Адміністратор (м.Київ)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
tanyaconvictus

вакансія
Адміністратор (м.Київ)

«Конвіктус» – це неурядова організація, яка працює у трьох країнах світу – Швеції, Естонії та Україні, надаючи підтримку уразливим верствам населення для покращання якості їхнього життя та здоров’я. Діяльність організації в Україні бере початок із 2006 року. Вже 10 років «Конвіктус» є надійним партнером державних установ та громадських організацій у реалізації програм протидії ВІЛ-інфекції, туберкульозу, іншим соціально небезпечним хворобам, реінтеграції колишніх ув’язнених у суспільство та надання допомоги жінкам, які постраждали від насильства.

 

 ОСНОВНІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ:

  • Ведення документообігу Організації, ведення ділової переписки; робота з вхідною та вихідною документацією
  • Участь у написанні проектних заявок Організацією
  • Підготовка звітів, статтей та інших документів
  • Офісний менеджмент: забезпечення працівників офісу необхідними канцелярськими та іншими матеріалами необхідними для роботи; аналіз і визначення потреб у матеріально-технічному забезпеченні й обслуговуванні офісу; організація отримання кореспонденції за юридичною, поштовою і фактичною адресами та інше
  • Розвиток підходу «зелений офіс»; створення затишку та комфорту в офісі
  • Координація роботи прибиральника та забезпечення належного утримання та експлуатації приміщень офісу відповідно до правил і норм санітарії
  • Координація роботи системного адміністратора/IT менеджера Організації
  • Організація робочих зустрічей персоналу, партнерів та керівника Організації (логістичне забезпечення, надсилання запрошень, повідомлень, підготовка необхідних документів)
  • Взаємодія з партнерами організації: листування, звітність, орагіназція зустрічей.
  • Організація відряджень працівників (замовлення квитків, готелю та інше).
  • Письмовий та усний переклад (англійська/українська/російська мови).
  • Організація процесу проведення закупівлі всіх необхідних матеріалів для здійснення проектної діяльності та роботи офісів Оранізації.
  • Виконання доручень та розпоряджень керівника Організації.

 

ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО КАНДИДАТА:

  • Вища освіта в сфері менеджмента/  адміністрування / журналістики/ соціальної роботи/ філології / реклами / зв’язків з громадськістю/іноземні мови, інше.
  • Досвід адміністрування різних робочіх процесів
  • Досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року
  • Вміння працювати в мультизадачному режимі
  • Знання основ ділового листування та спілкування
  • Вільне володіння англійською мовою (усна та письмова для ділових перекладів)
  • Особисті якості та навички: системне мислення, високий  рівень особистої самоорганізації, вміння організувати та структурувати свій робочий час, вміння розставляти приорітети, наявність активної життєвої позиції, високий рівень відповідальності, увага до деталей, неконфліктність, уміння ефективно працювати в умовах часових обмежень і великої кількості пріоритетів і проектів, уміння швидко знаходити необхідну інформацію, вміння працювати в команді.

 

МИ ПРОПОНУЄМО:

  • Офіційне оформлення
  • Графік роботи: ПН-ПТ з 10:00 до 18:30
  • Конкурентний рівень доходу.
  • Професійний і захоплений своєю справою колектив
  • Цікаву та динамічну роботу в дружній команді
  • Можливість реалізувати і розвивати себе.

 

Направляйте Ваше резюме та мотиваційний лист  на електронну адресу

[email protected]


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка бухгалтера

Public Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з охорони здоров'я

Mental Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з питань психічного здоров'я

Закупівля послуг психотерапевта/ки

Evaluation Team Lead (Consultant) / Керівник/ця групи з оцінювання

Вакансія: Third Party Monitoring (TPM) Officer, Ukraine Monitoring and Learning Support (UMLS) project