Адміністративний координатор/-ка проєктного відділу до ГО “Смарт освіта”
ЗАВЕРШЕНО
Робота нашої громадської організації спрямована на підтримку реформи освіти, зокрема реформи НУШ, та допомогу батькам, вчителям і учням бути активними учасниками навчального процесу навіть під час війни. Ми працюємо над гуманізацією та осучасненням шкільної освіти в Україні. Більше інформації про ГО “Смарт освіта” можна дізнатись на нашому офіційному сайті та ФБ-сторінці.
Обов’язки адміністративного координатора/-ки проектного відділу:
Основні цілі:
Оперативний супровід проєктів та допомога менеджерам проєктів в їх реалізації.
Основні функції:
• Підготовка договорів для виконавців послуг: перевірка, прийом, сортування, подання на підпис, розсилка, у разі змін – підготовка нових договорів, внесення відповідних даних до договорів;
• Організація та разом з координатором проєкту проведення заходів для партнерів проєктів;
• Формування та моніторинг контактів партнерів проєктів;
• Формування та моніторинг видів та регіонального розвитку допомоги, що надається організацією;
• Зведення загального звіту організації (щомісячного, квартального, річного);
• Наповнення та підтримка веб-ресурсів організації інформацією, що стосується проєктів;
• Допомога в підготовці матеріалів для тренінгових заходів, інформаційних матеріалів у рамках проєктів;
• Організація підготовки та виготовлення брендованої продукції для організації;
• Письмові та усні переклади українською та англійською мовами щодо підготовки доповідей/заходів.
Інші функції:
• Написання оголошень про діяльність з реалізації проєктів та підготовка інформації для тендерів у частині створення та забезпечення проектної діяльності;
• Аналіз потреб проєктів в інформаційних матеріалах та рекламній продукції;
• Редагування макетів інформаційних матеріалів;
• Моніторинг, редагування та, за потреби, переклад матеріалів проєктної діяльності;
• Щомісячний збір та аналіз звітності, необхідної для проєктів;
• Допомога директору організації з адміністративних питань.
Вимоги:
• Вища освіта (магістр/бакалавр) за відповідними напрямками;
• Володіння англійською мовою (Advanced або Proficiency level);
• Багатозадачність і стресостійкість, ефективне управління часом;
• Досвід перекладу офіційних документів, програмних звітів тощо;
• Навички міжособистісного спілкування та вміння працювати в команді для досягнення організаційних цілей;
• Рекомендація мінімум від одного попереднього роботодавця;
• Розмір заробітної плати визначатиметься за результатами співбесіди.
Прохання надіслати ваше резюме та мотиваційний лист Вікторії Драч за адресами:
[email protected]
[email protected]