Адміністратор_ка офісу
ЗАВЕРШЕНО
Міжнародна благодійна організація «СОС Дитячі містечка Україна» в рамках реалізації проєкту в Миколаївській області та в зв’язку з відкриттям нового офісу, запрошує до співпраці Адміністратора/проєктного асистента.
Ми шукаємо людину, яка зможе утримувати та організовувати адміністративну роботу офісу на високому рівні.
Ключові обов’язки:
- Ефективна взаємодія із закупівельником та бухгалтером по оснащенню приміщення необхідними меблями, обладнанням, канцтоварами, тощо.
-
Адміністративне забезпечення простору (робота з внутрішньою документацією та звітністю); організація та ведення документообігу (електронного та паперового), в тому числі листування.
-
Приймання на місці товарів і обладнання по кількості, якості, перевірка супровідних документів.
-
Формування всіх необхідних звітів за результатми виконання завдань.
- Зустріч відвідувачів офісу, надання підтримки та рекомендацій у вирішенні запитів відвідувачів;
- Взаємодія зі співробітниками організації різного посадового рівня, вирішення поточних питань.
Вимоги до кандидата:
- Наявний досвід роботи адміністратором, секретарем, помічником директора
- Досвід роботи в неприбутковому секторі, міжнародних організаціях буде перевагою
- Наявність досвіду роботи з документообігом
- Відповідальність, дотримання дедлайнів, висока самоорганізованість
- Впевнений рівень володіння MS Office, в тому числі навички роботи з сервісами Canva, Photoshop
- Активна життєва позиція, відмінні комунікативні навички та організаторські здібності
Ми пропонуємо:
- Перспективну та динамічну роботу в міжнародній благодійній організації
- Нові професійні завдання та виклики
- Роботу в професійній команді та офіційне працевлаштування
Будемо раді бачити Вас частиною нашої Команди!
Надсилайте нам своє резюме – [email protected]