Адміністратор проекту

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Міжнародна благодійна організація «СОС Дитячі містечка» Україна шукає фахівця для роботи в проекті

АДМІНІСТРАТОР ПРОЕКТУ

вимоги:

Вільне володіння англійською мовою (усна / письмова);
Досвід роботи адміністратором, секретарем в міжнародних організаціях або напрямку ЗЕД вітається;
Кращий досвід роботи з первинними документами, договорами, калькуляцій, бюджетом;
Знання ПК і пакету офісних програм;
Обов’язки:

Координація логістики по Україні і найближчого зарубіжжя (Румунія, Молдова) для проведення тренінгів: планування роботи тренерів, організація транспорту, бронювання готелів для проживання тренерів і т.д .;
Збір документів і контроль правильності їх оформлення;
Комунікація з тренерами і замовниками тренінгів;
Врегулювання організаційних моментів;
Ми пропонуємо:

Цікаву роботу в міжнародній організації;
Гнучкий графік роботи і стабільний дохід;
Можливість працювати віддалено;
Можливості для особистісного та професійного розвитку;
Тривалість проекту 2 роки;
Готові розглянути студента.

Якщо Ви готові приєднатися до нашої команди, надсилайте Ваше резюме на ел.адресу: j[email protected]


Останні публікації цього розділу:

Вакансія: Inclusion Advisor

Вакансія: Facilities and Inventory Management Lead

DAI Global LLC шукає Technical Copy Editor

Press and Media Coordinator - Посольства США

Public Health Specialist (Strategic Information) - Посольство США

Administrative Assistant in the Community Liaison Office (Посольство США)