Адміністративний фахівець / фахівчиня до Українсько-данського молодіжного дому
Українсько-данський молодіжний дім шукає фахівця / фахівчиню до адміністративної команди в Києві. Ви допомагатимете з юридичними, фінансовими та адміністративними процесами. Команда шукає людину, яка є структурованою, організованою, відповідальною та вміє працювати з цифрами. Робота здійснюватиметься у координації з колегами в Києві, Миколаєві та Копенгагені, тож, долучившись до команди, будете залучені до різноманітних процесів і завдань. Й усі з цих завдань спрямовані на підтримку української молоді.
Про нас:
Українсько-данський молодіжний дім — платформа для молоді з України й Данії, яка підтримує участь, демократію й творчість. Це платформа для обміну ідеями, культурою і знаннями між українською та данською молоддю, підсилення участі молоді у побудові демократії та підтримки її креативних і суспільно важливих ідей. Команда створює освітні й мистецькі проєкти для молоді в обох країнах, а окрім того, розвиває простір різноманіття й демократії — Молодіжний дім у Києві. Українсько-данський молодіжний дім офіційно керується консорціумом з Данської молодіжної ради та Данського культурного інституту.
Початок роботи: січень 2025 року
Тривалість: 8 місяців з можливістю продовження
Обов’язки:
- Підтримка програмної команди в реалізації заходів: зв’язок з логістичними компаніями, бронювання житла, харчування тощо
- Підтримка зв’язку з постачальниками юридичних послуг щодо питань, пов’язаних з діяльністю Дому
- Управління корпоративною банківською карткою та скринькою Petty Cash і щомісячне звітування про витрати
- Оформлення відшкодування дрібних витрат співробітникам та/або учасникам заходів
- Опрацьовувати закупівлі, пов’язані з роботою офісу: канцтовари, кухонне приладдя тощо
- Управління корпоративними / цивільноправовими угодами з постачальниками послуг
- Збирати та зберігати офіційні документи, такі як: рахунки, акти, контракти, угоди тощо
- Робота з внутрішніми процесами в команді
- Представляти цінності та місію Українсько-данського молодіжного дому
- Інші обов’язки за призначенням
Кваліфікація:
- Відповідний бакалаврський або магістерський ступінь; освіта в галузі бухгалтерського обліку буде перевагою
- Щонайменш 2 роки досвіду роботи на аналогічній посаді
- Фізично перебувати у Києві
- Досконале володіння письмовою та усною українською та англійською мовами (мінімум середній рівень)
- Здатність вирішувати (і виконувати) широкий спектр завдань
- Досвід роботи з адміністративними завданнями та Excel; досвід роботи з юридичною документацією буде перевагою
- Професійний підхід до виконання завдань та інструкцій
- Досвід роботи з НУО, молодіжними організаціями або державним сектором є перевагою
- Сильне прагнення до позитивних змін та інклюзивного суспільства
Що ми пропонуємо:
- Комфортний робочий простір у центрі Києва — у самому Молодіжному домі
- Робота у міжнародній команді з 17 колегами й колежанками
- Робочий комп’ютер і телефон
- Зарплата від 900 євро/місяць (net)
- 24 дні оплачуваної відпустки на рік
- Медичне страхування
Як податися:
Надсилайте мотиваційний лист та резюме (обидва документи – англійською мовою) окремими файлами на пошту [email protected]. Тема: “Administrative officer”.
Розглядатимуться лише заявки англійською мовою з доданими резюме та мотиваційним листом.
Ми приймаємо на роботу на постійній основі й хотіли б знайти фахівця_чиню якомога швидше.
Ми заохочуємо всіх, хто відповідає вимогам, подати заявку, незалежно від походження, статі, сексуальної орієнтації, етнічного походження, фізичних здібностей, релігійних поглядів тощо.
Усі заявки розглядатимуться відповідно до законодавства GDPR.