Відео повинно мати належну кольорову корекцію і чистоту звуку.

  1. Додаткові вимоги:
  • Забезпечення професійної роботи операторів під час зйомки, дотримання стандартів відеозйомки (стабільність кадру, фокусування, коректна експозиція).
  • Оперативна підготовка відео для публікації на каналі та в інтернеті в день події.
  1. Контроль якості:
  • Перед публікацією відео має бути здійснений фінальний перегляд і затвердження з боку організаторів та телеканалу.

 

Комерційну пропозицію (із зазначенням ціни за одиницю, та загальної вартості) просимо надати до 11:00 21.01.2025р. , на електронну пошту: [email protected]. На цю ж електронну пошту можна надсилати запитання.

 

Додатково, до Комерційної пропозиції, учасники надають:

 

Додатково, просимо долучати до комерційної пропозиції сканкопії наступних документів (у тому разі якщо Ви досі не надавали такі документи Фонду):

- виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців

та громадських формувань (або витяг);

- Статуту (у разі участі юридичної особи);

- рішення про призначення директора (у разі участі юридичної особи);

- РНОКПП (у разі участі фізичної особи, в т.ч. в статусі підприємця);

- паспорту фізичної особи (у разі участі фізичної особи, в т.ч. в статусі підприємця);

- витягу (виписки) з Реєстру платників єдиного податку із зазначенням видів діяльності

(у разі, якщо учасник є платником єдиного податку);

- витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ);

- довідки про відкриття рахунку в банку.


Останні публікації цього розділу:

Закупівля технічного обладнання та товарів для простору

Тендер на надання послуг з впровадження системи контролю доступу в офісних приміщеннях (продовжено) 

Тендер із закупівлі послуги з виготовлення меблів

Відбір 3 місцевих жіночих НУО для участі у проєкті «Зміцнення громадянського суспільства та малих громад: гендерно-чутливе відновлення та реінтеграція в Україні»

Конкурс на закупівлю шкільних дзвіночків