Запит цінових пропозицій щодо роздаткових матеріалів (канцелярія)

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Ridni2024

prostirtender_tender_ntylth(2)
Запит цінових пропозицій щодо роздаткових матеріалів (канцелярія)

БО «БФ «Рідні» здійснює закупівлю Роздаткових матеріалів (канцелярія)

(04.02.10)

Згідно проєкту: “Підвищення стійкості громад, які постраждали від кризи, шляхом покращення практики управління програмами організацій громадянського суспільства в Україні”

Запрошуємо Вас взяти участь в даній процедурі закупівлі, та надати Комерційну пропозицію.

Строк доставки: до 23 січня 2025р.

Місце поставки: м. Львів, вул. Кульпарківська 200а

Умови оплати: 100% післяоплата (якщо учасник пропонує інші, відмінні від зазначених, умови оплати, він повинен враховувати, що це може бути підставою для відхилення його пропозиції (але не обовязково), у разі якщо такі умови не погодить Партнер Замовника та/або Замовник)

Вимоги до предмета закупівлі:

Фольга – 4 рулони по 20 м або 8 рулонів по 10 м

Пачка паперу офісного А4 – 1 шт.

Фарби гуашеві 9 кольорів – 3 шт.

Папір розміру А3 (ватман) – 6 шт.

Пензлі – 30 шт (8 пачок по 4)

Стаканчики-непроливайки для малювання – 6 шт.

Блискітки голографічні (колір – баклажан) – 2 шт.

Фломастери в наборі – 3 шт.

Набір кольорового паперу – 6 шт.

Набір кольорового картону – 6 шт.

Клей канцелярський силікатний – 6 шт.

Клейка стрічка (скотч) 48мм*100м – 1 шт.

Клейка стрічка двостороння поліпропіленова 18мм*10м – 1 шт.

Степлер металевий, скоба 24/6‚ 26/6 – 1 шт.

Папір офісний A4 80г/м2 500 аркушів – 1 шт.

Діркопробивач металевий на 2 отвори, без лінійки, потужність 10 аркушів – 1 шт.

Стрічка атласна кольорова 10мм – 5 шт.

Нитки муліне DMC, 2г\8м – 5 шт.

 

Комерційну пропозицію (із зазначенням ціни за одиницю, та загальної вартості) просимо надати до 11:00 22.01.2025р., на електронну пошту: [email protected]. На цю ж електронну пошту можна надсилати запитання.

Додатково, до Комерційної пропозиції, учасники надають:

Додатково, просимо долучати до комерційної пропозиції сканкопії наступних документів (у тому разі якщо Ви досі не надавали такі документи Фонду):

- виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців

та громадських формувань (або витяг);

- Статуту (у разі участі юридичної особи);

- рішення про призначення директора (у разі участі юридичної особи);

- РНОКПП (у разі участі фізичної особи, в т.ч. в статусі підприємця);

- паспорту фізичної особи (у разі участі фізичної особи, в т.ч. в статусі підприємця);

- витягу (виписки) з Реєстру платників єдиного податку із зазначенням видів діяльності

(у разі, якщо учасник є платником єдиного податку);

- витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ);

- довідки про відкриття рахунку в банку.


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на закупівлю послуг з лабораторної діагностики для клієнтів ГО "Альянс.Глобал"

Тендер на закупівлю послуг з розробки матеріалів та проведення навчальних семінарів

Тендер на надання послуг з графічного дизайну у координації з Прес-службою Апарату Верховної Ради України

Запрошення до участі у процесі закупівлі: надання послуг перевезень

Конкурс на закупівлю побутової техніки та споживчих товарів