Адміністративний асистент для програми USAID РАДА
ЗАВЕРШЕНО
Фонд Східна Європа в рамках Програми USAID «РАДА: підзвітність, відповідальність, демократичне парламентське представництво», що реалізується за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), оголошує конкурс на посаду адміністративного асистента. Детальніше про Програму за посиланням: http://radaprogram.org.
Ключові обов’язки адміністративного асистента:
- загальна підтримка життєдіяльності офісу;
- прийом відвідувачів;
- відповідь на вхідні телефонні дзвінки та їх переадресація;
- робота з вхідною та вихідною кореспонденцією;
- надання допомоги у виконанні робіт з друкування, фотокопіювання;
- допомога в проведенні та організації закупівель;
- допомога в проведенні заходів і проектів;
- допомога в архівації документації;
- виконання інших адміністративних завдань у рамках виконання проектів Програми.
Вимоги до кандидатів:
- вища освіта (спеціальність – філологія, менеджмент, соціальні науки тощо);
- досвід роботи секретарем, асистентом програми, асистентом керівника;
- знання оргтехніки і комп’ютерних офісних програм на рівні користувача;
- навички ділового спілкування;
- досвід роботи в громадських ініціативах, бажано роботи в міжнародних організаціях, проектах;
- вміння працювати в команді;
- впевнене користування ПК та мобільними пристроями;
- пунктуальність, відповідальність, дисциплінованість, уважність, ретельність;
- вільне володіння українською та англійською мовами;
- володіння іншими іноземними мовами буде перевагою.
Очікуваний час початку роботи: жовтень 2016 року.
Для участі в конкурсі необхідно подати заявку, яка має містити резюме та короткий мотиваційний лист.
Резюме та мотиваційний лист просимо надсилати на адресу [email protected] до 28 вересня 2016 року (включно) з темою листа «Адміністративний асистент». Будь ласка, зверніть увагу, що ми будемо контактувати лише з кандидатами відібраними для співбесіди.