Адміністратор/ка центру для жінок та дітей (м.Звягель)

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
ageyeva

Vacancy_dfrfycsz2
Адміністратор/ка центру для жінок та дітей (м.Звягель)

Вакансія Адміністратор/ка центру для жінок та дітей (м.Звягель), Елеос Україна  

«Елеос-Україна» — громадська неприбуткова організація заснована у 2014 р. — всеукраїнська неурядова мережа, яка є платформою взаємодії неурядових організацій, релігійних громад, державного сектору, працює на демократичних цінностях та поза будь-якими видами дискримінацій з метою розв’язання соціальних проблем, у тому числі у культурній та освітній сферах.

Ми шукаємо Адміністратора Центру для жінок та дітей  який/яка допоможе нам реалізовувати проєкт 

Назва проєкту: Допомога постраждалому від війни населенню в Житомирській області через створення та управління Денного центру надання допомоги жінкам та дітям

Донор: NGO Peace Winds Japan, Міністерство закордонних справ Японії

Територія реалізації : Звягель, Житомирська область, Україна 

Адміністратор центру

  1. Здійснює керівництво центром згідно з робочим планом проєкту
  2. Забезпечує виконання завдань, покладених на Центр. Організовує розгляд звернень осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують надання соціальних послуг.
  3. Планує роботу Центру згідно з потребами отримувачів соціальних послуг та відповідно до державних стандартів соціальних послуг.
  4. Складає графіки та періодичність надання послуг працівниками Центру
  5. Встановлює зв’язки з підприємствами, установами, організаціями, фізичними особами (родичами та близькими) для надання соціальних послуг. Взаємодіє з іншими надавачами послуг для забезпечення комплексної допомоги жінкам і дітям, які звернулися до Центру.
  6. Здійснює заходи щодо залучення до роботи громадських і приватних установ, отримання благодійної допомоги.
  7. Інформує керівництво проєкту про стан обслуговування отримувачів соціальних послуг.
  8. Контролює ведення обліку документації, складання та подання звітності відповідно до встановленої форми.
  9. Контролює діяльність працівників, забезпечує їх навчання, належні умови праці.
  10. Забезпечує проведення моніторингу, оцінку якості соціальних послуг та їх відповідність потребам отримувачів соціальних послуг.
  11. Розподіляє посадові обов’язки між працівниками Центру з урахуванням їх взаємозамінності.
  12. Забезпечує контроль за додержанням персоналом правил охорони праці, виробничої санітарії та пожежної безпеки.
  13. Здійснює щомісячний аналіз CRM системи про надані послуги для підготовки звіту донору (якість даних, систематичність введення).
  14. Бере участь в робочих зустрічах по проєкту та взаємодіє з керівником проєкту та спеціалістом з міо при підготовці звітів донору (щомісячних, щоквартальних).

Вимоги до кандидата:

  • Вища освіта
  • Впевнене знання української мови
  • Досвід роботи взаємодії з органами місцевого самоврядування є обов’язковим
  • Досвід роботи в неурядовому секторі є рекомендованим
  • Знання державних стандартів надання соціальних послуг
  • Сильні організаційні навички та управління командою
  • Готовність надати рекомендації від попередніх роботодавців. 

Умови співпраці:

  • Офіс  в м.Звягель
  • Конкурентна оплата праці
  • Загальний термін дії договору: з 01.05.2025 по 28.02.2026 р. 
  • Випробувальний термін: 2 місяці 

Як податись на вакансію:  надсилайте своє резюме на електронну пошту:  [email protected] до 20 березня  2024 року, до 12:00 за Києвом, зазначивши в темі листа «Резюме на вакансію: Адміністратор Центру. Peace Winds Japan МЗС Японії»


Останні публікації цього розділу:

Директор/ка проєкту «Механізм швидкого реагування» / Rapid Response Mechanism (RRM) Project Director

Фахівець/фахівчиня з моніторингу та оцінки

Асистент/ка проекту/ Project assistant Карітас Чеської Республіки

Старший проєктний менеджер/ка_Тім Лід (модернізація мережі та інфраструктура), Міністерство освіти і науки України

Фахівець(чиня) з закупівель і логістики/Procurement and Logistics Officer

Асистент_ка із закупівель/Procurement Assistant