Адміністратор/ка простору психологічної підтримки
ЗАВЕРШЕНО
Вакансія: Адміністратора в проєкт «Простори психологічної підтримки у громадах Житомирської області в рамках проєкту «Інновації для подолання епідемії ВІЛ»
Номер вакансії: 008/IN TOUCH
Тип контракту: Договір ЦПХ
Місце роботи: Житомирська область (Словечанська, Народицька, Олевська громади)
Формат роботи: офлайн
Період виконання: 5 місяців.
Організаційний контекст роботи: Громадська організація «НУО «Ін Тач Юкрейн Фундейшн» шукаємо експерта, який може виконувати роль адміністратора простору психологічної підтримки далі – (ППП) у проєкті «Простори психологічної підтримки у громадах Житомирської області в рамках проєкту «Інновації для подолання епідемії ВІЛ» впродовж 5 місяців.
Проєкт «Простори психологічної підтримки у громадах Житомирської області в рамках проєкту «Інновації для подолання епідемії ВІЛ» реалізується відповідно до грантової угоди між ГО «НУО «Ін Тач Юкрейн Фундейшн» та Pact Inc. №380-019127 від 01 квітня 2024 року та впроваджується за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID). Виконавцями проєкту є консорціум трьох організацій: Pact, FHI 360 та AFEW-Україна («СНІД Фонд Схід-Захід»).
Проєкт спрямований на створення мережі просторів психологічної підтримки на території Олевської, Словечанської та Народицької громад Житомирської області для надання психологічної допомоги та підтримки населенню, що постраждало в результаті збройної агресії.
Короткий опис функціональних обов’язків
- Адміністратор організовує виявлення в зоні обслуговування (громаді) осіб, які потребують психологічної підтримки (отримувачів психологічних послуг).
- Здійснює інформування населення громади про можливість отримання первинної психологічної допомоги.
- Організовує роботу ППП та слідкує за порядком на локаціях .
- Здійснює попередній запис осіб для отримання консультацій (за телефоном,поштою або особисто).
- Зустрічає відвідувачів ППП, надає інформаційний супровід, проводить попередній запис для онлайн консультування.
- Адміністратор фіксує у гугл/тімз календарі дату та час консультації. Напередодні консультації нагадує клієнту про запланований візит.
- Надає технічний супровід відвідувачам ППП у підключенні до платформи психологічної підтримки для онлайн консультування з психологом.
- Заповнює журнал консультацій для ведення звітності щодо роботи ППП та забезпечує конфіденційність використання такого журналу, щоб він не потрапив до третіх осіб.
- Надає в зоні обслуговування базовий комплекс консультаційних послуг, зокрема інформування та переадресацію відвідувачів ППП.
- Фіксує послуги, узгоджує та формує графік консультацій “клієнт-психолог”.
- Адміністратор заповнює щотижневу відомість згідно вимог координатора проєкту.
- Створює позитивний імідж ППП.
Вимоги до кандидатури
- Загальна середня освіта, професійно-технічна та/або вища освіта за спеціальностями публічне управління та адміністрування, соціологія, психологія, педагогіка, охорона здоров’я, правознавство, економіка, туризм і рекреація, готельно – ресторанна справа, тощо.
- Досвід надання адміністративних чи соціальних/психологічних/медичних послуг особам в тому числі у складних життєвих обставинах у державних чи недержавних службах/організаціях.
- Досвід практичної роботи за фахом не менше 1 року.
- Вміння працювати з Excel, Word, Google Drive, Google Docs, Canva.
- Володіння відмінними комунікативними навичками.
Професійні компетенції
- Вміння застосовувати теоретичні знання та навички у реальних практичних ситуаціях.
- Уміння виявляти потреби та проблеми клієнтів, аналізувати їх та спільно з клієнтом розробляти відповідні стратегії надання допомоги.
- Здатність встановлювати якісний контакт з клієнтами та їхніми родинами, демонструвати навички ефективного спілкування та активного слухання.
- Уміння планувати роботу, визначати пріоритети та керувати часом.
- Розуміння правових рамок та етичних стандартів у соціальній роботі та їх використання у практиці.
Принципи взаємодії з клієнтами
- Повага до гідності кожної людини. Адміністратор ППП повинен з повагою ставитися до всіх клієнтів, не допускаючи жодних проявів зневаги до особистості.
- Пріоритетність інтересів клієнтів. Адміністратор ППП спрямовує свої зусилля та всі наявні ресурси на забезпечення інтересів кожного клієнта з урахуванням його індивідуальних потреб.
- Толерантність. Адміністратор ППП має високий рівень терпимості та чутливості до різних емоційних чи поведінкових проявів клієнта, а також приймають обставини клієнта, незалежно від його попередніх вчинків, звичок чи будь-яких індивідуальних характеристик, як-от стать, етнічне чи національне походження та інше.
- Довіра та взаємодія у вирішенні проблем клієнта. Адміністратор ППП підтримує та заохочує клієнта у вирішенні його запитів надаючи йому необхідну інформаційну підтримку.
- Доступність послуг. Адміністратор ППП докладає всіх зусиль для безперешкодного доступу клієнта до послуг, без будь-яких проявів дискримінації за ознакою статі, віку, раси, стану здоров’я, інвалідності, сексуальної орієнтації тощо.
- Конфіденційність. Адміністратор ППП попередньо надає інформацію клієнту щодо того, як забезпечується конфіденційність їхньої взаємодії та озвучує винятки, за яких вона може бути порушена.
Міжособистісні навички
Консультативні навички: вміння здійснювати консультування клієнтів та надавати клієнтам рекомендації, необхідні для профілактики, подолання або мінімізації негативних наслідків складних життєвих обставин.
Робота в команді: здатність співпрацювати з іншими членами проєктної команди та координувати спільні зусилля задля досягнення цілей проєкту.
Лідерські навички: здатність ефективно керувати групою та брати відповідальність у важливих та/або стресових ситуаціях.
Звітність та документування
- Ведення документації згідно вимог донора та ГО.
- Внесення даних в журнал звернень та щотижневу відомість.
- Підготовка звітів за результатами роботи.
Для участі в конкурсі просимо заповнити аплікаційну форму тут.
Додатково просимо надати цінову пропозицію, яку Ви зможете підвантажити у вищенаведеній аплікаційній формі. З бланком цінової пропозиції Ви зможете ознайомитись тут.
Більше інформації про проєкт Ви знайдете тут.
Електронна пошта за якою Ви можете задати додаткові питання: [email protected]
Якщо Ви зацікавились конкурсом та готові стати частиною команди Громадської організації «НУО «Ін Тач Юкрейн Фундейшн» у реалізації даного проєкту, просимо до 30 квітня 2024 року (включно) надіслати вашу аплікаційну форму наведену вище.
Ми зв’яжемося лише із кандидатами/кандидатками, що пройшли перший етап відбору, для проведення співбесіди.
Кандидату/ці, який/яка успішно пройде відбір буде запропоновано строковий контракт.