Адміністративний менеджер / Адміністративна менеджерка до Мережі екостанцій України

Зафіксувати у Google календарі!


Vacancy_dfrfycsz2 (1)
Адміністративний менеджер / Адміністративна менеджерка до Мережі екостанцій України

Дедлайн подачі: 15 грудня 2024 р.

Мережа екостанцій України (МЕУ) — громадська організація, яка об‘єднує науковців, місцевих мешканців, експертів, екоактивістів, представників влади та підприємців для досягнення цілей сталого розвитку у громадах. Організація шукає адміністративного менеджера, який стане частиною основної команди МЕУ та сприятиме реалізації ключових проєктів організації.

Обов’язки:

  • Адміністративне координування взаємодії організації з працівниками й експертами: організація документів, внутрішньої комунікації, ведення календаря заходів і зустрічей, статус дзвінки, протоколювання командних зустрічей.
  • Забезпечення належного ведення діловодства.
  • Координування розробки та актуалізації організаційно-розпорядчих документів.
  • Ведення таблиць, баз даних і контактів.
  • Управління інформаційно-комунікативними інструментами.
  • Моніторинг виконання стратегічних та операційних планів.
  • Контроль розрахунків із контрагентами, комунікація, підготовка та збір документів.
  • Участь у розробці проєктних заявок (опис організації, таймлайн, кошториси).
  • Підготовка матеріалів, звітів і презентацій про роботу організації та реалізацію окремих проєктів.
  • Координування звітного процесу: планування календаря, розробка зразків звітів, збір та узагальнення інформації.
  • Організація kick-off зустрічей із командами проєктів, підготовка та перевірка описових і фінансових звітів.

Вимоги:

  • Вища освіта (будь-який напрям).
  • Релевантний досвід роботи від 2 років у сфері адміністративного або проєктного менеджменту у громадському секторі.
  • Досвід підготовки організаційно-розпорядчих документів.
  • Володіння англійською мовою на рівні не нижче Upper-Intermediate.
  • Вільне володіння українською мовою.
  • Впевнений користувач MS Office, Google Workspace.
  • Навички підготовки звітності, аналізу та оцінки виконаних заходів.
  • Відмінні лідерські та комунікаційні навички.
  • Самостійність і уважність до деталей.
  • Розуміння специфіки роботи громадського сектору.
  • Знання в екології, охороні природи та сталому розвитку буде перевагою.

Умови:

  • Повна зайнятість.
  • Дистанційна робота на власному обладнанні.
  • Гнучкий графік за умови вчасного виконання завдань та участі у командних заходах.
  • Участь у реалізації концепції сталого розвитку громад в Україні.

Для відгуку на вакансію надішліть до 15 грудня 2024 року CV українською мовою, мотиваційний лист, зазначайте бажаний рівень фінансової винагороди та інформацію щодо наявності чинного ФОП або готовності його відкрити за потреби на пошту [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Менеджер/ка з питань закупівель та надання грантів

Координатор/ка мережі

Аналітик/иня з енергетичної безпеки та реагування на надзвичайні ситуації

Менеджер/ка з фандрайзингу

Координатор/ка з енергетичної безпеки та реагування на надзвичайні ситуації / Emergency & Energy Response Coordinator

Консультант/ка з питань впровадження моделі ПМД в територіальних громадах (продовжено)