Адміністратор/ка та менеджер/ка з персоналу
ЗАВЕРШЕНО
Вакансія має бути заповнена якнайшвидше, з початковою тривалістю контракту на один рік. Є дуже хороші перспективи для продовження контракту. Місцем роботи буде м. Київ, з частими поїздками для підтримки програми в регіонах (переважно Полтавська, Дніпропетровська та Хмельницька область) України. Оплата праці здійснюється за групою посадового окладу Salary Group 8.
Члени Alliance15, Welthungerhilfe (WHH), Concern Worldwide і Cesvi працюють разом в Україні з лютого, використовуючи свої спільні ресурси та досяжність для забезпечення швидкого та ефективного реагування на надзвичайні ситуаці, для надання допомоги постраждалому від кризи населенню. Цей проект, відомий як JERU (Спільне реагування на надзвичайні ситуації в Україні), працює в Україні для підтримки постраждалих від конфлікту людей.
Як адміністратор та менеджер з персоналу ви відповідатимете за управління національними кадрами та адмінресурсами JERU. Ви керуватимете та навчатимете національних менеджерів з персоналу в Києві та виконуватимете функції функціонального менеджера для менеджерів з персоналу, які працюють в регіональних офісах. Ключовою частиною цієї ролі буде створення та зміцнення кадрових процесів у сферах найму, вступу на роботу, адміністрування, управління персоналом та навчання.
Ваші обов’язки
- Контролювати повний процес найму всіх посад національного персоналу, для забезпечення вчасного заповнення всіх вакансіїй кваліфікованими кадрами
- Створити та підтримувати повну конфіденційну базу даних/систему файлів для всіх співробітників і вести точний реєстр
- Розробити конфіденційну процедуру розгляду скарг і нарікань, на яку персонал зможе покластися; включаючи базу даних для цілей управління.
- Разом із командою фінансового відділу створити та стежити за розрахунками заробітної плати для національного персоналу, щоб гзабезпечити, вчасну щомісячну оплату місцевим співробітникам.
- Забезпечити впровадження системи перевірки підвищення продуктивності та випробування, гарантуючи, що вона працює рівномірно та послідовно в усій організації
- Сприяти та забезпечувати відповідність вимогам політики безпеки JERU, включаючи Кодекс поведінки Welthungerhilfe та пов’язану з ним політику
- Контролювати плани розвитку персоналу, які відповідають індивідуальним та організаційним потребам розвитку
- За підтримки керівника операцій, вирішувати різноманітні запити уряду, підтримувати зв’язок з юридичним радником JERU та забезпечувати необхідні подальші дії, за потреби надавати регулярний та спеціальний аналіз юридичних ризиків.
- Представляти JERU на засіданнях робочої групи відділу кадрів.
Необхідні навички та вміння
- Ступінь бакалавра у відповідній дисципліні, наприклад управління персоналом або адміністрування
- Принаймні 3 роки відповідного досвіду роботи у відділі кадрів, в ідеалі в неурядових організаціях, гуманітарних організаціях і організаціях з розвитку
- Досвід управління персоналом або командою
- Досвід розробки та впровадження програм розвитку талантів
- Досвід налагодження та ведення розрахунків заробітної плати
- Хороші комунікативні навички, тобто навички консультування/навчання, навички спілкування, навички формування команди
- Вільне володіння англійською та українською мовами, знання російської мови буде перевагою
Ми пропонуємо
Ми пропонуємо вам можливість працювати у відповідальній та цікавій сфері у складі надзвичайно цілеспрямованої команди. Welthungerhilfe надає великого значення особистому та професійному розвитку своїх співробітників. Оплата праці базується на нашій шкалі заробітної плати незалежно від статі.
Welthungerhilfe віддана боротьбі з тероризмом у всій своїй діяльності. Відповідно, ім’я будь-якого претендента, якому пропонують роботу, звірятиметься зі списками відомих і підозрюваних терористів.
*Welthungerhilfe цінує різноманітність і забезпечує інклюзивне, недискримінаційне робоче середовище. Ми приймаємо заявки від людей відповідної кваліфікації усіх верств суспільства