Адміністративний менеджер
ЗАВЕРШЕНО
ДУ «Український центр контролю за соцхворобами МОЗ України» з 01.02.2016 року оголошує конкурс на заміщення позиції «Адміністративний менеджер» в рамках програми Глобального фонду по боротьбі зі СНІДом, туберкульозом та малярією”
Основні обов’язки:
- Керівництво співробітниками відділу.
- Керівництво забезпеченням установи всіма матеріально технічними ресурсами.
- Керівництво експлуатацією приміщень.
- Укладання договорів на закупівлю матеріально технічних ресурсів підприємства.
- Контроль виконання графіків поставок обладнання та матеріалів.
- Укладення договорів на виконання різного роду робіт (будівельно-ремонтні, монтажні, ремонтні).
- Контроль виконання договорів.
- Контроль за станом запасів матеріально-технічних цінностей.
- Контроль за справністю обладнання в приміщеннях установи.
- Планування бюджету (місячний, квартальний, річний).
- Контроль організації проведення конкурсних процедур (тендерів).
- Організація робочих місць та переїзд.
- Участь у проведенні перевірок обліку і зберігання матеріальних засобів та проведенні інвентаризації в установі.
- Робота з первинними фінансовими документами.
- Взаємодія з перевіряючими службами.
Кваліфікаційні вимоги:
- Вища освіта (економічна, менеджмент).
- Досвід фінансового супроводу та контролю виконання договорів не менше 2-років.
- Високий рівень комп’ютерної грамотності, в тому числі знання MS Office.
- Відмінні навички письмового та усного спілкування українською та російською мовами.
- Володіння англійською мовою буде перевагою.
- Високий рівень самоорганізації.
- Вміння працювати на результат.
Процедура подання резюме: будь ласка, надсилайте своє резюме та супровідний лист Ярославу Бриленко на адресу: [email protected]
У полі «тема» вкажіть «Резюме –«Адміністративний менеджер».
Кінцевий термін подання резюме: 29 січня 2016 року.
За результатами відбору резюме кандидати будуть запрошені до участі у співбесіді