Адміністратор проекту

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Caritas Ukraine

вакансія
Адміністратор проекту

Карітас України входить в одну з найбільших міжнародних мереж благодійних організацій у світі та Європі. Слово «Сaritas» означає воднораз любов і милосердя, співчуття та благодійність.

Місією Карітасу України є розвиток традицій доброчинної діяльності та здійснення соціальної роботи, виходячи із християнських морально-етичних цінностей.

Метою Карітасу України є розробка та впровадження національних програм для забезпечення соціальної допомоги та підтримки найбільш потребуючого населення України незалежно від національної приналежності чи віросповідання.

Назва посади: Адміністратор проекту

Обов’язки:

  • Оперативне управління проектом.
  • Контроль за виконанням завдань та планів проекту відповідно до проектної документації.
  • Подання пропозиції що до корегування реалізацією проекту.
  • Підготовка звітів до подання партнерам та зацікавленим сторонам.
  • Виконання проектних завдань і доручень.
  • Підготовка звітності по проекту в різних розрізах на основі наданих членами команди проекту даних.
  • Організація, ведення внутрішнього і зовнішнього документообігу проекту.
  • Організація нарад, підготовка презентацій, ведення протоколів.
  • Адміністрування документації проектів (оформлення документів, оновлення, перевірка, супровід узгодження) і контроль її виконання.
  • Консультування команди проекту щодо методології управління проектами.
  • Ведення архіву проектів.

Карітас України прагне створити та підтримувати середовище, яке пропагує основну цінність людської гідності та запобігає домаганням, зловживанням та експлуатації своїх працівників, партнерів та бенефіціарів .

Кандидат на цю посаду перед співбесідою має ознайомитися з політиками та процедурами Системи Убезпечення та Кодексу поведінки співробітників можна ознайомитися на нашому сайті: http://caritas.ua/sfg/

Звертаємо Вашу увагу на те, що дана вакансія передбачає проведення ряду перевірок, включно з перевіркою рекомендацій від попередніх працедавців та перевіркою даних щодо судимостей.

Вимоги:

  • Повна вища освіта, відповідно до профіля здійснення діяльності.
  • Діяльність в сфері будівництва не менше 2-х років.
  • Досвід роботи в НДО.
  • Основи проектної діяльності, будівництва.
  • Водійські права категорії В.
  • Вміння організовувати операційні процеси. 
  • Вміння планувати. 
  • Вміння працювати з персоналом.
  • Вміння працювати в кризових обставинах.

Повинен знати: 

  • Відмінні письмові та усні навички спілкування.
  • Вільне володіння українською мовою.
  • Базове знання англійської мови.
  • Володіння ПК (MS Word, Excel, Power Point, Outlook, пошукові системи, інтернет, тощо.)

Будь-ласка, надсилайте резюме та супровідний лист [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка бухгалтера

Public Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з охорони здоров'я

Mental Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з питань психічного здоров'я

Закупівля послуг психотерапевта/ки

Evaluation Team Lead (Consultant) / Керівник/ця групи з оцінювання

Вакансія: Third Party Monitoring (TPM) Officer, Ukraine Monitoring and Learning Support (UMLS) project