Адміністратор (м.Київ)
ЗАВЕРШЕНО
«Конвіктус» – це неурядова організація, яка працює у трьох країнах світу – Швеції, Естонії та Україні, надаючи підтримку уразливим верствам населення для покращання якості їхнього життя та здоров’я. Діяльність організації в Україні бере початок із 2006 року. Вже 10 років «Конвіктус» є надійним партнером державних установ та громадських організацій у реалізації програм протидії ВІЛ-інфекції, туберкульозу, іншим соціально небезпечним хворобам, реінтеграції колишніх ув’язнених у суспільство та надання допомоги жінкам, які постраждали від насильства.
ОСНОВНІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ:
- Ведення документообігу Організації, ведення ділової переписки; робота з вхідною та вихідною документацією
- Участь у написанні проектних заявок Організацією
- Підготовка звітів, статтей та інших документів
- Офісний менеджмент: забезпечення працівників офісу необхідними канцелярськими та іншими матеріалами необхідними для роботи; аналіз і визначення потреб у матеріально-технічному забезпеченні й обслуговуванні офісу; організація отримання кореспонденції за юридичною, поштовою і фактичною адресами та інше
- Розвиток підходу «зелений офіс»; створення затишку та комфорту в офісі
- Координація роботи прибиральника та забезпечення належного утримання та експлуатації приміщень офісу відповідно до правил і норм санітарії
- Координація роботи системного адміністратора/IT менеджера Організації
- Організація робочих зустрічей персоналу, партнерів та керівника Організації (логістичне забезпечення, надсилання запрошень, повідомлень, підготовка необхідних документів)
- Взаємодія з партнерами організації: листування, звітність, орагіназція зустрічей.
- Організація відряджень працівників (замовлення квитків, готелю та інше).
- Письмовий та усний переклад (англійська/українська/російська мови).
- Організація процесу проведення закупівлі всіх необхідних матеріалів для здійснення проектної діяльності та роботи офісів Оранізації.
- Виконання доручень та розпоряджень керівника Організації.
ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО КАНДИДАТА:
- Вища освіта в сфері менеджмента/ адміністрування / журналістики/ соціальної роботи/ філології / реклами / зв’язків з громадськістю/іноземні мови, інше.
- Досвід адміністрування різних робочіх процесів
- Досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року
- Вміння працювати в мультизадачному режимі
- Знання основ ділового листування та спілкування
- Вільне володіння англійською мовою (усна та письмова для ділових перекладів)
- Особисті якості та навички: системне мислення, високий рівень особистої самоорганізації, вміння організувати та структурувати свій робочий час, вміння розставляти приорітети, наявність активної життєвої позиції, високий рівень відповідальності, увага до деталей, неконфліктність, уміння ефективно працювати в умовах часових обмежень і великої кількості пріоритетів і проектів, уміння швидко знаходити необхідну інформацію, вміння працювати в команді.
МИ ПРОПОНУЄМО:
- Офіційне оформлення
- Графік роботи: ПН-ПТ з 10:00 до 18:30
- Конкурентний рівень доходу.
- Професійний і захоплений своєю справою колектив
- Цікаву та динамічну роботу в дружній команді
- Можливість реалізувати і розвивати себе.
Направляйте Ваше резюме та мотиваційний лист на електронну адресу