Адміністративний координатор/-ка проєктного відділу до ГО “Смарт освіта”

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Vacancy вакансія(4)
Адміністративний координатор/-ка проєктного відділу до ГО “Смарт освіта”

Робота нашої громадської організації спрямована на підтримку реформи освіти, зокрема реформи НУШ, та допомогу батькам, вчителям і учням бути активними учасниками навчального процесу навіть під час війни. Ми працюємо над гуманізацією та осучасненням шкільної освіти в Україні. Більше інформації про ГО “Смарт освіта” можна дізнатись на нашому офіційному сайті та ФБ-сторінці.

Обов’язки адміністративного координатора/-ки проектного відділу

Основні цілі: 

Оперативний супровід проєктів та допомога менеджерам проєктів в їх реалізації. 

Основні функції: 

 Підготовка договорів для виконавців послуг: перевірка, прийом, сортування, подання на підпис, розсилка, у разі змін – підготовка нових договорів, внесення відповідних даних до договорів;
 Організація та разом з координатором проєкту проведення заходів для партнерів проєктів; 
 Формування та моніторинг контактів партнерів проєктів;
 Формування та моніторинг видів та регіонального розвитку допомоги, що надається  організацією; 
 Зведення загального звіту організації (щомісячного, квартального, річного);
 Наповнення та підтримка веб-ресурсів організації інформацією, що стосується проєктів;
 Допомога в підготовці матеріалів для тренінгових заходів, інформаційних матеріалів у рамках проєктів;
 Організація підготовки та виготовлення брендованої продукції для організації;
 Письмові та усні переклади українською та англійською мовами щодо підготовки доповідей/заходів. 

Інші функції: 
 Написання оголошень про діяльність з реалізації проєктів та підготовка інформації для тендерів у частині створення та забезпечення проектної діяльності;
 Аналіз потреб проєктів в інформаційних матеріалах та рекламній продукції;
 Редагування макетів інформаційних матеріалів;
 Моніторинг, редагування та, за потреби, переклад матеріалів проєктної діяльності;
 Щомісячний збір та аналіз звітності, необхідної для проєктів;
 Допомога директору організації з адміністративних питань. 

Вимоги: 

 Вища освіта (магістр/бакалавр) за відповідними напрямками; 
 Володіння англійською мовою (Advanced або Proficiency level); 
 Багатозадачність і стресостійкість, ефективне управління часом; 
 Досвід перекладу офіційних документів, програмних звітів тощо; 
 Навички міжособистісного спілкування та вміння працювати в команді для досягнення організаційних цілей;
 Рекомендація мінімум від одного попереднього роботодавця;
 Розмір заробітної плати визначатиметься за результатами співбесіди. 

Прохання надіслати ваше резюме та мотиваційний лист Вікторії Драч за адресами:
[email protected]
[email protected]


Останні публікації цього розділу:

Фахівець/чиня з відновлення пошкодженого житла

Менеджер/ка з моніторингу

Асистент/ка проєкту медичного напрямку

Вакансія: Logistics Officer

Фахівець/чиня відділу програми підтримки сільського господарства (декретна посада)

Освітні експерти/ки з розробки програми “Англійська для початкової школи” / Educational Experts to Develop the Program "English for Elementary School"