Адміністратор офісу в інтернет-видання “Апостроф”
ЗАВЕРШЕНО
Інтернет-видання “Апостроф” запрошує на роботу Адміністратора офісу.
Обов’язки:
- прийом і розподіл дзвінків і кореспонденції, відправка листів укрпоштою та новою поштою;
- зустріч відвідувачів, приготування чаю, кави для гостей і керівництва;
- ведення ділового листування, підготовка окремих документів за дорученням керівництва, підготовка презентацій та інші завдання, пов’язані з внутрішньою і зовнішньою комунікацією;
- організація і протоколювання нарад, допомога в організації заходів, поїздок і відряджень, в тому числі, бронювання квитків, готелів;
- взаємодія з партнерами керівництва;
- забезпечення життєдіяльності офісу (в тому числі, організація доставки та закупівлі необхідних товарів);
- виконання інших доручень керівництва.
Вимоги:
- ввічливість, комунікабельність і дипломатичність;
- порядність, уважність, старанність, відповідальність;
- здатність працювати в режимі багатозадачності;
- знання та дотримання ділового етикету, правил і норм ділового спілкування;
- уміння працювати з офісною оргтехнікою;
- вища освіта;
- вільне володіння українською та російською мовами, знання англійської мови не нижче рівня Intermediate;
- бажання вчитися і розвиватися.
Ми пропонуємо: конкурентну заробітну плату, дружній колектив та комфортний офіс в центрі Києва.
Просимо направляти ваші резюме із зазначенням бажаного рівня заробітної плати на apostrophe@apostrophe.ua