Адміністративний/а асистент/ка у Центрі спільних дій
ЗАВЕРШЕНО
Аналітично-адвокаційна організація “Центр спільних дій” шукає адміністративного/у асистента/ку, який/а організовуватиме події, відповідатиме за адміністрування документообігу та всіх офісних потреб. Шукаємо людину для роботи на повний робочий день в Києві.
Основні напрямки роботи кандидата/кандидатки:
- Організаційна підтримка роботи команди
- Адміністрування документообігу та збір первинної документації
- Підтримка життєдіяльності офісу
- Участь в організації заходів у Києві та регіонах
- Організація внутрішньоорганізаційних подій та навчань
- Проведення тендерних та дотендерних закупівель
- Взаємодія з зовнішніми підрядниками та партнерами
- Здійснення моніторингу виходу продуктів та опрацювання медіамоніторингових таблиць
- Асистування управлінській команді на запит
Наш успішний/а кандидат/ка:
- Знаходиться у Києві та готовий/а працювати з офісу;
- Має навички організації та проведення закупівель;
- Має досвід роботи з документацією (договори, рахунки, акти, чеки);
- Має розвинені навички комунікації, організації процесів та часу;
- Відповідальний/а та вміє працювати в команді;
- Уважний/а, прискіпливий/а до деталей.
Що пропонуємо?
- Можливість працювати в одній з найкращих організацій у секторі;
- Конкурентний розмір гонорару за результатами співбесіди;
- Робота з офісу у центрі Києва;
- Повний робочий день;
- П’ятиденний робочий тиждень;
- Можливості професійного росту та розвитку.
Якщо вас зацікавила ця вакансія, заповніть аплікаційну форму за посиланням – https://forms.gle/vyT2Y6yNAn1MEM3u5
Дедлайн для заповнення форми – 3 серпня 2023 року включно.
Ми – дружня команда, яка працює на засадах професійності, поваги до людини та чесності. Будемо раді бачити в нашій команді фахівця/чиню з такими ж цінностями.